شرکت های تولید کننده رنگ صنعتی با قیمت عالی

شرکت های تولید کننده رنگ صنعتی با قیمت عالی، رنگ هایی با کیفیت بالا و قیمت عالی در جهت مقاوم سازی و جلوگیری از پوسیدگی محصولات فلزی و غیر فلزی به بازار عرضه می نمایند و با استفاده از مواد اولیه ی مرغوب، در حال تولید محصولاتی بادوام، با کیفیت و با ماندگاری بالا در بازار خرید و فروش این محصول هستند، که جواب‌گوی نیاز مشتری و قابل رقابت با کالاهای مشابه خارجی است. شرکت های تولیدکننده رنگ صنعتی، با هدف جلب رضایت مشتری، رنگ تولیدی خود را با قیمت عالی و مقرون به صرفه، برای خریداران فراهم نموده اند که شما می توانید با استفاده از سایت های خرید و فروش به آن ها دسترسی پیدا کنید.

شرکت های تولید کننده رنگ صنعتی با قیمت عالی

بزرگ ترین تولید کننده رنگ صنعتی مرغوب در تهران

بزرگ ترین تولید کننده رنگ صنعتی مرغوب در تهرانبزرگترین تولید کننده رنگ صنعتی مرغوب در تهران با استفاده از مواد اولیه ی عالی و همچنین بهره گیری از دانش روز دنیا، بهترین و مرغوب ترین رنگ صنعتی را برای فروش به مشتریان عرضه می کند. تولید کننده رنگ صنعتی، با تولید محصولی با کیفیت، سبب آسودگی خاطر مصرف کنندگان و اعتماد آنان شده است.

به دلیل نیاز روز افزون به رنگ های صنعتی در صنایع مختلف، شرکت های فراوانی به عرضه ی رنگ صنعتی می پردازند. خریداران می توانند با مراجعه به نمایندگی‌های موجود در بازار، به صورت حضوری و یا اینترنتی رنگ صنعتی مرغوب و کارآمد را در اسرع وقت و با قیمتی مقرون به صرفه در تهران خریداری نمایند. فروشندگان و تولیدگان رنگ صنعتی، با ایجاد شرائط مناسب و قیمت های منصفانه، زمینه ی آسایش و آرامش مشتریان را فراهم نموده‌اند.

بیشتر بخوانید :  فروش ویژه پوشرنگ مات نیم پلاستیک پایتخت

از جمله تولید کننده های مطرح رنگ صنعتی

  • شرکت ترنج
  • شرکت الوان
  • شرکت آریا سطح تهران
  • شرکت پارس پامچال
  • شرکت رنگین زره

شرکت رنگ صنعتی ترنج

از تولید کنندگان و پخش کنندگان معتبر فعال در شهر تهران که انواع رنگ های صنعتی اپوکسی و پلی اورتان را به سایر شهر های ایران نیز ارسال می نماید و با فعالیت در بازار های صادراتی کشور های اطراف ایران و خاورمیانه و روسیه و عراق فعالیت گسترده ای را در عرصه تجارت انواع رنگ های صنعتی و زینک ریچ اپوکسی و ضد زنگ اپوکسی با هاردنر و رزین اپوکسی را دربسته بندی های ۲۵ کیلویی و ۴ کیلویی و در بشکه های ۲۲۰ لیتری با استفاده از باربری های داخل کشور و سیستم های حمل و نقل بین المللی به کشور های اطراف ارسال می نماید.

آدرس : تهران خیابان آذربایجان مابین نواب و اسکندری پ ۳۴۵

تلفن : ۰۲۱۶۶۸۷۲۶۸۶

شرکت الوان

شركت تعاوني توليد رنگ الوان با بيش از چهار دهه سابقه حضور در صنعت رنگ كشور از جمله برنده‌هاي معتبر ايران است كه با تلاش و كوشش فراوان و با بهره گيري از نيروهاي متخصص توانسته است شهرت خود را حتي به فراي مرز‌هاي ايران برساند.

آدرس : تهران ، کیلومتر ۲۱ جاده مخصوص ، خیابان بهار ۴

تلفن :۰۲۱-۴۸۱۲

شرکت آریا سطح تهران

شرکت آریا سطح تهران با بیش از دو دهه فعالیت در صنایع رنگ و پوشش‌های صنعتی و پلیمری و معدنی (مقاوم شیمیایی)، همواره در حال ارائه خدمت به صنعت کشور است.

آدرس : ستارخان، خیابان نیایش، روبروی بیمارستان رسول اکرم (ص)، پلاک ۱۱۱، طبقه اول

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ صنعتی اپوکسی چوب در اصفهان

تلفن : ۰۲۱۶۶۵۵۵۵۹۲

شرکت پارس پامچال

شرکت شیمیایی پارس پامچال در اواخر دهه چهل هجری شمسی به صورت سهامی عام در نخستین شهرک صنعتی ایران (البرز قزوین) احداث گردید در ابتدای کار در بخش تولید رنگ همکاری با شرکت سادولین دانمارک آغاز و محصول تجاری با نام یونیکو روانه بازار شد.

آدرس : تهران – خیابان بهشتی – ابتدای خیابان بخارست ( احمد قصیر ) – کوچه دوم ( پژوهشگاه ) – پلاک ۱۰

تلفن : ۸۲-۷ ۳۶۶ ۸۸۵ ۰۲۱

 شرکت رنگین زره

شركت صنعتي و شيميائي رنگين زره از سال ۱۳۶۳ فعاليت خود را در زمينه توليد پوشش هاي حفاظتي و دريايي در كيلومتر ۲۰ جاده قزوين-كرج در فضائي به مساحت ۷۵ هزار متر مربع شروع نمود.

آدرس : تهران، میدان آرژانتین، خیابان پانزدهم، پلاک ۱۲

تلفن : ۰۲۱۸۸۷۲۳۶۷۶

شرکت های عرضه کننده رنگ صنعتی

شرکت های عرضه کننده رنگ صنعتیشرکت های عرضه کننده رنگ صنعتی برای سهولت در انتخابِ محصول مورد نیاز مشتری، محصولاتی را از برندها و تولیدکنندگان مختلف با قیمت‌های متنوع به خریداران عرضه می نمایند. خریدارن با مشورت و بررسی ویژگی های محصول مورد نظر، می‌توانند رنگ  مورد استفاده خود را از شرکت رنگ صنعتی که در زمینه ی عرضه رنگ فعال است، خریداری نماید.
خریداران می توانند لیست تولیدکنندگان رنگ صنعتی و لیست کارخانه رنگ مورد نظر خود را با مراجعه به نمایندگی های فروش رنگ و همچنین جستجو در اینترنت بیابند و اقدام به خرید از شرکت مورد نظر نمایند.

قیمت روز رنگ صنعتی در سراسر کشور

قیمت روز رنگ صنعتی در سراسر کشورقیمت روز رنگ صنعتی  در سراسر کشور، بر اساس قیمت مواد اولیه، نوع رنگ، وزن محصول، کیفیت، برند تولید کننده رنگ صنعتی و همچنینی نوسانات بازار متفاوت است.

بیشتر بخوانید :  کیلر خشک کن یونیورسال از برترین محصولات صنعت رنگ

خریداران می توانند قیمت رنگ مورد نیاز خود را از نمایندگی شرکت رنگسازی به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی و آنلاین، استعلام نمایند و با مقایسه ی قیمت محصولات و برند های مختلف، رنگ صنعتی با کیفیت بالا و متناسب با نیاز خود را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما