قیمت رنگ پلی اورتان فلز در کرج

رنگ پلی اورتان فلز در شهرهای مختلف ایران در بخش های صنعتی و ساختمانی در حجم بالا استفاده می گردد که در شهرک های صنعتی در بخش پوشش فلزات و تجهیزات و دستگاه ها و همچنین در بخش های ساختمانی برای پوشش فلاشینگ نمای ساختمان و فلاشینگ جانپناه استفاده زیادی دارد. رنگ پلی اورتان فلز به خصوص در شهر هایی مثل کرج، یزد و اصفهان و شهر های صنعتی مرکز ایران نیز خریداران زیادی دارد.

این رنگ پلی اورتان یا به عبارتی همان نانو پلی اورتان ها ، جایگزین بسیار مناسبی برای رنگ روغنی تک جزئی آلکیدی است، که بسیار مناسب و  پر کاربرد برای پوشش فلزات در معرض آفتاب و باران و رطوبت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رنگ ها، شما عزیزان می توانید با ما در ارتباط و یا تماس باشید.

معرفی ویژگی های رنگ پلی اورتان

از ویژگی های این پلی اورتان فلز، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

عنوان توضیحات
دارای انواع رنگ های متنوع و مختلف طبق جدول رال رنگ و پس از انتخاب کد رنگ دقیقا همان ترکیب رنگ ارائه می شود و این قابلیت رنگ ترکیبی پلی اورتان فلز است.
دارای وزنی بسیار سبک با ضخامت کمی از رنگ پلی اورتان می توان کارایی های بسیار مهمی از آن دریافت کرد.
مقاوم در برابرUV رنگ پلی اورتان به عنوان نسل بعدی رنگ اپوکسی مشکل عدم مقاومت در برابر اسعه یو وی آفتاب را حل کرده است.
اجرایی شدن کاملا ساده رنگ پلی اورتان دو جرئی بوده و آموزش اعمال آن به صورت گسترده و به آسانی هر چه تمام تر صورت می گیرد.
  • دارای انواع رنگ های متنوع و مختلف، دارای پوششی برای ضد آب نمودن نما به عنوان رزین، دارای وزنی بسیار سبک، دارای ایجاد پوششی قوی ،ضد آب بدون هیچ وزن بر روی سازه
  • مقاوم در برابرUV، مقاوم در برابر یخ زدگی، ایجاد مقاومت دمایی نسبت به محیط و همچنین مایعات در دمای بخصوص
  • ضد خزه و جلبک؛ مقاوم در برابر محیط های اسیدی ، باز و نمکی، بسیار مقاوم در برابر نمک های کلر، قابلیت مقاومت در برابر فشار های منفی و مثبت از آب
  • کاملا غیر قابل اشتعال، مقاوم یکپارچه، مقاومت در برابر آب
  • اجرایی شدن کاملا ساده و بدون هر گونه سختی و دردسر
  • مورد رضایت کامل مشتریان عزیز قرار گرفته است
  • همچنین در نظر داشته باشید که این رنگ ها به صورت غیر مستقیم نیز امکان خرید را برای مشتریان فراهم کرده است

نکته: همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، از این رنگ پلی اورتان و همچنین دیگر رنگ پلی اورتان، شما عزیزان می توانید با کارشناسان و یا همکاران ما در ارتباط باشید.

نحوه خرید رنگ پلی اورتان سفید نیمه براق

رنگ های پلی اورتان سفید برند ترنج ، یکی از محصولات با کیفیت ارائه شده توسط مجموعه ترنج است. نحوه خرید رنگ پلی اورتان سفید نیمه براق آذین در این مجموعه به صورت عمده و همچنین غیر حضوری امکان پذیر می باشد. رنگدانه های موجود در این محصول از مواد معدنی بوده و از رزین های پایه پلی اورتان ساخته می شوند.
همچنین باید گفت که این نوع رنگ ها بر اساس رزین های پلی اورتان ، متیل متا آکریلات و پایه حلال می باشد. به دلیل ماندگاری و دوام بالای این محصول، از آن برای سطوح مختلف داخل و خارج از ساختمان استفاده می شود.

خصوصیات و نحوه خرید رنگ پلی اورتان سفید نیمه براق

رنگ های پلی اورتان ، از بهترین مواد اولیه و با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته تولید می شوند. نحوه خرید رنگ پلی اورتان سفید نیمه براق ، برای فروشگاه های رنگ به صورت عمده و حضوری و غیر حضوری انجام می شود. برای خرید غیر حضوری، می توان با مراجعه به سایت ترنج، سفارش خود را ثبت کرد.
رنگ های ترنج از نوع پلی اورتان با محیط زیست سازگار بوده و همچنین برای سلامتی انسان نیز مشکلی ایجاد نمی کنند. همچنین در استفاده برای ساختمان، به دلیل پوشش دهی بالایی که با حجم کمی از آن در سطوح مختلف به وجود می آید، بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.
علاوه بر این برای اجرا در پروژه های مختلف، به نیروی انسانی کمتری نیاز است و از این لحاظ نیز باعث کاهش هزینه ها می شود. به دلیل عدم استفاده از روغن، تینر روغنی و حلال های نفتی در آن بوی نامطبوعی را در محیط مورد نظر به وجود نیاورده و کاملا بهداشتی می باشد. همچنین با وجود پایه آب، قابل شستشو با انواع شوینده ها و ضد عفونی کننده ها است.

نحوه خرید رنگ پلی اورتان سفید نیمه براق

رنگ های پلی اورتان سفید نیمه براق ، دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و برای سطوح مختلف قابل اجرا می باشد. همچنین به راحتی پوسته پوسته و دچار آسیب نمی شوند و در مقابل شرایط جوی و آب و هوایی مختلف، مقاومت بالایی دارد.
پوشش دهی و ماندگاری این نوع رنگ ها بالا بوده و در صورت استفاده درست و اصولی تا حدود ۱۵ سال بر روی سطوح مختلف ماندگار است. این رنگ ها در اجرا به سرعت خشک شده و به دلیل ویژگی های مناسب علاوه بر صرفه جویی در هزینه، در وقت نیز صرفه جویی می شود.
اگر نحوه خرید رنگ پلی اورتان سفید نیمه براق به صورت غیر حضوری و اینترنتی باشد، بایستی از استاندارد و اصل بودن آن اطمینان کامل داشت. رنگ پلی اورتان اصل، برای نقاشی ساختمان بعد از گذشت زمان دچار رنگ پریدگی نمی شود و تا سال ها بعد به همان شکل و با کمترین تغییر، باقی خواهد ماند.
قبل از استفاده از رنگ پلی اورتان سفید نیمه براق ، بهتر است از پرایمر اپوکسی استفاده کرد. بایستی دقت داشت که به مقدار مورد نیاز رنگ را با آب رقیق کرد چرا که رنگ پلی اورتان پس از رقیق شدن، قابلیت نگهداری نخواهد داشت. همچنین برای مصارف بیرونی در ساختمان باید سطح مورد نظر عاری از هرگونه آلودگی و یا شوره، خزه، جلبک و… باشد.

ارائه دهندگان رنگ پلی اورتان در بازار عمده

از انواع رنگ های پلی اورتان می توان، به موارد زیر اشاره کرد

  • رنگ پلی اورتان براق
  • رنگ پلی اورتان مات
  • رنگ پلی اورتان نیمه مات

ارائه دهندگان رنگ پلی اورتان، به صورت عمده و تکی برای مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد، همچنین این رنگ های پلی اورتان دارای کیفیت بسیار بالای بوده و در مدل های مختلف به فروش می رسند.

امکان خرید فوق العاده انواع رنگ پلی اورتان با قیمت بسیار مناسب و ویژه، به همراه تخفیف برای مشتریان واقعی فراهم می باشد.

بخاطر داشته باشید که ما هیچگاه تبلیغ نمی کنیم، بلکه این مشتریان و سابقه کار ما است که تبلیغی برای کار ما شده است.

رنگ ضد آب برای فلز = رنگ پلی اورتان فلز

چرا اصرار داریم رنگ ضد آب برای فلز همان رنگ پلی اورتان فلز است؟ به این دلیل که پوشش قدرتمندی که رنگ رویه پلی اورتان فلز به همراه آستری اپوکسی مخصوص اپوکسی ایجاد می کند علاوه بر ایجاد ضخامت قابل قبول و استاندارد خاصیت های ضد آب و ضد رطوبتی دارد که اجازه هیچ گونه زنگ زدگی و خوردگی را به فلزات پروفیل و ورق آهن طی سالیان طولانی نمی دهد.

در نظر داشته باشید که ما هیچگاه تبلیغ نمی کنیم، بلکه این مشتریان و سابقه کار ما است که تبلیغی برای کار ما شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین قیمت رنگ پلی اورتان و دیگر رنگ های پلی اورتان، در سایز، ابعاد و اندازه های مختلف، شما عزیزان می توانید با مشاوران و یا همکاران ما در ارتباط یا تماس باشید.

همچنین جهت خرید رنگ زینک ریچ، خرید رنگ اپوکسی پلی امید و خرید آنلاین ضد زنگ می توانید با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس حاصل بفرمایید.

Reza Adnani

View Comments

  • سلام بسیار سپاسگزارم بابت جدول بسیار کاربردی درباره رنگ پلی اورتان فلز و مشخصات و رال رنگ ان تا حد زیادی مورد را حل کرد

  • این رنگ با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به من کمک بسیاری کرده است.اولاً، قیمت رنگ پلی اورتان فلز بسیار مناسب است. با توجه به کیفیت بالا و عمر طولانی این رنگ، قیمت آن بسیار منطقی است. من از این رنگ در پروژه‌های مختلف استفاده کرده‌ام و همیشه رضایت کاملی داشته‌ام.ثانیاً، رنگ پلی اورتان فلز دارای پوشش بسیار خوبی است. با استفاده از این رنگ، سطح فلزی را به طور کامل پوشش می‌دهد و از آن در برابر خراش و زنگ زدگی محافظت می‌کند. همچنین، پوشش رنگ پلی اورتان فلز بسیار مقاوم در برابر شرایط جوی و عوامل زیست محیطی است.سوماً، رنگ پلی اورتان فلز بسیار آسان در استفاده است. با توجه به ویژگی‌های خاص این رنگ، استفاده از آن بسیار ساده است و نیاز به تجربه خاصی ندارد. همچنین، زمان خشک شدن این رنگ بسیار کوتاه است که باعث می‌شود کارها به سرعت به پایان برسند.در نهایت، می‌توانم به شدت رنگ پلی اورتان فلز را به همه‌ی دوستان و همکارانم توصیه کنم. این رنگ با کیفیت بالا، قیمت مناسب، پوشش عالی و آسانی در استفاده، بهترین انتخاب برای پروژه‌های فلزی است.

  • من ، بسیار راضی از پوشش قدرتمندی که رنگ رویه پلی اورتان فلز به همراه آستری اپوکسی مخصوص ایجاد می کند، هستم. این پوشش علاوه بر ایجاد ضخامت قابل قبول و استاندارد، دارای خاصیت های ضد آب و ضد رطوبتی است که به فلزات پروفیل و ورق آهن اجازه نمی دهد که در طول سال ها زنگ زده و خورده شوند. من با استفاده از این پوشش، تحت تأثیر مقاومت عالی ان در برابر عوامل آب و هوایی مختلف قرار گرفته ام و با اطمینان کامل می توانم بگویم که فلزات پروفیل و ورق آهن من همچنان در شرایط عالی قرار دارند. این پوشش به طور موثری از زنگ زدگی و خوردگی جلوگیری می کند و باعث می شود که محصولات شما به مدت طولانی به طور بی نقص و با کیفیت بالا باقی بمانند. من به شدت توصیه می کنم که از این پوشش قدرتمند استفاده کنید و از مزایای آن در حفاظت و افزایش عمر مفید فلزات پروفیل و ورق آهن خود بهره ببرید.

  • من با خرید عمده در بازار تهران قیمت رنگ پلی اورتان فلز را بسیار دوست داشتم. این قیمت بسیار مناسب بود و باعث شد که بتوانم محصولاتم را با قیمت مناسبی به فروش برسانم. همچنین، کیفیت رنگ پلی اورتان فلز بسیار بالا بود و از این جهت هم کاملاً راضی بودم. همچنین، خدمات مشتریان در بازار تهران بسیار حرفه‌ای و دوستانه بودند و همیشه به سوالات و نیازهای من پاسخ می‌دادند. به طور کلی، تجربه خرید عمده در بازار تهران برای من بسیار مثبت بود و به همه تجارانی که به دنبال رنگ پلی اورتان فلز با قیمت مناسب هستند، توصیه می‌کنم که از این بازار استفاده کنند.

Recent Posts

بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز

تولید بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز در کشور در سطح گسترده ایی انجام می شود.…

9 ماه ago

فروش رنگ پلی اورتان کرم ۱۰۰۲

فروش رنگ پلی اورتان کرم 1002 در سراسر کشور به صورت عمده صورت می گیرد.…

9 ماه ago

رنگ پلی یورتان مشکی

رنگ پلی یورتان مشکی یکی از رنگ‌های محبوب و جذاب است که در اجرای پروژه‌های…

9 ماه ago

فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد

بازار فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد در سراسر کشور عزیرمان ایران،  با کادر مجرب…

10 ماه ago

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت انواع رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید

رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید یکی از انواع رنگ های جدیدی است که در…

12 ماه ago

خرید رنگ زینک اتیل سیلیکات

رنگ زینک اتیل سیلیکات از مهمترین مزایای این محصول شرکت رنگ صنعتی ایران  می توان…

1 سال ago