فروش رنگ زینک ریچ + خرید مستقیم از کارخانه

رنگ زینک ریچ از جمله پرایمر های پر کاربرد این روزهای صنعت ایران و خاورمیانه با قابلیت درصد بندی فوق العاده خود طیف وسیعی از نیاز های محافظتی ساده تا شدید را پوشش می دهد و طرفداران زیادی را نیز در صنعت ساختمان به دست آورده است چرا که فقط مدل رنگ زینک ریچ شصت درصد زینک می تواند پوشش اسکلت فلزی در شمال کشور نظیر گیلان و مازندران را به آسانی پاسخگوی محافظتی باشد.

رنگ زینک ریچ  جز دسته رنگ های مقاوم در برابر گرما هستند و روی کلیه سطوح فلزی آهن خام قابل استفاده است. در زمان رنگ آمیزی با رنگ زینک ریچ  باید رنگ آمیزی را در چند مرحله انجام دهید تا نتیجه مناسبی بگیرید. منظور از آهن خام آن است که اگر زنگ زدگی در پروفیل آهنی مورد استفاده تان وجود دارد حتما قبل از اعمال زینک ریچ آن را بردارید و یا سند بلاست کنید تا به آهن خام برسید.

چرا که اگر آهن تان خام نباشد زینک ریچ به آهن نمی چشسبد و اضافه بهایی که برای زینک ریچ پرداخت کرده اید کاملا بی اثر خواهد بود پس توصیه می گردد زینک ریچ حتما و فقط و فقط روی آهن خام اعمال گردد.

همچنین به دلیل غلظت بالای رنگ زینک ریچ حتما باید با همزن برقی قبل از اعمال آن را شل تر کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید و مقدار تینر مخصوص اپوکسی مورد استفاده هم بنا بر دستور کارخانه تولید کننده و به نسبت دقیق باشد.

بیشتر بخوانید :  بازار عرضه ضد زنگ اپوکسی دوجزئی

لیست قیمت رنگ زینک ریچ

لیست قیمت رنگ زینک ریچ بنا بر تغییر قیمت مواد اولیه روی که به صورت پودر وارداتی می باشد ، متغیر است و نمی توان لیست قیمت کاملا دقیق و پایداری برای آن ارائه نمود . ولی در هر صورت رنگ زینک ریچ هر چه قدر مقدار زینک آن بیشتر باشد و اصطلاحا درصد زینک آن بیشتر باشد قیمت بیشتری خواهد داشت. مثلا ه طور قطعی م یتوان گقت رنگ زینک ریچ شصت درصد قیکت بسیار بالاتری نسبت به رنگ زینک ریچ چهل درصد خواهد داشت.

رنگ زینک ریچ که از رنگ آستری های بسیار قوی در سطح دنیا مطرح می باشد، همواره در صنایع ساختمان سازی و صنایع پالایشگاهی و نفت و گاز نیز طرفداران زیادی دارد و در حجم های خرید بالا قیمت آن کاملا محاسباتی می شود و لیست قیمت مشخصی قابل ارائه نیست.

لازم به ذکر است بدانید که امروزه افراد بسیار زیادی هستند که اشتیاق فراوانی را برای خرید انواع رنگ زینک ریچ با کیفیت دارند و به همین دلیل با افزایش پیدا کردن مشتریان در این حوزه باعث شده است که تمامی مراکز واحد فروش بتوانند رنگ زینک را با کیفیت بسیار بالا به دسترسی به تمامی مشتریان برسانند تا مردم بتوانند در عرض مدت زمان کوتاهی محصول را با کیفیت بالا خریداری کرده و مورد استفاده خود قرار دهند.

واحد فروش رنگ زینک ریچ

مشخصات رنگ زینک ریچ درجه یک

همان طور که می‌دانید مشخصات و همچنین ویژگی های بسیار بارز و بی نظیر رنگ زینک ریچ درجه یک بسیار زیاد و متفاوت هستند که هر کدام از این ویژگی ها توانسته اند تاکنون مورد توجه و اگر افراد بسیار زیادی قرار بگیرند و در کل به همین علت است که روز به روز به تعداد مشتریان در این باره افزوده می‌شود که چند نمونه از مهم ترین ویژگی ها و همچنین مشخصات بسیار بارز و بی نظیره رنگ زینک عبارتند از:

  • یکی از مهمترین ویژگی رنگ زینک اینستا این محصول دارای طول عمر بسیار طولانی می باشد و به همین دلیل تمامی مردم می‌توانند از این محصول مدت زمان بسیار طولانی استفاده کننده بدون اینکه کیفیت اولیه خود را از دست بدهد که این امر باعث رضایت افراد زیادی شده است.
  • رنگ زینک در ابعاد بسیار مختلف مورد نیاز تمامی عموم تولید می‌شود و به همین دلیل مردم می‌توانند بسته به نیاز خود از این محصول با کیفیت استفاده کرده و از آن نهایت استفاده را ببرند.
  • رنگ زینک به دلیل این که در فرآیند تولید با برگرفته از ماشین آلات روز دنیا به عروسک تولید می‌رسد می تواند کیفیت بالایی را برای تمامی متقاضیان به ارمغان بیاورد و به همین علت تمامی مشتریان می توانند از کیفیت بالای این محصول نهایت استفاده را ببرند.
بیشتر بخوانید :  اپوکسی زینک ریچ دو جزئی

خرید بهترین رنگ زینک ریچ مرغوب

خرید بهترین رنگ زینک ریچ مرغوب رنگ زینک مرغوب به دلیل این که دارای مشتریان بسیار زیادی می‌باشد باعث شده است که مراکز خرید بهترین رنگ زینک ریچ مرغوب بتوانند به بهترین شکل از این محصول با کیفیت بالا بهره مند شده و از آن نهایت استفاده را ببرند.

تمامی مراکز فروش رنگ زینک توانسته اند امروزه روشهای خرید بسیار مختلفی را در این حوزه به وجود بیاورند تا تمامی مردم سراسر کشور بتوانند از این محصول با کیفیت بسیار بالا و قابل قبول بهره مند شده و از آن نهایت استفاده را ببرند و دیگر هیچ نگرانی و دغدغه ای را بابت خرید ویژه خود نداشته باشند چون در هر صورت می توانند خرید خود را انجام دهند و در نهایت هیچ نگرانی را بابت خرید خود ندارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما