قیمت رنگ اکریلیک نانو ساختمانی

اگر برای رنگ آمیزی ساختمان خود به دنبال یک رنگ مناسب با قدرت پوشش دهی بسیار بالا و قدرت چسبندگی بالا هستید، پیشنهاد خرید ررنگ اکریلیک نانو ساختمانی را به شما می دهیم. این رنگ هر آنچه که مد نظر شما است را در خود نهفته و با سهولت استفاده ای که برای کاربر دارد، او را خسته نکرده که مشتریان گرامی می توانند جهت خرید این محصول با ما از طریق همین مجموعه در ارتباط باشید.

پوشش نانو نمای ساختمان یکی از کاربردی ترین نوع رنگ ساختمانی است که توانسته با تنوع، جایگاه خود را در صنعت ساختمان سازی و عمران محکم تر کند. همانطور که می دانید نانو یکی از فناوری های نوپایی است که در مقیاس کمتر از یک میکرون تولید می شود.

پوشش نانو نمای ساختمان

رنگ نانو ساختمانی نیز بر این پایه و اساس می باشد و با ویژگی پوششی قوی که دارد توانسته از دیگر رنگ های معمولی جلو بزند و در پوشش دهی نیز حرف اول را بزند.

پوشش نانو نمای ساختمان از جنس مایع است و نیازی به ترکیب شدن با حلال های دیگر ندارد. این رنگ تا به امروز به یکی از پر مصرف ترین رنگ ها بدل شده و از ایجاد ناخالصی های مضر مانند گرد و غبار، دود و واکنش های اسیدی بر روی ساختمان جلوگیری می کند.

رنگ نانو ساختمانی در دیوارها و نمای ساختمان عایقی را تولید می کند که این مورد می تواند تاثیر زیادی در سرمایش و گرمایش داشته باشد و خود به نوعی در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند.

بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ استخری پایه نانو صادراتی

قیمت رنگ اکریلیک نانو ساختمانی

مشخصات رنگ اکریلیک نانو ساختمانی

مشخصات رنگ اکریلیک نانو ساختمانی رنگ اکریلیک یکی از بهترین رنگ های شیمیایی بوده که در حال حاضر در انواع نقاشی‌ ها مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا این رنگ بر دو پایه حلال آب و نفتی بوده و رنگ های اکریلیک بر پایه آب هستند، زودتر خشک شده و کاربرد بیشتر و بهتری دارد.

یکی از بهترین نمونه های این رنگ مدل وستا در حجم ۷۵ میل بوده که بسیار به صرفه است و دانستن مشخصات رنگ اکریلیک وستا به شما کمک می‌ کند که با اطمینان بیشتر آن را خریداری کنید. این رنگ انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد و روی همه سطوح به خوبی می‌نشیند و یک پوشش ضد رطوبت ایجاد کرده و تمام سطوح را به خوبی پوشش می‌ دهد، به دلیل این که بو ندارد کاربر را اذیت نکرده و به دلیل غلظت بالا به سرعت خشک می شود.

این رنگ یکی از بهترین رنگ های سازگار با محیط زیست بوده که از بهترین مواد اولیه ساخته شده و محیط مورد نظر را در برابر سایش و نور خورشید مقاوم می کند. قابل رقیق شدن با آب و سهولت اجرا از جمله دیگر مشخصات این محصول بوده که معمولاً در چند نوع مات، نیمه مات و براق است که هر کدام از آن ها کاربرد های مختلفی دارد.

مزایای پوشش نانو نمای ساختمان

مزایای این رنگ زیاد است و بخشی از آن را در تیتر قبل برای شما بیان کردیم. اما از دیگر مزایای مهم این رنگ پوشش نانو نمای ساختمان می توان به اجرای آسان بر روی انواع متریال مانند فلز، چوب، سیمان و غیره اشاره کرد. مقاومت بالای این رنگ نانو ساختمان در برابر ضربات باعث شده تا به مرور زمان از کیفیت آن کاسته نشود.

بیشتر بخوانید :  با خرید اینترنتی رنگ اکریلیک ساختمان، در زمان و هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد

به طور خلاصه نیز می توان برای مزایای استفاده از پوشش نانو نمای ساختمان به موارد زیر اشاره کرد که مشتری با در نظر گرفتن این موارد می تواند انتخاب درستی در هنگام خرید داشته باشد:
• قابل اجرا بر روی انواع سطوح
• دوست دار طبیعت و محیط زیست
• صرفه جویی در مصرف انرژی
• قابل استفاده بر روی انواع پشت بام و سطوح مختلف ساختمان
• چسبندگی بالا و همچنین پوشش دهی لبه ها و محیط هایی که به راحتی قابل دسترس نیستند
• تاثیر ناپذیر بودن در برابر اشعه یو وی خورشید
• عدم جذب آلودگی هوا و باران های اسیدی
• بی رنگ و بدون بو با پایه آب
با توجه به این موارد می توان پوشش نانو نمای ساختمان را یکی از مهم ترین مصالح ساختمان سازی معرفی کرد.

فروشنده رنگ اکریلیک نانو ساختمانی

فروشنده رنگ اکریلیک نانو ساختمانی برای اینکه یک محیط بسیار زیبا داشته باشید و مشکلاتی همچون تغییر رنگ، نچسبیدن یا پوسته پوسته شدن رنگ را نداشته باشید، پیشنهاد می کنیم از رنگهای اکرولیک استفاده کنید. این رنگ ها علاوه بر کیفیت بسیار بالا، از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند و مشتریان عزیز با پرداخت مبالغ پایین می توانند یک محیط زیبا و دلنشین برای خود ایجاد کنند.

یکی از نمونه های پرفروش این رنگ اکریلیک نانو ساختمانی آن بوده که بسیار به صرفه بوده است و مشتریان عزیز می توانند آن را با قیمتی مناسب دریافت کنند. در واقع قیمت رنگ اکریلیک با توجه به نوع بسته‌بندی و حجمی که دارد، نام شرکت تولید کننده و برند محصول، تعیین شده و در صورت خرید مستقیم و بدون واسطه می توان از قیمت مناسب محصول بهره مند شد. فروشنده رنگ نانو این محصول را با قیمت مناسب به بازار عرضه می نماید.

بیشتر بخوانید :  قیمت خارق العاده رنگ استخری ضد جلبک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما