خرید مستقیم رنگ سوله الوان از نمایندگی معتبر در تهران

فروش ویژه رنگ سوله الوان برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال رنگ های صنعتی با پوشش بالا و همچنین ضربه پذیری هستند، اهمیت زیادی دارد. رنگ سوله الوان به عنوان یک آستر پوششی برای جلوگیری از خوردگی فلزات به خصوص سقف های سوله ای به کار می رود.

رنگ مورد استفاده در قطعات سوله از پیگمنت زینک کرومات، پیگمنت های ضد خوردگی و همچنین زینک فسفات تهیه شده است. وجود رزین آلکیدی در رنگ سوله الوان باعث شده تا کل سازه در برابر تابش نور خورشید و باران مقاومت کند.

رنگ مورد استفاده در قطعات و سازه های سوله، در دیگر تاسیسات مانند ساختمان سازی نیز به کار می رود. در صورتی که رنگ سوله الوان با استفاده از قلمو اجرا شود می تواند تاثیرگذاری بهتری داشته باشد و به خوبی نفوذ کند.

عنوانتوضیحات
ویژگی های رنگ سولهپوشش بالا و میزان مصرف کم در مساحت مشخص
پیگمنت های مورد استفاده در رنگ سوله ایپیگمنت زینک کرومات + پیگمنت زینک فسفات
رزین رنگ سوله ایرزین آلکیدی
بهترین روش اجرای رنگ سوله ایدر  محل کارخانه تولید کننده قطعات سوله اعمال صورت پذیرد و یا در کارگاه ساختمانی وقتی هنوز قطعات سوله نصب نشده اند و روی زمین هستند با تجهیزات پاششی ایرلس و پیستوله با کمترین پرت ممکن

همچنین استفاده از یک قلمو برای اجرای رنگ سوله الوان باعث شده تا چسبندگی رنگ نیز بیشتر شود. در ادامه موارد تاثیرگذار بر روی فروش ویژه رنگ سوله را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید :  فروش رنگ سوله زینک کرومات با کیفیت عالی

فروش ویژه رنگ سوله

 

ویژگی های موثر در فروش ویژه رنگ سوله الوان

ویژگی های موثر در فروش ویژه رنگ سوله الوان

یکی از مهم ترین ویژگی های موثر در فروش ویژه رنگ سوله الوان استفاده آسان و کارآمد آن است. از این رو می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:
• برای اجرای رنگ سوله الوان نیازی به آماده کردن از پیش نخواهید داشت.
• این رنگ به خوبی بر روی سطوح دیگر می چسبد.
• به دلیل وجود پیگمنت ضد خوردگی می تواند به راحتی در برابر تمامی شرایط آب و هوایی مقاومت کند.
• انعطاف پذیری رنگ سوله بالا است.
• این رنگ نیازی به آستر ندارد زیرا پرایمر بودن ان و همچنین زینک کرومات باعث شده تا پوشش دهی بالایی داشته باشد.
تمامی این ویژگی ها باعث شده تا فروش ویژه رنگ سوله مشتریان خاص خودش را داشته باشد. نکاتی را نیز باید در هنگام استفاده از رنگ سوله رعایت کنید که عبارت اند از:
• سطح نباید گرد و غبار داشته باشد
• املاحی بر روی سطح وجود نداشته باشد
• برای رقیق کردن رنگ سوله می توانید از تینر استفاده نمایید
• رنگ را با استفاده از قلمو ثبت کنید.

ویژگی های موثر در فروش ویژه رنگ سوله الوان
رنگ سوله الوان به دلیل پوشانندگی زیادی که دارد نیاز به استر های و پرایمر های دیگر را به کلی برطرف می نماید.
ایجاد یک فیلم قدرتمند متراکم محافظ ضد خوردگی و ضد زنگ زدگی بر روی اسکلت و فلز خیال سازنده ساختمان را از مخاطرات زنگ زدگی که موجب اسیب های جدی به سازه می شود ؛ راحت می کند.
همیشه در اکثر پروژه های ساختمانی حجم زنگ زدگی در سال اول نصب اسکلت خیلی بیشتر است از سال های بعد از آن و در سال اول رنگ های محافظ باید بتوانند از سازه فلزی محافظ نمایند.

ترکیب های آلیاژی موجود در به ایجاد یک فیلم پرکننده تخلخل های سطح کمک می نمایند. همین لایه های ایجاد شده توسط ترکیبات آلیاژی در رنگ محافظ سوله الوان فولاد های به کار رفته در استراکچر را در برابر آسیب های محیطی به طور کامل محافظت می نماید.

لایه های اکسید روی سطح متراکم زودتر در محوطه های های صنعتی حاوی مواد اسیدی و اکسید کننده زود تر تشکیل می شوند و در برابر رطوبت با روش ساخت اسیدهای سولفور و سولفوریک که ایجاد خوردگی بالا دارند در ساخت لایه اهمیت زیادی دارند.

بیشتر بخوانید :  واردات عمده رنگ اپوکسی مخصوص فلز

نمایندگی معتبر رنگ سوله ای الوان در تهران

به دلیل گستردگی فعالیت های تولیدی شرکت الوان در بازار داخل و بازار خارج کشور ، یکی از مهم ترین راه های برقراری ارتباط با این مجموعه و خرید محصولات آن قطعا بهره گیری از نمایندگی های معتبر این شرکت در سطح شهر تهران می باشد که با مراجعه به سایت های اینترنتی و یا تماس با کارخانه رنگ الوان می توان از تلفن ها و آدرس نمایندگی های مورد تایید کارخانه اطلاع حاصل نمود.

4

  1. برای رقیق کردن رنگ سوله می توانید از تینر استفاده نمایید از تینر اپوکسی استفاده کنیم یا تینر الکیدی ؟

    • حتما باید تینر الکیدی مخصوص رنگ سوله و ترجیحا تولیدی همان کارخانه تولید رنگ سوله را استفاده کنید به هیچ عنوان برای رنگ سوله روغنی از تینر اپوکسی استفاده نکنید و یا برعمس برای رنگ سوله اپوکسی از تینر الکیدی استفاده نکنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما