قیمت خارق العاده رنگ استخری ضد جلبک

علت اصلی خرید رنگ استخری ضد جلبک

رنگ استخری ضد جلبک یکی از انواع رنگ هایی است که برای استخرها استفاده می شود و دارای مزیتی بسیار مهم به نام ضد جلبک می باشد. زمانی که جلبک ها به دیواره استخر می چسبد هم از نظر شستشو کار را سخت می کند و هم زیبایی آن را کاهش می دهد. رنگ استخری ضد جلبک دارای موادی است که موجب جلوگیری از تشکیل جلبک ها در دیواره می گردد و تولید کنندگان در ایران نیز توانایی تهیه رنگ ضد جلبک را دارند و به صورت عمده بدست مشتریان می رسانند. فروش عمده این محصول از روش های مختلفی امکان پذیر است.

رنگ استخری ضد جلبک چگونه تولید می شود؟

رنگ استخری ضد جلبک چگونه تولید می شود؟

تولید رنگ استخری ضد جلبک با بهره مندی از استاندارد های لازم انجام می شود و نتیجه آن استخری است که رشد جلبک در آن متوقف می شود و بسته به مواداولیه مرغوبی که در رنگ استخری ضد جلبک استفاده شده محصول نتایج بهتری را نشان خواهد داد. افرادی که دارای استخر هستند معمولا به دلیل مصرف بیشتر این رنگ برای محیط استخر نیاز به مقدار زیادی از این محصول را دارند، به همین دلیل خرید عمده را انتخاب می کنند.

بهترین راه تهیه رنگ استخری ضد جلبک

بهترین راه تهیه رنگ استخری ضد جلبک
برای تهیه و خرید رنگ استخری ضد جلبک می توان از روش های مختلفی استفاده نمود امروزه یکی از روش های در دسترس، خرید اینترنتی می باشد که به راحتی می توان قیمت های محصولات را نیز بدست آورد و هر نوع خریدی اعم از خرید عمده را نیز از این طریق انجام داد. خرید عمده و بی واسطه از راه های مانند فروش مستقیم از کارخانه ها نیز انجام می شود و حتی برخی از نمایندگان نیز این نوع فروش را برای محصولات خود در نظر می گیرند تا افرادی که مقدار زیادی از یک محصول مانند رنگ استخر را خرید می کنند، قیمت رنگ استخری را پایین تر از قیمت بازار خرید نمایند.

بیشتر بخوانید :  با خرید اینترنتی رنگ اکریلیک ساختمان، در زمان و هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد

مزایای رنگ استخری ضد جلبک مشهد

شهر مشهد به عنوان یکی از مراکز اصلی توریستی، تفریحی ایران دارای مراکز تفریحی و استخر شنا واقع در مناطق مختلف داخل و حومه شهر مشهر همانند طرقبه و شاندیز می باشد. نوع خاک و آب و هوا تاثیر زیادی در فرمول ساخت ترکیب شیمیایی رنگ استخری ضد جلبک دارد،
رنگ استخری ضد جلبک همانطور که از اسمش مشخص است وظیفه جلوگیری از رشد و پرورش باکتری‌ها و جلبک‌های استخر را دارد.
این نوع رنگ حتی بهتر از رنگ‌های اکریلیک و نانو در این زمینه عمل می‌کند. این رنگ با یکپارچه کردن سطح استخر و ترکیباتی که دارد از چسبیدن و رشد جلبک‌ها جلوگیری می‌کند.

در صورتی که دیده شد مقداری جلبک به سطح استخر چسبیده شده می‌توانید جلبک‌ها را فقط با یک شستشوی ساده از بین ببرید. این نوع رنگ دارای دو فام سفید و آبی است و به ازای هر یک کیلوگرم از آن می‌توانید سه متر مربع از سطح استخر را رنگ کنید. از دیگر ویژگی‌های این نوع رنگ می‌توان به رقیق کردن سریع آن با آب اشاره کرد.

مارک های معروف رنگ استخری ضد جلبک در مشهد

به دلیل بازار پر رونق رنگ استخری ضد جلبک در مشهد شرکت های مختلف اقدام به عرضه محصولات رنگ استخری خود در شهر مشهد و استان های خراسان نموده اند. از این جمله شرکت ها می توان به مارک هایی معروفی همچون سیکلمه، سحر، رونق، الوان، سیرنگ، هادی رنگ و . . . اشاره نمود.

خشک شدن این نوع رنگ حداقل به دو روز زمان نیاز دارد که این مدت به شما ضخامتی نزدیک به ۵۰ میکرون را می‌دهد. برای خرید رنگ استخری اکریلیک و ضد جلبک با مجموعه ترنج تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید :  چرارنگ گالوانیزه چسبندگی بالایی به سطوح فلزی دارد؟

بسیاری از مغازه های رنگ و ابزار  معمولا به دنبال پخش رنگ استخری برای خرید عمده  و کارتن ۱۲ عددی و چهار عددی رنگ‌های مختلف از جمله رنگ استخری ضد جلبک، هستند.
در این میان شرکت رنگ ترنج با سال‌ها فعالیت در حوزه‌های مختلف رنگ از جمله  تولید و صادرات رنگ یکی از بهترین بازگانی‌های رنگ ایران است.

رنگ استخری ضد جلبک در بسته بندی های ده کیلویی ، کارتن های چهار عددی گالن چهار لیتری و کارتن های ۱۲ تایی یک کیلویی (کوارت) در مشهد و مراکز دیگر استان خراسان به صورت عمده به فروشگاه های رنگ و ابزار و از طریق آن ها به دست مصرف کننده نهایی می رسد.

خرید عمده تعداد کارتن رنگ استخری ضد جلبک
این مجموعه با تولید انواع رنگ‌ها صنعتی و ساختمانی این امکان را برای خریداران باغ داران و استخر داران آماده  کرده است تا رنگ‌های مناسب خود را به صورت عمده خریداری کنید.
برای خرید از رنگ ترنج می‌توانید با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید و ضمن دریافت راهنمایی‌های لازم سفارش خود را ثبت کنید یا اینکه با مراجعه به سایت سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت و نهایی کنید. تمامی سفارش‌های شما با بهترین کیفیت و در بهترین بسته‌بندی‌ها درب فروشگاه برای شما ارسال می‌شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.