فروش انواع رنگ استخری مرغوب

رنگ استخری مرغوب بر پایه اکریلیک و پایه آب و در دربه های ۲۰ لیتری و ۱۰ لیتری به همراه پرایمر غلیظ نانو ارائه می گردد.

آنچه باید درباره رنگ استخری دانست

فروشنده انواع رنگ استخری در تهران
قطعا دیده‌اید که برای تمام استخر‌ها از رنگ‌های خاصی استفاده می‌شود که معمولا تناژ آبی هستند. این رنگ‌ها یک فرمولاسيون خاص دارند، که برای همین کاربرد یعنی رنگ آمیزی سطح داخلی استخرهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و با عنوان رنگ استخری یا اپوکسی از آن یاد می‌شود.

از این رنگ برای برای رنگ آمیزی حوض یا استخرهای مختلف استفاده می‌شود. با استفاده از انواع رنگ استخری برای رنگ آمیزی استخرها، به نوعی استخر را آب بندی می‌کنند و از این طریق یک عایق بسیار قوی و محکم برای استخر تولید کرده و در نتیجه مانع نفوذ هرگونه مواد مخربی که باعث آسیب به سطح استخر و زمین داخلی آن می‌شود، به داخل آن می‌شوند.

در واقع این رنگ که برای رنگ آمیزی استخرها استفاده می‌شود، با نفوذ به اجزا و مصالح اصلی سازنده آن و سطح داخلی زمین استخر، باعث می‌شود

تا بافت آسیب دیده‌ی کف استخر ترمیم شود و در صورت وجود هر گونه شکاف یا ترک بسیار کوچک روی سطح آن، پوششی بسیار محکم و مقاومی برای آن‌ها به وجود می‌آید. همانطور که گفته شد برای رنگ آمیزی سطوح داخلی استخر، به طور عمومی از رنگ‌هایی با تناژ آبی و در مواردی از رنگ سفید استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید :  قیمت خارق العاده رنگ استخری ضد جلبک

فرمولاسیون رنگ استخری می‌تواند به ترمیم و بازسازی قسمت‌های آسیب دیده‌ی سطوح استخرها کمک کند و این سطح را در برابر شرایطی همچون دمای بسیار زیاد آب و نفوذ حرارت بالا حفاظت نماید. علاوه بر آن این رنگ یک محافظ بسیار قوی در برابر ورود اشعات مضر UVA بوده و خاصیت ضد آب و ضد باکتریال دارد.

فروشنده انواع رنگ استخری در تهران

رنگ استخری
شرکت رنگ ترنج یکی از مراکز بسیار معتبر خدمت دهنده در زمینه تهیه تجهیزات و محصولات مختلف صنعتی، از جمله ر‌نگ‌های اپوکسی یا استخری بوده

که به عنوان یکی از بهترین مراکز فروشنده انواع رنگ اپوکسی، بهترین کیفیت این رنگ را با قیمتی ایده آل و بسیار مناسب عرضه می‌نماید. خرید رنگ استخری از این مرکز، با کیفیتی بالا و دوام طولانی و در نهایت با پرداخت هزینه‌ای کاملا مناسب امکان پذیر خواهد بود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما