فروشگاه رنگ روغنی مشکی براق الوان

رنگ های روغنی بر اساس رزین آلکیدی خشک شونده حاصله از ترکیب اسیدهای چرب اشباع نشده و الکل ساخته شده و برای استفاده در رنگ آمیزی سازه ها و تجهیزات فلزی، چوبی، گچی و بتنی در صنف های مختلف خانگی، صنعتی و تولیدی به کار می روند.
این رنگ ها از لحاظ کیفی و کاربردی به صورت های براق، نیمه براق، مات و نیمه مات تولید می شوند. قابلیت عملکردی بالای رنگ روغنی مشکی براق الوان، به عنوان یکی از انواع رنگ های روغنی براق شرکت ترنج، در پوشش عالی سطوح سازه ها و وسیله های فلزی، گچی و چوبی ساختمان ها و محیط های صنعتی می باشد.

معرفی رنگ روغنی مشکی براق الوان

 این رنگ با قدرت پوشش دهی فوق العاده قوی و متراکم، به عنوان لایه ای مقاوم و غیر قابل نفوذ در برابر آب و رطوبت، مواد شیمیایی مخرب و نور خورشید عمل کرده و در نتیجه، ماندگاری و پایداری بالایی را ارائه می دهد.
رنگ روغنی مشکی براق الوان با خاصیت چربی گونه و شفاف خود، باعث انعطاف پذیری و مقاومت مکانیکی بالای سطوح تجهیزات و سازه های فلزی و گچی در برابر ترک خوردگی، ضربه، خراش و سایش شده و به دلیل مقاومت بالا در برابر آب، قابل شستشو و پاکسازی بوده و بسیار مناسب برای رنگ آمیزی سازه ها و وسیله های فلزی و گچی تزئینی و دکوری می باشد. این رنگ همچنین، سازگاری و وفق بالایی با روغن الیف در پوشش سطوح سازه های چوبی دارد.

مشخصه های ساختاری و عملکردی رنگ روغنی مشکی براق الوان

مشخصه های ساختاری و عملکردی رنگ روغنی مشکی براق الوان
۱٫ دارای زمان خشک شدگی سریع
۲٫ دارای انعطاف پذیری و مقاومت مکانیکی بالا در برابر ضربه، ترک خوردگی، شکاف، سایش و خراش به دلیل خاصیت چربی گونه و براقیت بالا
۳٫ بسیار مقاوم در برابر عوامل شیمیایی مخرب و حلال های نفتی
۴٫ ضد آب و قابل شستشو و پاکسازی با آب جهت زدودن لکه ها و گرد و غبار
۵٫ دارای میزان چسبندگی بالا روی سطوح
۶٫ دارای قابلیت استفاده راحت و هزینه پایین
۷٫ بسیار مناسب برای تجهیزات و سازه های فلزی، چوبی، گچی و بتنی تزئینی و دکوری
۸٫ دارای قیمت فروش عمده مناسب با ثبات بالا توسط شرکت ترنج
رنگ آلکیدی براق صادراتی

قیمت رنگ روغنی مشکی براق الوان

خرید عمده رنگ روغنی مشکی براق الوان، به عنوان یکی از انواع رنگ های روغنی براق شرکت ترنج، دارای مزایای بسیاری، از جمله قیمت مناسب با توجه به کیفیت ساختاری و عملکردی فوق العاده خوب آن و همچنین، صرفه جویی در هزینه های مربوط به ترمیم یا بازسازی تجهیزات و سازه های فلزی، چوبی و گچی رنگ آمیزی شده، می باشد. در واقع، این رنگ با پوشش و عایق بندی قوی سطوح، باعث افزایش ماندگاری و طول عمر تجهیزات و سازه های مختلف می شود.
قیمت رنگ روغنی براق

صادرات رنگ روغنی براق الوان به کشورهای همسایه

شرکت رنگ الوان با توسعه سیستم های تولید و به کارگیری جدید ترین تکنولوژی ها روز موفق به ورود به بازار کشورهای اطراف ایران مانند عراق، ارمنستان، ترکمنستان و سایر کشورهای قفقاز گردیده است. کیفیت بالای اسن محصولات قابل رقابت با رنگ های روغنی و صنعتی و ساختمانی کشور ترکیه بوده و به دلیل قیمت اولیه پایین تر در بسیاری موارد توسط شرکت های ساختمانی و صنعتی روسی زبان مورد انتخاب اول قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما