ضد زنگ سوله و استراکچر؛ ثبات و براقیت

ضد زنگ سوله و استراکچر دقیقا همان چیزی است که شما برای براقیت و کیفیت مناسب به آن نیاز دارید. شفافیت، طولانی کردن عمر شید رنگی و همچنین تنوع رنگی در این ضد زنگ سوله می تواند برای مدت ها شما را از هرگونه آستر برای جلوگیری از زنگ زدگی بی نیاز کند.

ضد زنگ سوله و استراکچر بر پایه رزین های آلکیدی تولید شده اند که به باعث تشکیل یک ماده روغنی شکل می شود و مقاومت بسیار بالایی نیز در انواع شرایط جوی دارد. این ضد زنگ سوله کاربرد فراوانی داشته و از این رو می توان از آن بر روی سطوحی مانند این لیست استفاده کرد.:
• چوبی
• فلزی
• گچی
• سیمانی
اگر که می خواهید از ضد زنگ سوله و استراکچر بر روی سطوح فولادی استفاده کنید، این آستر آلکیدی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. از کاربردهای صنعتی آن نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• پوشش سطح ماشین آلات
• پوشش سطح لوازم خانگی
• بدنه خارجی بسیاری از مخازن

عنوانتوضیحات
متریال سطوح مورد استفادهچوب – گچ – سیمان ولی در اصل برای سطوح فلزی تولید شده است.
انواع سطوح فلزی به غیر از فلزات پروفیل و استراکچرماشین آلات – لوازم خانگی- بدنه خارجی مخازن
حلال مورد استفاده برای رقیق کردن رنگ سوله ایاز تینر آلکیدی و روغنی به عنوان حلال استفاده می گردد.
ظرف های مورد استفاده رنگ سوله ایمعمولا در حلب های ۲۵ لیتری عرضه می گردد.

انواع ضد زنگ سوله و استراکچر

ضد زنگ سوله و استراکچر
• زینک کرومات
• زینک فسفات
• رویه آلکیدی براق
• رویه آلکیدی مات
ضد زنگ سوله و استراکچر از پیگمنت هایی تهیه و تولید می شود که می تواند با ایجاد پوشش خاص، محصول را از زنگ زدگی و خوردگی در انواع شرایط آب و هوایی محافظت کند.

مدت زمانی که برای خشک شدن آن در نظر گرفته می شود بسیار کم است. طول عمر بالای ضد زنگ استراکچر، چسبندگی بالا و همچنین پوشش دهی فوق العاده نیز از مزایای آن به شمار می رود.

قیمت ضد زنگ سوله و استراکچر

قیمت ضد زنگ سوله و استراکچر
برای اینکه از قیمت ضد زنگ سوله و استراکچر مطلع شوید، باید به مقداری که این ضد زنگ سوله را خریداری می کنید توجه داشته باشید. همچنین این محصول با میزان پوشش دهی و همچنین نوع برند قیمت گذاری می شود.
این موضوع تأثیر زیادی بر دوام استراکچر فلزی خواهد گذاشت و سرعت زنگ زدگی را بسیار بالا می برد.

همچنین شما می توانید جهت دریافت قیمت رنگ اپوکسی و قیمت رنگ پلی اورتان فلز و خرید آنلاین ضد زنگ دو جزئی با کارشناسان رنگ ترنج تماس بگیرید.

لذا پوشش سطحی مناسب برای کلیه قطعات اسکلت فلزی سوله، استفاده از مواد ضد زنگ، رنگ های مخصوص و چند لایه و مواردی از این دست، می بایست در کنار یکدیگر انجام شده تا روند تخریب سطحی قطعات سوله را بتوان متوقف نمود.
دمای هوا در مناطق مرطوب بسیار تاثیر بیشتری دارد و این موضوع، واکنش زیادی روی ضریب انبساط فولاد می گذارد. لذا سوله سازان می بایست در انتخاب جنس فولاد مصرفی برای ساخت سوله مناطق مرطوب، خیلی مواظب باشند.
دمای بالای هوا در اکثر زمان های سال، علاوه بر تأثیری که بر کارکرد استراکچر دارد، اجرای عملیات عمرانی مانند اجرای سوله را نیز با دردسر فراوانی ایجاد می نماید.
به همین دلیل در انتخاب کارشناسان خبره جهت این هدف می بایستی دقت زیادی نمود .و ترجیحاً از پرسنل کار متخصص و آموزش دیده سود برد.
یک مسئله مهم در این رابطه زاویه تابش مستقیم خورشید است که می تواند آثار مخربی خاص خود را برای سوله ایجاد نماید. به همین دلیل در نوع پوشش سقف سوله توجه زیادی نیاز است. که قدرت پایداری در برابر اشعه ماورابنفش خورشید را از خود نشان دهد و سریعا تخریب نشود

بیشتر بخوانید :  فروشنده معتبر ضد زنگ اپوکسی مرغوب

Recent search terms:

  • https://colorlife ir/ضد-زنگ-سوله-و-استراکچر؛-ثبات-و-براقیت/

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.