قیمت رنگ استخری پایه نانو صادراتی

آنچه درباره رنگ استخری پایه نانو باید بدانید

آنچه درباره رنگ استخری پایه نانو باید بدانید

رنگ استخری پایه نانو یکی از انواع رنگ های استخری بسیار محبوب و پرکاربرد در حوزه های مختلف مسکونی، ورزشی و تجاری می باشد. از این رنگ در پوشش و رنگ آمیزی کف و دیواره های استخر یا حوض در حرفه های پرورش ماهی و موجودات دریایی، در پوشش استخرهای سالن های ورزشی و حوض های حیاط ها زیاد استفاده می شود و به دلیل کیفیت ساختاری و عملکردی بالا، با عایق بندی و پوشش قوی سازه استخر، از نفوذ آب به بافت بتنی یا سیمانی آن جلوگیری کرده و باعث افزایش ماندگاری و طول عمر آن می شود.

استفاده از نانو ذرات بسیار مقاوم و با خواص کیفی بالا، در طراحی رنگ استخری، باعث توزیع یکنواخت و قوی آن روی سطوح شده و با پرسازی ترک ها و شکاف های موئینه کف استخر، از آن یک لایه مستحکم و غیرقابل نفوذ در برابر باران های اسیدی، نور خورشید با اشعه های مخرب، آب و بخار آب و برف و یخبندان می سازد.

شرکت ترنج با توزیع رنگ پایه نانو به صورت عمده با نازلترین و مناسب ترین قیمت در کلیه نقاط کشور و همچنین، صادرات آن به خارج از کشور فعالیت می کند و همیشه هدف خود را جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به مشتریان با توزیع عمده ارزان و کیفیت خوب کالاهای رنگی گمارده است.

بیشتر بخوانید :  مزایای توزیع عمده رنگ باراد

مزایای رنگ استخری پایه نانو

مزایای رنگ استخری پایه نانو
در ادامه به ذکر برخی از مهم ترین مزایای رنگ استخری پایه نانو می پردازیم که تاثیر زیادی در محبوبیت بالای این رنگ در بین ، پیمانکاران ، مجریان استخر و بهره برداران گردیده است.
۱٫ حاوی نانو ذرات بسیار ریز با ویسکوزیته بالا جهت پوشش متراکم و قوی
۲٫ دارای حالت ارتجاعی و کشسانی بالا در مقابل فشارهای هیدرواستاتیکی آب
۳٫ دارای مقاومت مکانیکی بالا در برابر سایش، خراش و ضربه
۴٫ دارای قیمت مناسب فروش عمده توسط شرکت ترنج
۵٫ عایق بندی و ایزوله قوی بافت کف بتنی یا سیمانی استخر یا حوض
۶٫ دارای قابلیت استفاده آسان و راحت
۷٫ مقرون به صرفه تر نسبت به روش های سنتی مانند ایزوگام
۸٫ عاری از هرگونه بوی بد یا ترکیب تند و مضر و سازگار با محیط زیست

توزیع کننده اصلی رنگ استخری پایه نانو

شماتیکی از استخر حاوی پوشش رنگ استخری پایه نانو
قیمت رنگ استخری در شرکت ترنج با توزیع عمده و با وجود کیفیت بالا، به صورت ارزان تعیین شده و در آن مزایای بیشتری برای مشتریان در نظر گرفته شده است. برای نمونه، فروش عمده رنگ استخری پایه نانو بعلاوه قیمت مناسب و ارزان، دارای فواید بسیاری، از جمله کیفیت و ماندگاری بالای رنگ و صرفه جویی در هزینه خریدهای گران رنگ های استخری بی کیفیت می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.