رنگ ترافیکی صبا شیمی آریا، راهنمای جاده ها

رنگ ترافیکی صبا شیمی آریا، راهنمای جاده ها

رنگ ترافیکی صبا شیمی آریا، راهنمای جاده ها

رنگ ترافیکی صبا شیمی آریا بر پایه رزین های اکریلیک است. این رنگ برای نشان دادن قوانین و علائم افقی ترافیکی ساخته شده است؛ یعنی آن دسته از علائمی که بر روی زمین و کف آسفالت کشیده می شوند به عنوان مثال جهت مشخص کردن محل های پارک و خط کشی های عابر پیاده. رنگ ترافیکی صبا شیمی آریا در نوع خود یکی از معروف ترین رنگ های ترافیکی در ایران است.

این رنگ نه تنها کیفیت مناسب را دارد بلکه کاملا مقرون به صرفه است زیرا با جامد وزنی ۹۸% نیازی به وجود حلال نیست و می توان از آن نتیجه هایی با ضخامت زیاد گرفت.

در واقع در رنگ ترافیکی صبا شیمی آریا به دلیل عدم وجود حلال و دوام بیشتر رنگ و دیده شدن آن بر روی زمین از ضخامت بیشتری استفاده می شود.
رنگ ترافیکی صبا شیمی آریا در دو نوع دو جزئی و سه جزئی به فروش می رسد.

که جز اصلی آن A، رنگ ماده جز B زرد و جز C سفید رنگ است که می تواند پودری یا خمیری باشد. اگر رنگ خریداری شده دو جزئی باشد، A و C را تحویل می دهند. C یک سخت کننده یا هادتر است. این محصول برای سطح های آسفالت با دانه ی مناسب ضروری است و تا کنون بازخورد مثبتی داشته است.

استفاده از رنگ ترافیکی در خط کشی عابر پیاده

استفاده از رنگ ترافیکی در خط کشی عابر پیاده
مانند همه رنگ ها سطحی که می خواهید بر روی آن از رنگ ترافیکی صبا شیمی آریا استفاده کنید نیز باید تمیز و بدون رطوبت و آلودگی باشد. جهت اجرای آن به روش دستی ابتدا با چسب های ۵ سانت محدوده مورد نظر را مشخص می کنند.

بیشتر بخوانید :  زینک فسفات اپوکسی پرایمر روناس بهترین ضد زنگ در بازار

بعد از مخلوط کردن جز های رنگ، آن را روی طرح آسفالت ریخته و با غلتک یا کاردک پخش می کنند. بعد از خشک شدن رنگ، چسب ها را می کنند تا کناره های رنگ کاملا صاف و یکدست شود. مخلوط کردن اجزای رنگ یک واکنش پر سرعت رادیکالی گرمایی است؛

بنابراین توصیه می شود فردی با تجربه این کار را انجام دهد. البته با کمی مشورت امکان دارد بتوانید که از این رنگ جهت طرح های افقی بر روی سایر سطوح مانند سطوح فلزی و… نیز استفاده کنید و برای آن ها نیز کارآیی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.