قیمت رنگ پلی یورتان براق تهران با بهترین کیفیت

رنگ پلی اورتان یک قشر یا پوسته‌ی محافظت کننده و پوشش‌دهنده است که از سطح یا بخش پایینی خود در مقابل فرسایش، زنگ‌زدگی و هر عاملی که ممکن است به سطح زیرین آسیب بزند، مراقبت می‌کند. این رنگ به دلیل اینکه پایداری مناسبی در برابر عوامل مخرب محیطی دارد برای تحت پوشش قرار دادن سطوحی که به مدت زیاد و طولانی در فضاهای باز قرار دارند، بسیار مفید و کاربردی است.
درست است که این رنگ از لحاظ ظاهری شبیه بقیه رنگ‌ها و حفاظ و آستری‌ها است اما ویژگی و استفاده‌‌های متفاوتی دارد. به طور مثال رنگ پلی اورتان در مقایسه با اپوکسی پایدارتر، نرم‌تر و قابلیت کشسانی زیادتری دارد. این رنگ، به خاطر اینکه غیرقابل مشتعل شدن است در فضاهایی که احتمال آتش‌سوزی وجود دارد، استفاده می‌شود.

نکات مهم درباره رنگ پلی یورتان براق

رنگ پلی یورتان براق تهران از جمله رنگ‌های صنعتی است که توسط این شرکت تولید می‌گردد. شرکت تهران در سال ۱۳۷۴ اقدام به تولید رنگ‌های صنعتی نموده و یکی از فعال‌ترین کارخانه‌ها در زمینه تولید رنگ‌های صنعتی در ایران محسوب می‌شود.

کیفیت رنگ‌های براق این شرکت در محصولاتی که از این رنگ استفاده کرده‌اند، کاملا مشخص می باشد. در سایت شرکت تهران به این نوع رنگ ها، رنگ های صاف گفته می شود.

تنوع آن ها بسیار زیاد است و براقیت و شفافیتی که دارند جزو اصلی ترین مشخصه آن ها می باشد.
طراحی دکوراسیون با رنگ پلی یورتان براق تهران می تواند بهترین گزینه باشد. ضمن اینکه این نوع رنگ در مصارف داخلی کاربرد زیادی دارد، پس کسب و کار ها و تولیدکنندگان بسیاری می توانند از این محصول استفاده نمایند. در تولید محصولات صنعتی، پروفیل آلومینیوم، صنایع گرمایشی و سرمایشی جزو آن دسته هستند.

بیشتر بخوانید :  مراکز فروش رنگ استخری پلی اورتان

یک برند رنگ پلی اورتان خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین برند رنگ پلی اورتان باید دارای ویژگی‌های منحصر به فردی در تولید رنگ باشد تا بتوان عنوان بهترین برند را بر آن اطلاق کرد. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شود:
 بهترین برند رنگ پلی اورتان باید در حوزه رنگ و تولید آن متخصص باشد؛ تخصص در تولید این رنگ یعنی رعایت کردن کیفیت در رنگ.
 استانداردهای لازم را در به کارگیری مواد اولیه با کیفیت در تولید رنگ پلی اورتان رعایت کند.
 بهترین مارک رنگ پلی اورتان به دوام و ماندگاری این رنگ در برابر نور و اشعه خورشید، باران‌های اسیدی، لطمه‌های فرسایشی و ضربه‌ای و… توجه می‌کند.
 بهترین برند رنگ پلی اورتان تصویری مثبت از کالا در اذهان مصرف‌کنندگان و خریداران خود ایجاد می‌کند.
 بهترین برند در بین خریداران خود اعتمادسازی می‌کند و با به وجود آمدن اعتماد، مشتریان تمایل بیشتری به خرید از برند پیدا می‌کنند.
 بهترین مارک رنگ پلی اورتان برای ارائه محصولات بهتر با دیگر برندها رقابت می‌کند و برای اینکه بتواند با بقیه مارک‌ها رقابت کند، محصولات جدیدی تولید می‌کند تا مشتریان بیشتری به سمت خود جذب کند.
 تفاوت در نوع رنگ و تنوع زیاد از خصوصیت‌های برند برتر و معتبر است.
 یک برند خوب به نظرات و بازخورد مشتریان درباره‌ی کالا توجه می‎‌کند. چون مشتریان و خریداران هستند که می‌توانند آن کالا را ارزیابی کنند و در راستای بهتر کردن محصول کمک کنند.

توزیع رنگ پلی یورتان براق تهران با بهترین کیفیت

توزیع رنگ پلی یورتان براق تهران با بهترین کیفیت
توزیع رنگ پلی یورتان براق تهران در فروشگاه های زیادی انجام می گیرد. قیمت رنگ پلی یورتان تهران نیز با مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده این نوع رنگ قابل دسترسی می باشد. از جمله فروشگاه های آنلاینی که اقدام به فروش این محصول می نمایند،

بیشتر بخوانید :  مقایسه رنگ پلی استر و یا نیم پلی استر

می توان به سایت ترنج اشاره کرد. سابقه تولید این نوع رنگ ها به سی سال پیش باز می گردد.

ترنج یک برند با کیفیت است که خرید و استفاده از آن با رضایت همراه خواهد بود. رنگ پلی اورتان ترنج برای استفاده در فضای خارج ساختمان مناسب است چرا که ضد آب است یعنی در برابر بارندگی و شستشو دوام بالایی دارد و آسیب نمی بیند.
یکی از ویژگی های اصلی رنگ های پلی اورتان ترنج ، قابلیت استفاده آن ها بر روی آجر، سیمان و چوب است که مقاومت و دوام بالایی هم دارند.
استفاده از این رنگ ها بسیار آسان است و بوی زننده و بدی هم ندارند و اجرای رنگ آمیزی با این رنگ ها زمان کوتاهی نیاز دارد، پس از اجرا، یک سطح یکدست با پوششی مناسب بوجود می آورد که در زمان کوتاهی هم خشک می شود.

استفاده از رنگ های پلی اورتان نیمه براق در نمای ساختمان مزیت دریگری نسبت به رنگ های پلی اورتان مات دارد که تغییرفام کمتری دارد در برابر اشعه یو وی آفتاب چرا که رزین بیشتری در آن به کار رفته در عین حال رنگ شفافیت بیشتری دارد و مانند رنگ های مات در برابر اشعه آفتاب دچار ضعف و زبری نخواهند شد به همین دلیل عموما رنگ های پلی اورتان نیمه براق ترنجقیمت بیشتری نسبت به رنگ های پلی اورتان مات دارند.

برند ترنج بسیار شناخته شده و محبوب است به همین دلیل بیشتر فروشگاه ها آن را موجود دارند. رنگ پلی اورتان براق ترنج را از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر می توان خریداری کرد که عرضه عمده هم انجام می دهند.
خرید اینترنتی انواع رنگ را سایت های معتبر انجام می دهند که مدتی است این نوع خرید طرفداران بیشتری پیدا کرده است. قیمت رنگ های پلی اورتان ترنج را از همین سایت ها به راحتی می توان استعلام گرفت، قیمت محصول در مقایسه با کیفیت آن معقول می باشد.

بیشتر بخوانید :  رنگ ترافیکی صبا شیمی آریا، راهنمای جاده ها

به همین خاطر نیازی نیست نگران کیفیت رنگ پلی یورتان شرکت تهران باشید. این برند ملی در زمینه تولید انواع محصولات رنگی مانند: رنگ های صنعتی، رنگ های زینک ریچ اپوکسی، رنگ های صاف و صنعتی، رنگ های اپوکسی و اپوکسی زینک فسفات تجربه درخشان دارد.
رنگ پلی یورتان عموما رنگی آرامش بخش است. در صورتی که محیط کار یا منزل شما نورگیری خوبی ندارد، بهتر است به فکر رنگ‌آمیزی برخی از وسایل خود باشید. استفاده از رنگ پلی یورتان براق تهران انتخاب خوبی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.