عرضه رزین اپوکسی شفاف مخصوص کف

 

رزین اپوکسی کف با در نظر گرفتن نوع فعالیت مکان موردنظر و همچنین نوع متریال کف، مورد تهیه قرار می گیرد. لذا استفاده از این محصول برای کف های بتنی، سرامیکی و حتی تزئینی می‌ تواند با رعایت نکات خاصی، امکان پذیر گردد. عموما انتخاب این محصول برای اعمال پوششی سخت اما شفاف روی کف های تزئینی و زیبا در مکان های فرهنگی و هنری، بهترین گزینه می‌ باشد.

اعمال پوشش خاص برای کف، با انتخاب رزین اپوکسی کف می‌ تواند ضمن ایجاد یک محیطی جذاب و مدرن، طول عمر بالایی را برای کف موردنظر ایجاد نماید. رزین اپوکسی در کنار پلی اورتان، از ترکیبات جدید صنعتی برای پوشش کف شناخته می‌ شود. لذا هر دو ماده با داشتن حالت مایع قبل از استفاده، راحتی اعمال روی کف مکان های مختلف را دارا هستند. استفاده از رزین اپوکسی درجه‌ یک برای کف، می‌ تواند با تردید بسیاری به جهت هزینه و مواردی دیگر، مورد انتخاب و خرید قرار بگیرد. لذا توصیه می‌ شود در صورت داشتن تردید برای انتخاب رزین یا پلی اورتان، ویژگی های کلیدی هر یک را کاملا بررسی کرده و سپس انتخاب لازم را انجام دهید.

بررسی انواع رزین اپوکسی شفاف مخصوص کف

بررسی انواع رزین اپوکسی شفاف مخصوص کف

رویه های اپوکسی شفاف را می توان به عنوان رویه های نهایی و حفاظتی برای فلزات مصرف کرد، همین طور برای زمینه هایی که باید در مقابل جو خورنده مقاومت کنند. اپوکسی ها دو جزئی قبل از مصرف مخلوط می شوند. آن ها در اثر واکنش شیمیایی سخت می شوند.

بیشتر بخوانید :  رنگ نسوز سیلیکونی چه تفاوتی با رنگ نسوز سرامیکی دارد؟

اگر فرموله شده به کار برده شده باشند ، در مقابل مواد شیمیایی و حلال ها مقاوم هستند. یکی از موارد کاربرد مهم اپوکسی مصرف آن به عنوان یک لعاب شفاف براق روی بلوک های سیمانی و سیندری و کفپوش صنعتی و انبار می باشند.

چون اپوکسی ها دارای خواصی هستند که معمولا همراه با پوشش های پخت شده بدست می آیند.

پوشش های سخت شونده با آمین و پلی آمید، در مقابل حرارت ، حلال ها، آب نمک، و مواد شیمیایی پایدار می باشند.

آن ها در برابر ضربه های مکانیکی استحکام دارند، و چسبندگی خود را از دست نمی دهند.

اپوکسی ها را می توان بسیار قابل انعطاف ساخت، نمونه های مصرف آن ها عبارتند از : پوشش های مخصوص کریدورها، آزمایشگاه ها، حمام ها و کشتی ها و جاهایی که پوشش با کیفیت متوسط در یک زمان کوتاه معیوب خواهد شد.

رزین اپوکسی دارای تنوع بسیار زیادی است و در کارهای مختلفی نیز استفاده می‌شود. نوعی از رزین به عنوان کفپوش استفاده می شود که خود دارای رنگ بندی و شکل های مختلفی است.

رزین اپوکسی شفاف مخصوص کف از دو قسمت رزین و هاردنر ساخته شده است که بعد از مخلوط کردن این دو قسمت و قرار دادن روی سطح محکم و غیر قابل نفوذ می شود. رزین اپوکسی شفاف مخصوص کف بر روی کف پوش های سه بعدی و یا تزئینی به عنوان لایه آخر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع مختلف رزین اپوکسی شفاف در انواع خارجی و ایرانی در بازار ایران ، موجود می باشد از رزین اپوکسی های ساخت کره و چین تا رزین اپوکسی های تولید ایران که با قیمت ها و بسته بندی های بسیا رمتنوعی از ۵ کیلویی تا بشکه ۲۰۰ کیلویی قابل عرضه می باشد.

بیشتر بخوانید :  عرضه کننده رنگ اپوکسی آهن ضد زنگ

بررسی انواع رزین اپوکسی شفاف مخصوص کف
تفاوت انواع رزین اپوکسی شفاف خارجی و ایرانی در قیمت تمام شده و همچنین برخی کیفیت ها ست که هم در تولیدات داخلی و رزین اپوکسی های وارداتی برخی از رزین در حد بسیار کمی گرایش به زردی دیده می شود که این محصولات قیمت کمتری از محصولات کاملا شفاف دارند و البته برای بعضی کاربردها اصلا این گرایش به زردی اهمیت چندانی ندارد و ترجیح می دهند همان محصول را با قیمت مناسب تر تهیه نمایند.

رزین اپوکسی شفاف مخصوص کف، پوشش دهنده یکنواخت بر روی سطوح می باشد. شفاف بودن و رنگی بودن این نوع کفپوش ها به زیبایی و جلوه ظاهری ساختمان کمک بسیار زیادی می‌کند و در حال حاضر دارای طرفداران زیادی است. به دلیل تقاضای زیاد، تولید این محصول در کشور افزایش یافته است. طریقه مصرف و استفاده از آن با توجه به شرکت تولید کننده آن متفاوت خواهد بود.

قیمت ارزان رزین اپوکسی شفاف مخصوص کف

قیمت ارزان رزین اپوکسی شفاف مخصوص کف
عرضه رزین اپوکسی شفاف توسط تولیدکنندگان این محصول و از طریق مراکز فروش این محصولات انجام می گیرد.

قیمت رزین اپوکسی کف با توجه به نوع آن متفاوت می باشد.
خریداران می توانند بهترین قیمت این محصول را از طریق فروشگاه های معتبر تهیه نمایند. نوع خرید رزین اپوکسی کف نیز می تواند در قیمت آن تاثیر بگذارد.

همان طور که پیشتر عنوان گردید رزین اپوکسی شفاف مخصوص کف در بسته بندی های ۵ کیلویی ، بیست کیلویی و بشکه دویست کیلویی عرضه می گردد که نصف این مقدار می بایستی هاردنر استفاده گردد.

هر چه قدر حجم خرید بیشتر باشد قیمت تمام شده کمتری برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید :  فروش ویژه پوشرنگ مات نیم پلاستیک پایتخت

مثلا در صورتی که مشتریان به صورت عمده خرید نمایند، قیمت ها برای آنها ارزان تر خواهد شد. تولید کنندگانی که عرضه مستقیم این محصول را دارند؛ از طریق فروشگاه های اینترنتی رزین کفپوش را به فروش می رسانند و با حذف واسطه ها قیمت ها در خرید آنلاین بسیار کمتر خواهد بود.

رزین اپوکسی ایرانی یا خارجی؟

اعمال تخصص قابل توجه در ارائه انواع کفپوش های صنعتی و شیمیایی در داخل کشور، به امری مرسوم تبدیل شده است. با این حال بیشتر متقاضیان برای بهره گیری از کیفیت عالی رزین اپوکسی کف، از بین برندهای گوناگون موجود در بازار، نوع خارجی را برمی گزینند. اما با توجه به تخصص های ارائه شده در زمینه خط تولید نوع ایرانی این محصول، می‌ توان دریافت که کیفیت رزین اپوکسی مخصوص کف در برند ایرانی، مورد رضایت است.
رزین اپوکسی کف درجه‌ یک را می‌ توانید از مجموعه موردنظر با تضمین صد درصد کیفیت خریداری نمایید. این محصول با استفاده از مراحل نصب استاندارد و اصولی، کیفیتی فوق العاده را با طول عمر بسیار معقول بری کف مکان موردنظر به ارمغان خواهد آورد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.