پخش پرایمر اپوکسی فلز

پرایمر اپوکسی فلز اعم از پرایمر هاس معمولی اپوکسی بدون روی و یا پرایمر های اپوکسی غنی از روی در هر حالتی که باشند قدرت مقومتی چند برابری از خود نشان می دهند در برابر پرایمر آلکیدی فلز که به طور سنتی در صنایع فلزی استفاده می شوند. قدرت پرایمر اپوکسی فلز را نسبت به پرایمر روغنی فلز می توان از آن جا دریافت که اگر مقدار پرایمر اپوکسی فلز را بر روی پرایمر روغنی فلز بریزید به طور کامل آن را تخریب می نماید و به اصطلاح می سوزاند . چرا که رزین دو جزئی اپوکسی به هیچ عنوان قابل مقایسه با رزین آلکیدی نمی باشد.

اطلاعات کامل درباره پرایمر اپوکسی فلز

اطلاعات کامل درباره پرایمر اپوکسی فلز

رایج ترین رنگ پلیمری که در اولین مرحله رنگ آمیزی سطوح تجهیزات و سازه های فلزی به کار می رود و قابلیت بالایی حتی به صورت تک لایه در برابر رطوبت و حرارت دارد، پرایمر اپوکسی فلز درجه یک می باشد. البته در محیط هایی که سرشار از مواد قلیایی و اسیدی و اشعه های مخربی چون فرابنفش می باشند، این ضد زنگ به عنوان لایه زیرین برای عایق بندی کامل سطح استفاده می شود

و بایستی دقت شود که این پرایمر سازگاری خوبی با رنگ های آلکیدی نداشته و در صورت وجود این رنگ ابتدا بایستی سطح را سند بلاست نمود و سپس این پرایمر را بکار گرفت.
در سال ۱۴۰۰ توزیع پرایمر اپوکسی توسط شرکت ها و کارخانجات زیادی صورت می گیرد، ولی چیزی که مهم است کیفیت و بازده عملکردی این رنگ ها می باشد که آن هم به سابقه و اعتبار کاری مرکز تولید کننده برمی گردد. برای نمونه، شرکت ترنج با برخورداری از سوابق درخشان در عرصه ارائه محصولات رنگی با کیفیت و صادراتی، پرایمرهای اپوکسی مخصوص سطوح فلزی عرضه می کند که به یکباره سطح رنگ آمیزی شده را در برابر عوامل جوی و محیطی مخرب عایق بندی نموده و باعث حفظ کیفیت اولیه و تازگی آن ها می شوند.

بیشتر بخوانید :  توزیع ضد زنگ اپوکسی عمده

اطلاعات کامل درباره پرایمر اپوکسی فلز
یکی از مهمترین نگرانی ها برای کاربران و تولید کنندگان محصولات فلزی تاثیر نامطلوب آب و اکسیژن هوا بر این محصولات می باشد. همین امر نیز سبب شده است تا متخصصان برای کاهش خسارات ناشی از وجود آب و هوا در محصولات فلزی دست به تولید مواد پوششی برای کاهش این خسارات بزنند. یکی از کاربردی ترین مواد پوششی که برای این منظور تولید گردیده است پرایمر فلز می باشد. این محصول صنعتی با ایجاد یک لایه ی محافظ مانع از تاثیرات نامطلوب طبیعی و شیمیایی بر ساختار فلزات می باشد.
مناسب بودن قیمت پرایمر فلز نسبت به مزایای عمده ای که کاربرد این محصول برای کاربران ایجاد می نماید از عمده دلایل توسعه کاربرد آن به ویژه در بخش های صنعتی می باشد. کاربرد این محصول برای کاربران مزایای فراوانی را به همراه خواهد داشت. از جمله مزایایی که می توان در زمان کاربرد پرایمر فلز به آن اشاره نمود ایجاد مقاومت بالا در فلزات در برابر رطوبت می باشد. همچنین کاربرد این محصول سبب افزایش مقاومت فلز در برابر مواد شیمیایی و به ویژه مواد اسیدی و قلیایی می شود.

معرفی محصول

استفاده از مواد محافظتی برای فلزات در صنایع تولیدی می تواند از بروز خسارات سنگین در این صنایع جلوگیری نماید. یکی از موادی که به منظور کاهش خسارات در صنایع وابسته به فلزات مورد استفاده قرار پرایمر فلز می باشد. این ماده که به صورت مایع در اختیار کاربران قرار می گیرد از نظر نوع عملکرد با ضد زنگ تفاوت های فراوانی دارد. در واقع استفاده از این محصول در صنایع بسیار پرکاربرد می باشد. این امر نیز به دلیل آماده ی مصرف بودن پرایمر فلز برای استفاده ی کاربران آن می باشد. این محصول کاربردی می تواند پوششی یکدست و یکنواخت را برای فلزات ایجاد نماید. در نتیجه کاربرد آن مانع خوردگی و آسیب دیدگی فلزات می گردد.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده رنگ اپوکسی پلی آمید به نرخ بازار تهران

توزیع بهترین پرایمر اپوکسی فلز

شماتیکی از کاربرد پرایمر اپوکسی فلز
پرایمرهای اپوکسی تولیدی شرکت ترنج سرشار از مواد پرخاصیت و با کیفیت بوده و دارای ماندگاری رنگ و کیفیت بالا می باشند. ولی با وجود این، نرخ قیمت گذاری ها توسط شرکت به صورت پایین محاسبه شده و رضایت مشتریان محترم در اولویت کار قرار داده می شود.

به عبارت دیگر، شرکت با پخش پرایمر اپوکسی در سطح کشور و فروش عمده آن به صورت ارزان در راستای خدمت رسانی

هرچه بیشتر به مشتریان عزیز فعالیت می کند. در ضمن، خرید عمده این پرایمر توسط فروشگاه ها و مغازه های رنگ فروشی به صورت انبوه صورت می گیرد و دارای تقاضای بالایی در بازارهای رنگ درجه یک می باشد.

بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت پرایمر فلز

بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت پرایمر فلز
قیمت پرایمر فلز نسبت به مزایای کاربرد این محصول برای کاربران بسیار مناسب می باد. به شکلی که کاربران به راحتی و بدون نیاز به فعالیت های زیرسازی می توانند این محصول را مورد استفاده قرار دهند. همچنین این محصول می تواند سبب ایجاد پوشش یکدست در فلزات گردد و در نتیجه از ایجاد پوسیدگی در فلز در اثر عوامل طبیعی و شیمیایی پیشگیری نماید. در نهایت در تعیین قیمت پرایمر فلز عوامل گوناگونی مانند ساختار تشکیل دهنده ی محصول و همچنین برند ارائه دهنده ی محصول تاثیرگذار می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما