فروش رنگ اپوکسی ترکیبی کد ۷۰۳۸

رنگ اپوکسی رنگی است با دوام که در کارخانه های خودرو سازی از آن بسیار استفاده می شود و همچنین نقاشان نیز در کار های خود از رنگ اپوکسی ترکیبی استفاده می کنند . انواع رنگ اپوکسی که در بازار عرضه می شود این است که با تینر اپوکسی حل می شوند  ، که در رنگ کردن دیوار های ساختمان از اپوکسی پلی آمید استفاده می کنند چون بسیار سریع این رنگ خشک می شود و به خاطر داشتن این مزیت علاقه مندان بسیاری دارد و استفاده از آن در صنعت ساختمان سازی بسیار زیاد است . رنگ ترکیبی اپوکسی بسیار سخت است و به آسانی آسیب نمی بیند . یکی از مواردی که باعث می شود این رنگ به سرعت خشک شود غلظت آن است .
فروش انواع رنگ اکریلیک ترکیبی با کیفیت

فرمولاسیون ویژه انواع رنگ اپوکسی اصل

فرمولاسیون ویژه انواع رنگ اکریلیک اصلفرمولاسیون ویژه انواع رنگ اپوکسی اصل این است که به سرعت خشک می شود و مقاوم است و به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد در بیشتر سطوح می توانیم از آن استفاده کنیم . به طور مثال در رنگ زدن جدول ها در کوچه ها و خیابان از رنگ اپوکسی پلی آمید استفاده می کنند . از انواع رنگ های اپوکسی میتوان مات و براق آن را نام برد که در ساختمان سازی و رنگ کردن دیوار ها از نوع براق آن استفاده می کنند چون قابل شست و شو تمیز کردن است و به راحتی با آب میتوان آن را شست . این رنگ ها استقامت بسیار بالایی در مقابل نور خوشید دارند و به همین دلیل سالیان سال باقی می مانند . از دیگر ویژگی های خوب این رنگ این است که حساسیت زایی آن قابل کنترل است و برای افرادی که ماسک دارند مشکلی ایجاد نمی کند به همین دلیل در رنگ کردن دیوار از آن بسیار استفاده می شود . یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه رنگ اپوکسی این است اگر بر روی محلی یا لباسی ریخته شود بلافاصله با تینر اپوکسی تمیز می شود .

بیشتر بخوانید :  آسترها و رنگ های اپوکسی پلی آمید

تجارت انواع رنگ اپوکسی ترکیبی کد ۷۰۳۸

تجارت انواع رنگ اکریلیک ترکیبی

رنگ اپوکسی ترکیبی کد ۷۰۳۸ که تقریبا رنگ طوسی محسوب می شود از رنگ های محبوب نزد صنعتگران است و در ساختمان سازی و کارهای دکوراسیون داخلی نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است.

تجارت انواع رنگ اپوکسی ترکیبی ، در سراسر جهان از آن استفاده می شود ولی در کشورمان در صنعت خودرو سازی ، ساختمان سازی و مجسمه سازی ارجحیت بسزایی دارد . در همه شهر ها از این رنگ در هر سنف و کاری برای مصارف خود استفاده می کنند . در بیشتر فروشگاه ها این رنگ با بهترین کیفیت در اختیار مشتری قرار می گیرد .  در تولید رنگ اپوکسی کارشناسان و متخصصان در این زمینه با آزمایش های فراوان روی این رنگ از کیفیت و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل می کنند و بعد از آن به صورت انبوه تولید شده و وارد بازار می شود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.