خرید مستقیم زینک کرومات آلکیدی از کارخانه

یکی از ضد زنگ هایی که می تواند قبل اجرای رنگ به کار رود زینک کرومات آلکیدی است. این رنگ ها دارای پایه رزین آلکید هستند. به دلیل وجود کرومات در این رنگ ها، آنها دارای خاصیت ضد خوردگی می باشند.

می توان از این رنگ ها برای رنگ آمیزی سطوح مختلف استفاده کرد. بعلاوه، وجود کرومات سبب می شود قدرت چسبندگی این رنگ ها بسیار زیاد باشد. با توجه به مزیت های فوق العاده خرید مستقیم و ارزان زینک کرومات پایین ترین قیمت می تواند امتیازی ویژه برای مشتریان ما باشد.

ما با بررسی های فراوان و با توجه به نیاز مشتریان خود تصمیم به فروش این محصول را اتخاذ کردیم. خرید مستقیم و ارزان زینک کرومات آلکیدی پایین ترین قیمت از تیم فروش ما مزایای متعددی برای کاربران این رنگ دارد که در ادامه بیان خواهیم کرد.

یکی از پرکاربردترین محصولات برای جلوگیری از خوردگی سازه‌های مختلف، ضد زنگ زینک کرومات آلکیدی می‌باشد. این محصول به جهت برخورداری از خاصیت ضد خوردگی بسیار بالا از جمله محصولات کاربردی در محیط‌های صنعتی، دریایی و غیره به شمار می‌رود. موارد استفاده گسترده از این محصول در:

  • سازه‌های مختلف فلزی در محیط‌های متفاوت
  • انواع سوله‌ها
  • سطوح تجهیزات مختلف و ماشین آلات
  • در و پنجره‌های فلزی

و غیره، موجب استقبال شدید مخاطبین از آن شده است. این محصول از خصوصیات منحصر به فردی برخوردار است که افزایش میزان فروش آن در بازارهای رقابتی را در بر داشته است.

بیشتر بخوانید :  صادرات ضد زنگ اپوکسی

مزیت های زینک کرومات آلکیدی

مزیت های زینک کرومات آلکیدی

از این نوع ضد زنگ می توان در محیط های مختلف مانند فضاهای نیمه صنعتی، اماکن شهری و محیط های دارای آب و هوای مرطوب و شرجی استفاده کرد. مدت زمان لازم برای خشک شدن زینک کرومات آلکیدی حدود ۷ روز است.

رنگ های زینک کرومات آلکیدی جزو ضد زنگ های صنعتی به حساب می آیند. دقت داشته باشید که برای خشک شدن عمقی این رنگ تنها ۲۴ ساعت زمان کافی است. این مزیت ها با خرید مستقیم و ارزان زینک کرومات آلکیدی پایین ترین قیمت تکمیل می شود. ما نیز در تیم فروش خود با مد نظر قرار دادن شرایط اقتصادی، خرید مستقیم و ارزان زینک کرومات آلکیدی پایین ترین قیمت برای تمام مشتریان خود فراهم آورده ایم.

مهمترین دلایل برای خرید ضد زنگ زینک کرومات آلکیدی

ضد زنگ زینک کرومات آلکیدی از ویژگی‌های ایده‌آل و کاربردی بسیار زیادی برخوردار است. این ویژگی‌ها سبب شده است که توجه بسیاری از مخاطبین به سمت این محصول جلب گردد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط جوی مختلف
  • قابلیت منحصر به فرد چسبندگی بالا بر روی سطوح فلزی
  • مقاومت بسیار بالا و ایده‌آل در برابر خوردگی و زنگ زدگی
  • ایجاد یک پوشش مناسب و ایده‌آل بر روی سطوح در نظر گرفته شده
  • سهولت و سرعت در اجرا و ترمیم

ضد زنگ زینک کرومات آلکیدی نوعی پوشش مناسب است که به عنوان یک پرایمر بر روی سطوح عمل می‌کند. از موارد استفاده فراوان این محصول، می‌توان به: آستری مخصوص برای محیط‌های گاز سولفور اشاره نمود. زینک کرومات طی فرآیندی اقدام به تولید رسوب هیدروکسید کرومات بین فلز و لایه رنگ نموده و مانع خوردگی و زنگ زدگی خواهد شد. عملکرد منحصر به فرد آن به عنوان محافظت خوردگی فلزات و کنترل آنها افزایش موارد استفاده از این محصول را در بر داشته است.

بیشتر بخوانید :  قیمت ضد زنگ دو جزئی زینک ریچ
مهمترین دلایل برای خرید ضد زنگ زینک کرومات آلکیدی
زینک کرومات آلکیدی

مزایای خرید مستقیم و ارزان زینک کرومات آلکیدی پایین ترین قیمت

رنگ کرومات یکی از مناسب ترین رنگ ها برای نواحی مرطوب و شرجی است اگر شما می خواهید برای پروژه های مختلف خود و در شرایط آب و هوایی مختلف، رنگ آمیزی را اجرا کنید، قطعا زینک کرومات آلکیدی مناسب ترین گزینه خواهد بود. اما نگرانی که اکثرا مدیران اجرایی با آن مواجه هستند، هزینه نهایی انجام پروژه ها است.

زیرا هزینه بالای یک پروژه نه تنها برای کارفرما بلکه برای دریافت کنندگان و سایر افراد نیز عواقبی به دنبال دارد. ساده ترین پیامد آن، افزایش قیمت نهایی محصولات است. برای مثال اماکنی که با استفاده از رنگ های دارای قیمت بالا رنگ آمیزی شوند، قطعا هزینه اجرا و یا قیمت فروش بالاتری دارند.

مزایای خرید مستقیم و ارزان زینک کرومات آلکیدی پایین ترین قیمت

به همین دلیل خرید مستقیم و ارزان زینک کرومات آلکیدی و اپوکسی پایین ترین قیمت دارای چندین مزیت است. می توان در وهله اول مزیت اصلی را به کارفرما و مدیران اجرایی نسبت داد. در مرحله بعد خریداران و دریافت کنندگان نهایی محصولات انها از این مزیت برخوردار خواهند شد.
البته دقت داشته باشید که خرید مستقیم و ارزان ضد زنگ کرومات آلکیدی پایین ترین قیمت به معنی دریافت محصولی بی کیفیت نیست.

یکی از دلایل محبوبیت ضد زنگ زینک کرومات، برخورداری از قیمت مناسب و مقرون به صرفه است. برای بهره برداری از این محصول با قیمت مناسب و مقرون به صرفه، می‌توانید از خدمات خرید از درب کارخانه اقدام نمایید. شرکت ترنج این محصول را با قیمت بسیار ایده‌آل و مقرون به صرفه در اختیار شما قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده ضد زنگ اپوکسی فلز

زیرا تیم فروش ما با حساسیت بالا، با کیفیت ترین محصولات را انتخاب می کنند. به همین دلیل، ما به شما اطمینان می دهیم ضمن بهره مندی از مزیت مادی خرید مستقیم و ارزان ضد زنگ زینک کرومات اپوکسی پایین ترین قیمت از مجموعه ما، شما با کیفیت ترین محصول موجود در بازار را نیز در اختیار خواهید داشت. اعتماد کاربران و مشتریان صنعتی و ساختمانی مسئولیت خطیری برای تیم ما ایجاد کرده است. و ما هرگز برای سود بیشتر خود از زیر بار این مسئولیت شانه خالی نخواهیم کرد.

4

  1. . این محصول به جهت برخورداری از خاصیت ضد خوردگی بسیار بالا از جمله محصولات کاربردی در محیط‌های صنعتی، دریایی و غیره به شمار می‌رود
    برای محیط ساختمان سوله و اسکلت فلزی کاربرد دارد ؟

    • بله برای محیط ساختمان سوله و اسکلت فلزی نیز استفاده از زینک کرومات الکیدی در رنگبندی مشکی سفید و قرمز و زرد و ابی و سبز نیز ارائه می گردد.

  2. این رنگ ها دارای پایه رزین آلکید هستند. به دلیل وجود کرومات در این رنگ ها، آنها دارای خاصیت ضد خوردگی می باشد یعنی الکید باشد برای رقیق شدن چی نیاز دارد ؟

    • برای رقیق کردن زینک کرومات الکیدی از تینر الکیدی ترجیحا تولیدی همان کارخانه تولید کننده استر زینک کرومات استفاده می گردد و درصد اختلاط بر روی قوطی درج کی شود و بین ده تا بیست درصد است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.