فروش رنگ اپوکسی پلی یورتان مات

رنگ اپوکسی پلی یورتان، این رنگ پلی اورتان یا به عبارتی همان نسل نوین رنگ اپوکسی دو جزئی، جایگزین بسیار مناسبی برای سایر انواع رنگ های رویه لایه نهایی به خصوص در زمان اعمال در فضای باز است.

عنوانتوضیحات
ترکیبیک رزین پلیول (polyol resin) + پلی ایزوسیانات (poly-isocyanate)
ویژگیخود تمیز شونده (self cleaning) هستند
مزیت نسبت به سایر رنگ های روغنی و اپوکسیدر مقابل نور خورشید، مواد شیمیایی، اسیدها و بازها مقاومت عالی دارد
انواع متفاوت رنگ پلی اورتانبر روی فلز – چوب و پی وسی فرمولاسیون متفاوتی از رنگ پلی اورتان اعمال می گردد.

رنگ اپوکسی برای پوشش‌دهی فضاهایی که رطوبت دارد، در کف کارخانه‌ها، بر روی مواد فلزی و آهنی و در صنایع گوناگون کاربرد دارد. به طور کلی هر فضایی که نیاز به بالا بردن دوام و استحکام در برابر آسیب‌ها دارد از رنگ اپوکسی برای افزایش میزان مقاومت استفاده می‌شود.
این رنگ به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود همچون سختی، مقاومت در مقابل فرسایش و عوامل مخرب دیگر، به عنوان یک سطح پوششی مناسب در محیط‌های مختلف استفاده می‌شود.

 

تفاوت رنگ اپوکسی با رنگ پلی یورتان چیست؟

از ویژگی های این پلی اورتان فلز، می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • قابلیتی کاملا ساده و بدون هر گونه سختی و دردسر
  • مقاوم در برابرUV، مقاوم در برابر یخ زدگی
  • دارای انواع رنگ های متنوع و مختلف
  • بدون دردسر و خطراتی نظیر آتش سوزی و سوختگی
  • افزایش مقاومت در برابر نمک های کلر
  • دارای پوششی برای ضد آب نمودن نما به عنوان رزین، دارای وزنی بسیار سبک، دارای ایجاد پوششی قوی ،ضد آب بدون هیچ وزن بر روی سازه
  • مقاوم در برابر محیط های اسیدی ، باز و نمکی ، بسیار مقاوم در برابر فشار های منفی و مثبت از آب، مقاوم یکپارچه
  • ایجاد مقاومت دمایی نسبت به محیط و همچنین مایعات در دمای بخصوص
بیشتر بخوانید :  مرجع فروش کفپوش اپوکسی صنعتی

ارائه دهندگان رنگ پلی اورتان، به صورت عمده و تکی برای مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد، همچنین این باتری های خورشیدی دارای کیفیت بسیار بالای بوده و در مدل های مختلف به فروش می رسند.

در برابر مقاومتی که رنگ پلی یورتان فلز در برابر تابش اشعه آفتاب از خود نشان می دهد رنگ اپوکسی دچار تغییر فام رنگی در برابر اشعه یو وی می گردد. همچنین در بخش های از اجرای کفپوش کارخانه و انبار و سالن تولید اگر ضخامت زیادی برای مقاومت در برابر بار های مکانیکی وارده مورد نیاز باشد ، رنگ پلی اورتان به تنهایی کاربرد ندارد و حتما قبل از آن باید رنگ اپوکسی با ضخامت بالا اجرا گردد. در واقع با اپوکسی می توان ضخامت بر روی سطح ایجاد نمود ولی با رنگ پلی اورتان این امکان وجود ندارد.

رنگ پلی اورتان نهایتا به دلیل مرغوبیت و قیمت نسبتا گران تر آن به عنوان رنگ رویه با ضخامت کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و اجرای آن نیاز به تخصص و تجربه دارد تا رنگ در هنگام اجرا دچار شکنندگی نگردد.

همچنین حهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید و خرید ضد زنگ زینک ریچ و قیمت زینک فسفات اپوکسی کلیک کنید.

فروش رنگ اپوکسی پلی یورتان در قزوین

نکته: همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، از این رنگ پلی اورتان و همچنین دریافت قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید و رنگ ضد زنگ زینک ریچ شما عزیزان می توانید با کارشناسان و یا همکاران ما در ارتباط باشید.

قیمت هر کیلو رنگ اپوکسی چقدر است؟

قیمت هر کیلو رنگ اپوکسی به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله‌‌‌‌‌‌ی این عوامل، قیمت یا بهای رزین اپوکسی، قیمت رنگدانه یا پیگمنت‌ها و هاردنر است که در رنگ اپوکسی استفاده می‌شود. رزین اپوکسی ماده‌ای است که میزان استحکام آن در برابر گرما و مواد شیمیایی خیلی زیاد است و از نظر چسبندگی قدرت و توان زیادی دارد. اپوکسی از برترین چسب‌ها برای کاربری‌های صنعتی، هنری و… است.
رنگدانه‌ یا پیگمنت ذرات پودری شکل خیلی ریز هستند که در ساخت رنگ از آن استفاده می‌شود. دوام و ماندگاری رنگ، وجه ممیز مناسب یک پیگمنت در کاربردهای صنعتی، هنری و غیره است. رنگدانه یا پیگمنت با رنگ متفاوت است و در آب حل نمی‌شود و تنها وظیفه‌ی پوشش‌دهی روی اجسام را به عهده دارد.
هاردنر جزو موادی است که در بالا بردن حد و اندازه‌ی سختی دیگر مواد به کار می‌رود. همچنین از هاردنر برای زیاد کردن استحکام در مخلوط‌ها استفاده می‌کنند؛ از این ماده برای ترمیم و باسازی کردن نیز استفاده می‌شود.
کیفیت رزین اپوکسی، رنگدانه‌ها و هاردنر در تعیین قیمت هر کیلو رنگ اپوکسی بسیار موثر است. به هر میزان که از مواد اولیه بی‌کیفیت در ساخت این سه نوع ماده استفاده شده باشد رنگ اپوکسی قیمت پایین‌تری خواهد داشت. در صورتی که کیفیت این مواد بالا باشد، قیمت رنگ اپوکسی نیز بیشتر خواهد بود.
هر کدام از سه ماده نامبرده شده نیز به صورت کیلویی فروخته می‌شوند و هر کیلو یا هر حجمی از آن‌ها در قیمت‌های متفاوت وجود دارد. اینکه چه مقدار از این مواد در رنگ اپوکسی استفاده می‌شود در قیمت هر کیلو رنگ اپوکسی تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید :  قیمت دلار 60 هزار تومانی و رنگ اپوکسی

عرضه عمده رنگ اپوکسی پلی یورتان در بازار

عرضه عمده رنگ اپوکسی پلی یورتان در بازار عرضه رنگ اپوکسی، به صورت عمده و تکی برای مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد، همچنین این باتری های خورشیدی دارای کیفیت بسیار بالای بوده و در مدل های مختلف به فروش می رسند.

فروش پلی یورتان فوق العاده انواع رنگ پلی اورتان با قیمت بسیار مناسب و ویژه، به همراه تخفیف برای مشتریان واقعی فراهم می باشد.

استعلام فوری تلفنی قیمت رنگ پلی اورتان

امکان خرید این رنگ پلی اورتان، به صورت حضوری و نیز غیر حضوری و همچنین امکان خرید به صو رت تلفنی و فوری با شماره راحت ۰۲۱۶۶۸۷۲۶۸۶، و آسان و همچنین آنلاین و اینترنتی، با پرداخت هزینه درب منزل، دارای گارانتی و ضمانت کالا، مهلت تست این محصولات، با قابلیت ارسال رایگان به سر تا سر کشور نیز برای مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین قیمت این پلی یورتان ها و دیگر رنگ های پلی اورتان، در سایز، ابعاد و اندازه های مختلف، شما عزیزان می توانید با مشاوران و یا همکاران ما در ارتباط یا تماس باشید.

2

  1. استعلام فوری تلفنی برای همه رنگ های اپوکسی و رنگ پلی اورتان برای ۴۵۰ کیلو چه قدر طول میکشد انجام شود ؟

    • استعلام فوری در پر نوسان ترین شرایط بازار می تواند تا سه یا چهارساعت ان هم به صورت حداکثر رخ دهد ولی به طور معمول از روی لیست قیمت و در عرض ۵ دقیقه و یا بالافاصله صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.