فروشنده بزرگ زینک ریچ اپوکسی دو جزیی

فروشنده بزرگ زینک ریچ اپوکسی دو جزیی عرضه کننده این محصول با کیفیت است که می توانید از همین وبسایت اقدام به خرید کنید.این فروشنده در وبسایت محصولات خود،به توضیح محصولات خود پرداخته که می توانید زینک ریچ اپوکسی دوجزیی مورد نظر خود را از طریق همین فروشنده بزرگ اقدام به خرید کنید .

فروشنده بزرگ زینک ریچ اپوکسی دو جزیی

بهترین مکان برای نگهداری زینک ریچ اپوکسی

بهترین مکان برای نگهداری زینک ریچ اپوکسی زینک ریچ را می توان در هر اندازه و شکلی از استیل استفاده کرد، هرچند کاربرد آن در ساخت های پیچیده تر مشکل است.

زینک ریچ به عنوان آستر در سیستم های دو یا سه روکش عملکرد بالا و برای تعمیر روکش های گالوانیزه دسته ای فراوان استفاده می شوند.

بهترین مکان برای نگهداری زینک ریچ اپوکسی کیلویی در آب و هوای ملایم می باشد که باید رنگ روی ،غیر ارگانیک برای جلوگیری از خوردگی به طور مستقل استفاده شود.

در شرایط بدتر آب و هوایی بهتر است برای افزایش طول عمر آن به عنوان روکش رویه استفاده شود.

رنگ حاوی روی محدودیت هایی دارد از جمله هزینه دوره عمر، کاربرد دشوار، روکش غیر یکنواخت به خصوص در گوشه ها ولبه ها و نیاز به سطح استیل تمیز.

ویژگی های زینک ریچ بستگی به سیستم حلال دارد. در بیست و چهار ساعت باید چند روکش بدون ترک خوردگی به کار رود. زینک ریچ ارگانیک به اندازه رنگ غیر ارگانیک نسبت به حرارت مقاوم نیست.

بیشتر بخوانید :  کارخانه تولید ضد زنگ صنعتی برای فولاد

مقاومت آنها دویست تا سیصد درجه فارنهایت است. همچنین در برابر اشعه ماورا بنفش از بین می روند، و برای ضد خوردگی به اندازه غیر ارگانیک ها مؤثر نیستند.

کارایی زینک ریچ اپوکسی دو جزیی

کارایی زینک ریچ اپوکسی دو جزیی این پرایمر در زمره آسترهای دوجزئی بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید است که با روی غنی‌شده است. روی موجود در این پرایمر باعث ایجاد لایه محافظ کاتدی می‌شود و به همین خاطر، گزینه مناسبی برای لایه آستری سطح فولادی محسوب می‌شود.

بهترین نوع رنگ برای لایه اول روی سطوح فلزی، همین رنگ‌های زینک اپوکسی یا به‌اصطلاح پرایمر زینک اپوکسی هستند.

رنگ آستری زینک‌ریچ اپوکسی یک نوع رنگ صنعتی است که به آن پرایمر زینک ریچ اپوکسی نیز گفته می‌شود. این پوشش، اپوکسی با هاردنر پلی آمید است که حاوی مقدار زیادی پودر روی یا زینک است.

واکنش شیمیایی باعث خشک شدن پوشش زینک ریچ و مانع از خوردگی فلزات در شرایط جوی نامساعد و مرطوب می‌گردد. در این رنگ، لایه بیرونی پوششی از روی دارد.

تماس روی با اکسیژن هوا باعث می‌شود که فرایند خوردگی سطح فلزی دیرتر اتفاق بیفتد. این نوع پوشش به‌عنوان محافظ عمل می‌کند.

به‌طور کلی، مزایای رنگ زینک ریچ اپوکسی عبارت‌اند از:

  1. زیرسازی رنگ‌ها
  2. ایجاد پوشش لایه اول برای سطوح فلزی
  3. مقاومت نسبت به خوردگی سطح
  4. مقاومت در برابر شرایط جوی، آب، و ساییدگی
  5. چسبندگی مناسب به سطح زینک ریچ اپوکسی
  6. به‌عنوان آستری زینک‌ریچ اپوکس
  7. برای سکوها و تأسیسات حفاری
  8. تأسیساتی که در معرض رطوبت قرار دارند
  9. آستر مخازن نفتی، و سطوح بیرونی مخازن
  10. پالایشگاه‌ها، کارخانه‌های شیمیایی، سازه‌های فلزی در کنار ساحل و تأسیسات دریایی استفاده می‌شود.
بیشتر بخوانید :  اپوکسی زینک ریچ دو جزئی

آستر زینک‌ریچ اپوکسی مناسب محیط‌های اسیدی و قلیایی قوی نیست و بیشتر به‌عنوان آستر کارگاهی در این زمینهها کاربرد دارد:

  1. پالایشگاه‌ها
  2. سازه‌های دریایی
  3. سکوهای فراساحلی
  4. تصفیه‌خانه‌های فاضلاب رنگ زینگ ریچ اپوکسی

قیمت خرید زینک ریچ اپوکسی دو جزیی

قیمت خرید زینک ریچ اپوکسی دو جزیی رنگ های اپوکسی با داشتن ویژگی و کاربرد های متنوع دامنه گسترده ای از تولیدات رنگ های صنعتی را به خود اختصاص داده است. برای تهیه انواع گوناگون رنگ های اپوکسی و خریدی بدون واسطه خرید اینترنتی از همین وبسایت را به شما پیشنهاد می کنیم.

قیمت خرید زینک ریچ اپوکسی دو جزیی در این فروشگاه بسیار مناسب بوده که با تماس با ما می توانید راهنمایی های لازم و همچنین دانستن قیمت زینک ریچ این محصول را دریافت نمایید.

رنگ های اپوکسی در بسته بندی های متفاوت در انواع برندها عرضه می شود. در صورتی که قصد خرید رنگ صنعتی اپوکسی را داشته باشید می توانید با خرید اینترنتی از طریق فروشگاه و سایت های آنلاین رنگ، خریدی مطمئن را انجام دهید.

با خرید اینترنتی می توانید هر زمان از شبانه روز به محصولات دسترسی داشته باشید و بسیار راحت محصول مورد نظر خودتان را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما