زینک فسفات اپوکسی پرایمر روناس بهترین ضد زنگ در بازار

زینک فسفات اپوکسی چه نوع پرایمری هست که این قدر تعداد طرفداران آن بین سازندگان و مجریان رنگ های صنعتی زیاد شده است؟ فارغ از نوع و دسته بندی که زینک فسفات اپوکسی در آن قرار می گیرد وقتی پرایمری قوی آن هم از نوع اپوکسی پیدا می شود که قابلیت رنگ پذیری ، ضد خوردگی و حتی ضد ضربه بودن را همه را یک جا در خود دارد کم کم اسم آن پرایمر بین فعالان حوزه رنگ و پوشش و کوتینگ صنعتی می پیچد.

عنوانتوضیحات
دسته بندی رنگ زینک فسفات اپوکسیدر دسته پرایمر ها و آستر ها قرار میگیرد و به عنوان لایه اول و زیر کار می باشد.
آیا رنگبندی دارد؟بله زینک فسفات اپوکسی سبز اخرایی و ابی و زرد هم تولید می شود.
چند جزء دارد؟دارای دو جزء رنگ و هاردنر است.
ظرف های چند کیلویی دارد؟دارای حلب های ۲۵ و ۳۰ کیلویی است.

زینک فسفات اپوکسی پرایمر روناس با خاصیت ضد خورندگی

زینک فسفات اپوکسی پرایمر روناس با خاصیت ضد خورندگی
پایه رنگ زینک فسفات اپوکسی پرایمر روناس رزین اپوکسی است و هاردنر یا سخت کننده این رنگ پلی آمید می باشد. پوشانندگی و چسبندگی این رنگ بسیار زیاد است و به دلیل وجود زینک فسفات این رنگ دارای خاصیت ضدخورندگی است و زمانی که بر روی سطحی قرار می‌گیرد ماندگاری بالایی دارد و در برابر شرایط مختلف محیط از بین نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید :  تولیدکننده ضد زنگ اپوکسی 4 کیلویی

رنگ زینک فسفات اپوکسی پرایمر روناس برای محیط هایی که احتمال خوردگی سطح بسیار بالاست مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به دستور العمل سازنده این رنگ کنید و بعد از گذشت زمان و خراب شدن رنگ می تواند لایه از زینک فسفات اپوکسی پرایمر روناس را طبق نظر تولید کننده و با تمیز کردن سطوح قبل از رنگ کردن استفاده نمود. برند روناس تولید کننده این ضد زنگ می باشد و تا کنون محصولات بسیاری در صنعت رنگ تولید کرده است.

فروش عمده زینک فسفات اپوکسی در نمایندگی های روناس

فروش عمده زینک فسفات اپوکسی در نمایندگی های روناس

برای خرید ارزان‌تر محصول زینک فسفات از نمایندگی های صنعت رنگ می‌‌توانید از مراکز عرضه مستقیم محصول، خرید نمایید یعنی فروشگاه هایی از درب کارخانه محصول را به فروش می رسانند و با این کار موجب کاهش برخی هزینه ها و کاهش قیمت محصول می شوند.

برای خرید محصول به شکل عمده نیز می توانید از درب کارخانه سفارش خرید بدهید. که این امر می تواند قیمت محصول را بسیار ارزان تر خرید از بازار رنگ کند.

همچنین جهت خرید زینک ریچ اپوکسی و خرید رنگ اپوکسی پلی امید و دریافت قیمت رنگ اپوکسی می توانید با همکاران فنی شرکت رنگ ترنج تماس حاصل بفرمایید.

بهتر است برای خرید رنگ اصل و غیر تقلبی به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید تا به دلیل قیمت پایین تر جنس غیر اصل را به شما نفروشند. معمولا تولید کنندگان در طول سال تخفیفاتی را هم برای کسانی که به صورت عمده و هم به صورت خرده خرید می کنند در نظر می‌گیرند که برند روناس نیز شامل تخفیفات و خرید ارزان به صورت عمده نیز می باشد.

رنگ زینک فسفات اپوکسی

رنگ زینک فسفات اپوکسی با توجه به همه موارد قبلی که درباره ضد خوردگی بودن و مقاومت در برابر ضربه پذیری آن مطرح گردید قابلیت رنگ پذیری هم دارد. یعنی شما می توانید مثلا رنگ زینک فسفات اپوکسی زرد یا سبز و یا اخرایی داشته باشید. محدودیت رنگ زینک فسفات فقط برای فام طوسی رنگ با رال رنگ های شاخه ۷۰۰۰ نمی باشد و این امکانی ویژه برای بهره بردار محسوب می شود . از این نظر که پوشش کافی با توجه به فام رنگ رویه در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید :  بازار بزرگ فروش رنگ صنعتی در کشور

آستری زینک فسفات بر پایه اپوکسی دو جزئی

آستری زینک فسفات بر پایه اپوکسی محصولی آستری برای پوشش دهی سطوح فلزی و نوعی ماده محافظت کننده است. این ماده یک محصول ارتقا یافته و نوعی پرایمر برتر است که به تنهایی در عمل گفته شده به کار می رود. آستری زینک فسفات بر روی محل مورد نظر با چسبندگی بالا باقی می ماند و محلول آن تبخیر گشته و یک لایه جامد بسیار مقاوم را به وجود می آورد. این لایه از رسیدن هوا و هر عاملی که باعث فرسایش می گردد به سطح مورد نظر جلوگیری می کند. به این ترتیب محصولی بسیار تاثیرگذار در حفظ کیفیت و طول عمر بنا و اسکلت خواهد بود. در صنعت اهمیت این محصول خیلی بیشتر است، چرا که کاربرد های آن اغلب اوقات صنعتی می باشد. به طور مثال در پالایشگاه ها، خطوط لوله های زیرزمینی، تجهیزات کارخانه ای و… استفاده از این روکش با هدف ارتقای میزان ماندگاری و مقاومت موارد ذکر شده بسیار استفاده می گردد.

آستری اپوکسی فسفات زینک

آستری اپوکسی ضد خوردگی
اگرچه سطوح فلزی از استحکام بالا برخوردار هستند، اما شرایط محیطی بر روی آنها تاثیرات مخرب دارد. زنگ زدگی و پوسیدگی امری طبیعی برای فلزات است که فقط تحت شرایط خاصی قابل کنترل می باشد. امروزه وجود محصولاتی مانند آستری زینک فسفات باعث می شود تا ضمن محافظت بهتر از فلزات، از وقوع حوادث غیر مترقبه و نیز از هزینه های اضافه جلوگیری شود.
آستری زینک فسفات به عنوان نوعی لایه بر روی فلزات آسیب پذیر پوشش داده می شود. کیفیت محصول و کیفیت اجرای آن دو عامل مهم در تضمین کیفیت نهایی لایه پوششی هستند‌. لایه آستری قابلیت اجرای آسان دارد و آن را برای بسیاری از محیط های شیمیایی، صنعتی و آبی می توان به کار برد، اما در محیط های قلیایی و اسیدی جوابگو نیست.

بیشتر بخوانید :  فروش رنگ پلی یورتان نیمه مات عمده

چگونه می‌توان کیفیت رنگ زینک فسفات را بهبود داد؟

برای بهبود کیفیت رنگ زینک فسفات، می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد. این روش‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

۱٫ استفاده از مواد افزودنی: می‌توان از مواد افزودنی مانند سدیم کلرید، سدیم هیدروکسید و آمونیوم کلرید استفاده کرد. این مواد باعث بهبود رنگ زینک فسفات می‌شوند.

۲٫ تنظیم دما: دمای تولید رای رنگ زینک فسفات بسیار مهم است. اگر دمای پردازش بالا باشد، تا جایی که مواد اولیه مقاومت داشته باشند،کیفیت رنگ زینک فسفات بهبود می‌یابد.

۳٫ استفاده از روش‌های پیش‌ تولید: می‌توان از روش‌های پیش‌پردازش مانند خشک کردن، پاشیدن هوا و استفاده از فیلترهای خاص استفاده کرد.

۴٫ تنظیم زمان تولید: زمان تولید نیز برای بهبود رنگ زینک فسفات بسیار مهم است. اگر زمان پردازش کوتاه باشد، رنگ زینک فسفات بهبود می‌یابد.

۵٫ استفاده از روش‌های جدید: می‌توان از روش‌های جدید مانند الکترولیز استفاده کرد. این روش‌ها باعث بهبود رنگ زینک فسفات می‌شوند.

با استفاده از این روش‌ها می‌توان رنگ زینک فسفات را بهبود داد و کیفیت آن را افزایش داد.

4

    • پرایمر زینک فسفات اپوکسی روناس یکی از برترین رنگ های آستری صنعتی ایران و در حال صادرات به سایر کشور ها نیز می باشد که نتیجه تلاش مجموعه کارخانه های روناس و پرسنل فعال و زیده این مجموعه می باشد.

  1. برای مشاوره خرید رنگ اصل و غیر تقلبی میتونیم باهاتون تماس بگیریم تا مارو راهنمایی کنید؟

    • بله کارشناسان فنی رنگ صنعتی ترنج جهت ارائه مشاوره فنی و اجرایی جهت تهیه و اعمال پرایمر زینک فسفات اپوکسی در خدمت شما هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.