فروشنده عمده رنگ پلی اورتان براق

رنگ پلی اورتان براق نسبت به رنگ های پودری قابلیت ها و کاربردهای گسترده ای دارند. به گونه ای که امروزه این رنگ ها در صنایع مختلف محصولی پرکاربرد به شمار می آیند. فروشنده عمده و مراکز پخش باید با ویژگی ها، مزیت های استفاده و دیگر فاکتورهای این مدل رنگ ها جهت عرضه مدل های مناسب به مشتریان آشنایی کامل داشته باشند. در این مطلب به معرفی اجمالی رنگ پلی اورتان، مزایا و خواص مکانیکی آنها می پردازیم.

فروشنده عمده رنگ پلی اورتان براق

اطلاعاتی درباره رنگ پلی اورتان ضد خش

اطلاعاتی درباره رنگ پلی اورتان ضد خش پلی اورتان به نوعی رنگ دو جزئی می گویند که بر پایه رزین های پلی اورتان طراحی و تولید می شوند. این محصولات به علت مقاومت بسیار زیاد در برابر رطوبت و چسبندگی عالی بر روی سطوح، قابلیت بکارگیری و پوشش دهی انواع سطوح به عنوان لایه نهایی را دارا است.
از دیگر مشخصه این محصول می توان به مقاومت آن در برابر اشعه UV نور خورشید اشاره کرد. همچنین نسبت به رنگ های پودری به هیچ عنوان پوسته پوسته نمی شوند و دارای شکل ظاهری بسیار براق و زیبا هستند. از دیگر ویژگی ها و برتری رنگ پلی اورتان براق و ضد خش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت خشک شدن سریع در کوتاه ترین زمان ممکن
  • مقاومت زیاد نسبت به گچی شدن
  • مقاوم در برابر روغن های شیمیایی و اسید باز
  • چسبندگی بسیار عالی بر روی سطوح فلزی
بیشتر بخوانید :  مراکز فروش رنگ استخری پلی اورتان

رنگ ضد خشن پلی اورتان مرغوب از ترکیب رزین پلی استر و هاردنر به دست می آید. هاردنرها نوعی سخت کننده ایزوسیانات هستند که موجب می شود، رنگ بعد از قرار گرفتن بر روی سطوح سریع خشک شود و مقاومت آن در برابر خش افزایش یابد.

رنگ پلی اورتان براق دارای ساختاری دو جزئی می باشد. این رنگ از ترکیب دو بخش مجزا یک بخش شیمیایی و یک بخش هاردنر تشکیل شده است. این رنگ دارای ویژگی های ساختاری منحصر به فردی می باشد. همین امر نیز سبب شده است تا تولید کنندگان صنایع چوبی و فلزی این نوع رنگ را برای رنگ آمیزی محصولات خود برگزینند. یکی از مهمترین ویژگی های رنگ پلی اورتان براق مقاومت بالای آن در برابر شرایط نامساعد جوی می باشد. به شکلی که این نوع رنگ بیشترین مقاومت را در برابر خورشید و عوامل طبیعی مانند باد از خود نشان می دهد.
استفاده از رنگ پلی اورتان براق در زمان رنگ آمیزی محصولات سبب می شود که سطح پوشش داده شده با این رنگ از براقیت قابل توجهی برخوردار باشد. توجه به این نکته نیز الزامی می باشد که غالبا رنگ پلی اورتان براق می تواند سبب افزایش مقاومت ساختار پوشش داده شده با آن در برابر مواد شوینده گردد. تمامی این مزایا سبب شده است تا استفاده از رنگ پلی اورتان براق در صنایع گوناگون بسیار متداول شود.

راه های خرید رنگ پلی اورتان براق

راه های خرید رنگ پلی اورتان براق از آنجایی که مقاومت رنگ پلی اورتان براق در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت و نور خورشید بسیار زیاد است می توان از آن برای انواع سطوح مانند رنگ آمیز نما، اپوکسی ها و حتی سنگ های تزئینی نیز استفاده نمود.
میزان تقاضا برای خرید این رنگ ها و جایگزین کردن آن با مدل های پودری طی سالهای اخیر در حال گسترش است. خریداران و مصرف کنندگان نهایی برای تهیه یک یا چند سطل از این محصولات می توانند به فروشگاه های عرضه تخصصی مراجعه کنید.
در این بین یکی از چالش های بزرگ خریداران عمده، تهیه و خرید رنگ پلی اورتان با تنوع بسیار زیاد و قیمت مقرون به صرفه است. برای این منظور شناخت برندهای تولیدی معتبر و همچنین نمایندگان پخش آنها اهمیت زیادی دارد.
شرکت های صادارتی و کلیه فعالین بازار برای خرید انواع رنگ پلی اورتان مرغوب با بسته بندی استاندارد و قیمت کارخانه می توانند به صورت آنلاین و از طریق نمایندگان این مرکز اقدام به ثبت سفارش کنند.

بیشتر بخوانید :  عرضه مستقیم رنگ سورمه ای پلی اورتان مات

طراحی محصولات چوبی و فلزی علاوه بر وابستگی به هنر های فلزکاری و خراطی و نجاری به انتخاب یک رنگ مناسب نیز تولید با وابسته می باشد. رنگ پلی اورتان براق یکی از محصولات شناخته شده در صنعت تولید محصولات فلزی و چوبی می باشد. بیشترین کاربرد عمده ی این نوع رنگ در صنایع وابسته به فلز و چوب می باشد. تنوع رنگ مناسب در این محصول کاربردی سبب شده است تا تولید کنندگان صنایع چوبی و فلزی تمایل زیادی به کاربرد این محصول صنعتی داشته باشند. این رنگ دو بخشی می تواند در زمان کاربرد پوششی کاملا یکنواخت و مناسب را در صنایع فلزی و چوبی ایجاد نماید. کاربران علاوه بر کیفیت این محصول در زمان استفاده از آن عوامل دیگری مانند قیمت رنگ پلی اورتان براق را نیز در نظر می گیرند.

بررسی عوامل تاثیر گذار بر خرید اینترنتی رنگ پلی اورتان براق

معمولا قیمت رنگ پلی اورتان براق با وجود مزایای قابل توجهی که در این محصول مشاهده می شود برای کاربران در محدوده ی قیمتی مناسبی قرار دارد. ایجاد مقاومت بالا در برابر خش و همچنین دامنه ی وسیع در تنوع رنگ محصول سبب شده تا رنگ پلی اورتان براق در بین مصرف کنندگان دارای مقبولیت بالایی باشد. در نهایت انتخاب این محصول در صنایع به ویژه صنایع چوبی برای کاربران آن امتیاز فراوانی را به همراه خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.