فروش رنگ اکریلیک روی نما با کیفیت

برای ایجاد تنوع در زندگی، امروزه ابزارهای زیادی قابل استفاده است، یکی از آن ابزارها رنگ اکریلیک روی نما است.

رنگی که با یک دنیا تنوع در دسترس خریداران قرارگرفته است. هم چنین لازم است بدانید بهترین تولید کنندگان رنگ اکریلیک در ایران وجود دارند. تولید کنندگان ایرانی بهترین هستند زیرا از بهترین مواد برای تولید رنگ اکریلیک استفاده میکنند.

رنگ ها در سه گروه قرارمی گیرند: رنگ اکریلیک، رنگ روغنی و رنگ پلاستیکی که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند. رنگ مدنظر ما رنگ اکریلیک است که بسیار رنگ محبوبی است،زیرا رنگ های اکریلیک پایه آب هستند یعنی از حلال آب برایشان استفاده می شود.

مقایسه انواع رنگ اکریلیک براق و مات

مقایسه انواع رنگ اکریلیک براق و مات

رنگ های اکریلیک در دو نوع موجود هستند: مات و براق، رنگ ها در بسته بندی های مختلفی تولید و عرضه میشوند: قوطی، بطری، تیوپی و . . . که هرکس بسته به نیاز خود می تواند خریداری کند. غلظت های متفاوتی از این رنگ هم تولید می شود که هرکس بر اساس نیاز خود از آن استفاده می کند.

اکریلیک های متالیک تفاوت چندانی با اکریلیک ها ندارند، فقط نسبت به انواع دیگر براقیت خاصی دارد. دلیل این براقیت این است که در رنگ اکلیل اضافه می کنند.

هنرمندان و کسانی که نقاشی روی نما انجام می دهند هم می توانند بر اساس سلیقه خود رنگ روی نما اکریلیک مات یا براق را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید :  آشنایی با بازار فروش رنگ ساختمانی اموکالر

اکریلیک های مات تفاوت های کوچکی با بقیه دارند، نظیر اینکه: مقاومت بالایی دارند، مخصوصا در برابر شستشو و سایش، پایداری خوبی در برابر نور خورشید دارند، قابل شستشو هستند، سرعت خشک شدن بسیار بالایی دارند، بوی نامطبوع ندارند به خاطر این که با آب حل میشوند، و مقاومت بالایی در برابر اشعه های خورشید دارند. رنگ های اکریلیک، هم برای نما نقاشی و هم برای نقاشی داخل ساختمان کاربرد دارند. علاوه بر این ها در صنعت خودرو سازی هم استفاده زیادی دارد جهت رنگ کردن بدنه خودروها.

فروش ویژه رنگ اکریلیک روی نما ارزان

همان طور که می دانید وسایل و ابزار  نقاشی مانند رنگ نما و قلم مو در کیفیت ها و قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شوند که هرکس با توجه به سلیقه و توان مالی خود میتواند ابزار نقاشی اش را خریداری کند.

فروش ویژه رنگ اکریلیک روی نما ارزان

فروش رنگ اکریلیک از طرق سایت های مختلف امکان پذیر است که به راحتی می توان خرید نمود در این سایت ها انواع رنگ و قلم مو و پیستوله و حتی ابزار های دیگری برای نقاشی نما موجود است. در این سایت می توان نوع رنگ، قیمت دلخواه، تعداد دلخواه و… را انتخاب نمود و سپس خریداری کرد.

مرکز اصلی فروش این رنگ ها سایت www.colorlife.ir نیز هست که می توان به صورت تلفنی هم با کارشناسان فروش مربوطه تماس و در جهت خرید مشاوره گرفت. همچنین می توانید جهت دریافت سایر آستری های صنعتی از جمله درباره فروش زینک فسفات اپوکسی با کارشناسان سایت کالرلایف مشورت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.