قیمت انواع آستر اپوکسی غنی شده

قیمت انواع آستر اپوکسی غنی شده به کیفیت، برند و روش خرید این محصول بستگی دارد. خریداران برای استعلام قیمت می توانند از طریق مراکز معتبر اقدام کرده و پس از مشاهده و بررسی قیمت ها و مقایسه آن ها با یکدیگر، این محصول را در حجم و اندازه دلخواه خود خرید نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند. همواره خرید اینترنتی و بدون واسطه از بهترین گزینه ها برای خرید انواع آستر اپوکسی می باشد.

قیمت انواع آستر اپوکسی غنی شده

از آستر اپوکسی زینگ ریچ چه می دانید؟

آستر اپوکسی زینگ ریچ به عنوان لایه ای محافظ برای پوشاندن سطوح انواع مخازن آب، نفت و گاز، همچنین کلیه تجهیزات و تاسیسات ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این آستری به دلیل مقاومت در برابر مواد خورنده در بسیاری از موارد دیگر نیز به کار برده می شود.

در واقع این محصول از وسایل و تجهیزاتی که در شرایط بد آب و هوایی و مواد اسیدی و قلیایی قرار دارند محافظت می نماید. این آستری همچنین باعث جلوگیری از اکسید شدن وسایلی که در مجاورت آب و هوای مرطوب و معتدل هستند نیز استفاده می گردد.

آستری اپوکسی زینگ ریچ حاوی درصد بسیار بالایی زینک و یا روی می باشد به همین دلیل به این نوع رنگ، پرایمر زینگ ریچ آپوکسی نیز گفته می شود. از مزایای بارز این اپوکسی جلوگیری از خوردگی و زنگ زدن فلزات در برابر رطوبت و عوامل اکسید کننده می باشد. این نوع رنگ به شکل دو جزیی می باشد و بیش از ۸۰ درصد روی در آن به کار رفته است.

بیشتر بخوانید :  قیمت ضد زنگ دو جزئی زینک ریچ

از مزایای دیگر این نوع رنگ سرعت خشک شدن آن می باشد، همچنین چسبندگی قوی آن باعث می شود فلزات در شرایط بد آب و هوایی از استحکام بالایی برخوردار شده و در برابر سایش، زنگ زدگی و خوردگی مقاومت نمایند.

اپوکسی زینگ ریچ دارای دوام و عمر طولانی می باشد و تاسیسات رنگ شده به وسیله این اپوکسی مدت های فراوانی بدون تغییر شکل قابل استفاده است به همین دلیل استفاده از این اپوکسی بسیار مقرون به صرفه بوده و در صنایع مختلف به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

موارد تاثیرگذار روی قیمت آستر اپوکسی غنی شده از روی

موارد تاثیرگذار روی قیمت آستر اپوکسی غنی شده از روی
یکی از موارد مهمی که تعیین کننده قیمت آستر اپوکسی غنی شده از روی می باشد، میزان و حجم خرید آن است. استفاده از این ماده که در اکثر مواقع برای محافظت از سطوح فلزی و فولادی به کار می رود، در حجم های بالا است. در واقع برای پوشش سطح بیرونی سازه ها و تجهیزات صنعتی، مقدار قابل توجهی از این ماده مورد نیاز است. این امر باعث می شود تا بسیاری از خریداران اقدام به خرید آن در حجم های عمده کنند. فروشگاه اینترنتی ترنج به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینه فروش عمده این محصول با قیمت مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رنج دقیق قیمت محصول با توجه به میزان خرید، می توان با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کرد.

موارد استفاده از آستر اپوکسی غنی شده

میانگین قیمت آستر اپوکسی غنی شده از روی به دلیل استفاده گسترده و تقاضای بالای آن توسط بسیاری از بخش های مختلف صنعتی، متغیر است. هر کدام از مراکز صنعتی با توجه به میزان استفاده و شرایط خود اقدام به خرید این محصول در حجم های مختلف می کنند. از کاربردهای متنوع و گسترده آستر اپوکسی می توان به موارد زیر اشاره کرد.
• به عنوان آستر به همراه پوشش های مختلف یک جزئی و دو جزئی با هدف رنگ آمیزی یا محافظت از سازه ها و سطوح فلزی و فولادی به کار می رود.
• از این محصول می توان در سازه های تازه ساخت با سطوح فلزی و فولادی و همچنین پروژه های تعمیراتی مختلف استفاده کرد.
• استفاده از آن در صنایع مختلف نفت و پتروشیمی
• کاربرد آن روی سطوح مختلف لوله و اتصالات در صنایع مختلف
• کاربرد آن در صنایع مختلف مثل دارویی، غذایی و دریایی
• استفاده در انواع تجهیزات صنعتی، وسایل حمل و نقل و تانکرهای مختلف ذخیره در بخش های گوناگون صنعت

بیشتر بخوانید :  پخش انبوه ضد زنگ اپوکسی

عرضه کنندگان آستر اپوکسی غنی شده

عرضه کنندگان آستر اپوکسی غنی شده عرضه آستر اپوکسی غنی شده توسط عرضه کنندگان این محصول با کیفیت بسیار بالا و قیمت های مناسب موجب می شوند تا مشتریان بسیار زیادی را از سراسر کشور به سمت محصولات خود جذب کرده و موجب خرید هرچه بیشتر آن ها می شوند.

برای خرید این نوع آستر می توانیم از طریق مراکز معتبر اقدام نماییم و با کمترین هزینه و کیفیت عالی این محصول را در حداقل زمان ممکن تهیه کنیم. عرضه کنندگان این محصول با ارائه انواع آستر آپوکسی به صورت مستقیم و غیر حضوری باعث جلب رضایت خریداران و جذب مشتریان فراوان از سراسر کشور شده اند.

این مجموعه از مراکز معتبر و شناخته شده عرضه آستر اپوکسی غنی شده می باشد که این محصول را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از طریق اینترنت و به صورت عمده به فروش می رساند.

رنج قیمت آستر اپوکسی غنی شده از روی

آستر اپوکسی غنی شده از روی به دلیل محتوای بالای روی که در آن به کار رفته، باعث ایجاد پوششی مقاوم در سطوح مختلف می‌شود. بسیاری از صنایع مختلف اقدام به استفاده از این آستر برای بالا بردن حداکثری سطوح محصولات مختلف خود برای استفاده در بخش ها و شرایط گوناگون می کنند. در ادامه به برخی از کاربردهای مهم این آستر اپوکسی اشاره خواهیم کرد.

2

  1. قیمت آستر اپوکسی زینگ ریچ چرا پس بیشتر از آستر معمولیه اپوکسیه مگه هرد و اپوکسی نیستن ؟

    • آستر اپوکسی زینک ریچ چون دارای زینک و پودر روی است خاصیت محافظت بیشتری بر روی سطح اسجاد می نماید و همین زینک قیمت ان را زیاد تر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.