فروش رنگ اپوکسی دیوار با قیمت ارزان

رنگ اپوکسی دیوار از جمله رنگ های اپوکسی پلی آمید با چسبندگی بسیار زیاد به سطوح دیوار سیمانی می باشد و پرایمر اپوکسی مخصوص دیوار نیز در لایه اول به عنوان آستر استفاده می گردد.این پرایمر اپوکسی نیز دو جزئی می باشد و مانند رنگ اپوکسی دیوار می بایستی با تینر مخصوص اپوکسی رقیق شود ولی سطح بیشتری را نسبت به رنگ اپوکسی دیوار پوشش می دهد.

رنگ اپوکسی دیوار چه ویژگی دارد؟

رنگ اپوکسی دیوار چه ویژگی دارد؟
رنگ اپوکسی دیوار و پاپه رزین اپوکسی دارد و برای انواع سطوح مانند گچ، سیمان، آجر و چوب مورد استفاده قرار می گیرد. حلال این رنگ تینر است و به همین دلیلی بدون بو و بدون ایجاد آلودگی برای محیط زیست می باشد. رنگ اپوکسی دیوار درجه۲ قابلیت رقیق شدن را دارد و روی سطح به خوبی می چسبد. تفاوتی که بین رنگ اپوکسی دیوار است در مقاومت آنها در برابر شستشو و نوع فشار ها و عوامل محیطی است. معمولا رنگ اپوکسی دیوار ترنج را برای مکان هایی که دسترسی کمتری به آنها وجود دارد استفاده می کنند. فرایند رنگ کردن با رنگ اپوکسی دیوار بسیار سریع تر می‌باشد و به همین دلیل برای مواقعی که سرعت انجام کار مهم است از آن استفاده می شود. این رنگ نسبت به سایر رنگ ها به مقدار بیشتری در بازار وجود دارد و از نظر قیمت نیز ارزان تر از رنگ پلی اورتان می باشد. رنگ اپوکسی دیوار پوشش دهی بسیار خوبی بر روی سطحی مانند گچ دارد و برای سطوحی که دارای عیبی نیز می باشند مورد استفاده قرار می گیرد زیرا مشکل موجود را به خوبی می پوشاند.

بیشتر بخوانید :  نمایندگی فروش رنگ اپوکسی سفید

فروش رنگ اپوکسی دیوار به صورت عمده

فروش رنگ اپوکسی دیوار به صورت عمده

فروش عمده رنگ اپوکسی دیوار در فروشگاه های عرضه مستقیم رنگ صورت می گیرد و کسانی که پروژه های عظیمی در دست دارد می توانند برای خرید رنگی اپوکسی دیوار به این مراکز مراجعه کنند. فروشگاه های که بی واسطه رنگ ها را از درب کارخانه به دست مشتری می رسانند قیمت هایی بسیار مناسبی را برای این محصولات در نظر می گیرند زیرا چرخه واسطه ها حذف شده است و بهترین رنگ اپوکسی دیوار با کمترین قیمت به دست مشتری می رساند.

فروش رنگ اپوکسی دیوار به صورت عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.