فروش ویژه پوشرنگ مات نیم پلاستیک پایتخت

فروش ویژه پوشرنگ مات نیم پلاستیک پایتخت

رنگ پلاستیک پایتخت

یکی از محصولات کاربردی که در فروشگاه ترنج به فروش می رسد،

پوشرنگ مات نیم پلاستیک با برند معتبر پایتخت می باشد. شرکت تولید رنگ پایتخت، یکی از برترین تولید کنندگان انواع رنگ با کیفیت بالا است.

فروش ویژه پوشرنگ مات نیم پلاستیک پایتخت، با کیفیت بالا و قیمت مناسب در شرکت ترنج انجام می شود.
پوشرنگ مات نیم پلاستیک پایتخت، پایه کوپلیمر وینیل استات داشته و به دلیل آن که حلال آن آب است،

به محیط زیست آسیب نمی زند. این نوع رنگ های می تواند به عنوان پوشش نهایی برای در داخل ساختمان ها به کار برده شود.
همچنین به صورت لایه زیرین و یا آستر در سطوح مختلف آجری، گچی، سیمانی، بتونی، چوبی و… استفاده می شود.

به دلیل رقیق شدن پوشرنگ مات نیم پلاستیک پایتخت با آب، بوی نامطبوعی به هنگام رنگ آمیزی در محیط به وجود نمی آید.
در فروش ویژه پوشرنگ مات نیم پلاستیک پایتخت بایستی به ویژگی های مهم این محصول مانند قابلیت خشک شدن سریع، چسبندگی و قلم خوری مناسب و سهولت استفاده از این رنگ ها اشاره کرد. علاوه بر این قدرت پوشش بالایی داشته و در مقابل ساییدگی نیز مقاوم است.

فروش ویژه پوشرنگ مات نیم پلاستیک پایتخت و نکات استفاده از آن

خشک شدن این نوع رنگ ها در زمان کوتاهی انجام می شود. اما به طور کلی این زمان به عواملی مانند دمای محیط، جریان هوا، رطوبت موجود در هوا و تعداد لایه ها و ضخامت رنگ بستگی دارد. قابلیت خشک شدن سریع پوشرنگ مات نیم پلاستیک، باعث سرعت در کار و صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.
برای استفاده از این نوع رنگ ها با برند پایتخت، بایستی به میزان آبی که برای رقیق شدن رنگ مورد استفاده قرار می گیرد، دقت کرد. اندازه آب در کیفیت کار نهایی موثر است. چرا که هر چه میزان آب کمتر باشد، پوشش دهی و ماندگاری رنگ نیز بهتر می شود.

بیشتر بخوانید :  عرضه کننده رنگ اپوکسی آهن ضد زنگ

فروش ویژه پوشرنگ مات نیم پلاستیک پایتخت

نیم پلاستیک

قبل از شروع به رنگ آمیزی با پوشرنگ پایتخت، بایستی سطح مورد نظر را به طور کامل آماده کرد. این آماده سازی به صورت تمیز و پاک نمودن زیرکار رنگ انجام می شود. سطح مورد نظر باید از هر گونه آلودگی، گرد و غبار و یا چربی و… پاک شود.

همچنین رنگ ای پوسته شده، شکاف ها و درزها را از بین برد. در صورت نیاز، با بتونه یا گچ سطح زیرین را صاف کرد و سنباده کاری کرد.
برای استفاده از پوشرنگ مات نیم پلاستیک پایتخت، دمای محیط مورد نظر بهتر است بالاتر از ۱۰ درجه سانتیگراد بوده و سطح مورد نظر نیز ۳ درجه بالاتر از نقطه شبنم باشد.

همچنین رنگ آمیزی و پوشش دهی سطوح مختلف به وسیله این رنگ در محیط های خیلی مرطوب مناسب نیست. رطوبت محیط بهتر است از ۸۰ درصد کمتر باشد.
برای رقیق کردن پوشرنگ با آب، میزان آب به سطح زیرکار مورد نظر، درجه حرارت و دمای محیط و همچنین وسیله ای که قرار است با آن رنگ آمیزی انجام شود بستگی دارد. وسیله رنگ آمیزی می تواند قلمو، پیستوله و یا غلتک باشد که برای استفاده از هر کدام بایستی میزان مشخصی آب مورد استفاده قرار گیرد.
در فروش ویژه پوشرنگ مات نیم پلاستیک پایتخت در فروشگاه ترنج، می توانید به آسانی و با قیمتی ارزان تر و به صورت عمده این محصول را تهیه کنید.

نکته ای که مغازه داران و فروشگاه های رنگ در انبارداری باید به آن دقت کنند، نحوه نگهداری از آن، جلوگیری از یخ زدگی و جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید می باشد.

بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ پلی یورتان براق تهران با بهترین کیفیت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.