سفارش رنگ استخری پليمری

نکات مهم در زمان خرید رنگ استخری پلیمری

نکات مهم در زمان خرید رنگ استخری پلیمری
در هنگام خرید رنگ استخری توجه به یک سری از نکات به شما کمک میکند که انتخاب بهتری داشته باشید. حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که رنگ مورد نظر کیفیت بالایی داشته باشد. رنگ استخری پلیمری همانطور که از نام آن پیداست از پلیمر ساخته شده است و در هنگام ساخت استخر از آن استفاده میشود.

پلیمر به عنوان عایق عمل میکند و نمیگذارد آب به درون بتن ها و سایر اجزای سازنده استخر شود و به آنها آسیب رساند. همچنین برای اینکه خرج اضافی برای رنگ کاری جهت زیبایی صورت نگیرد همین رنگ طوری ساخته شده است که رنگدانه جهت رنگ آمیزی نیز داشته باشد.

این رنگدانه ها جوری در پلیمر ترکیب شده اند که از خاصیت پلیمر کم نکنند. با این اوصاف زمانی که میخواهید این مدل رنگ را خریداری کنید با کیفیت ترین را انتخاب نمایید تا به خوبی عمل کند. شما میتوانید این نوع رنگ را از فروشگاه ترنج تهیه کنید.
در واقع یکی از نقاط قوت جدی رنگ استخری پایه پلیمر چسبندگی بالای آن به سطح زیرین با فشار بیشتر از چندین مگا پاسکال است؛ در واقع دو جزئی بودن این رنگ های پایه پلیمری باعث قدرت بیشتر آن می شود چرا که اصولا رنگ های دو جزئی قدرت چسبندگی و پوشش دهی بیشتری نسبت به رنگ های تک جزئی دارد.

بیشتر بخوانید :  تولید رنگ اکریلیک استخری پایه آب تالاب نیپون

نکات مهم در زمان خرید رنگ استخری پلیمری
در واقع انعطاف پذیری بالای این رنگ های پلیمری استخری به شکلی است که بدون ایجاد هیچ گونه شکستگی باعث محبوبیت بالای این رنگ ها در بین سازندگان استخر و پیمانکاران و کارفرمایان شده است ؛ چرا که یکی از رنگ هایی هست که امکان زیادی برای بازسازی در زمان کم و استفاده مجدد را در صورت آسیب دیدن به آن ها می دهد.
سفارش رنگ های پلیمری استخری باعث تحمل سرما در مقابل تغییر فام های احتمالی می شود که می توان با این رنگ ها سطوح نم دار را نیز رنگ آمیزی نمود.
در هنگام استفاده از رنگ های استخری پایه پلیمر ضخامت بالایی به دست می آید که باعث آب بندی کامل و مقاومت بالای استخر در برابر انواع نشتی های رطوبتی می گردد. و غلظت بالای این رنگ ها همزمان با قیمت مناسب ان مقرون به صرفه نیز می باشد.

شرایط صادرات رنگ استخری پليمری

رنگ استخري پليمري

بر اساس آنچه در قسمت قبل توضیح دادیم رنگ استخری پلیمری به دلیل شرایطی که در محیط های آبی مثل استخر، پرورش ماهی و … ایجاد میکند در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد.

به همین دلیل صادرات رنگ پليمري در کشورهایی که در زمینه تولید اینگونه رنگ ها به خوبی عمل میکنند، بالا است. کشورهای دیگر که در این زمینه متکی به کشورهای دیگر هستند از این رنگ ها به خوبی استقبال میکنند.

اگر شما نیز میخواهید این کار را انجام دهید میتوانید برای خرید آن به شرکت ترنج مراجعه کنید و آن را به صورت عمده خریداری کنید. آنچه باید مد نظر داشته باشید این است که رنگ را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای خرید پیدا کنید. برای دریافت اطلاع مربوط به انواع آنها و سفارش میتوانید با ترنج ارتباط برقرار کنید.

بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ استخری پایه نانو صادراتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.