خرید رنگ اپوکسی پلی آمید سفارشی | طبق رال رنگ

امروزه با توجه به نوسان قیمت در بازار انواع رنگ اپوکسی پلی آمید درجه یک نمی‌ توانیم قیمت دقیقی برای این محصول تعیین نماییم. ولی چنانچه مشتریان عزیز بخواهند از قیمت تقریبی این محصول مطلع شوند، می توانند به سایت های موجود در اینترنت نظیر سایت فروش آنلاین ما مراجعه نمایند و ضمن بازدید از سایت و همچنین محصولات متنوع و با کیفیت ما می‌ توانند اقدام به خرید نمایند و سفارش خود را به صورت غیر حضوری در سایت ثبت کرده و سپس در اسرع وقت محصول مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت بالا در محل حضور خود دریافت نمایند

پوشش های اپوکسی – پلی آمید ، موادی مقاوم به خوردگی و مرغوب می باشند که مقاومت به آب فوق العاده ای دارند. به علت مقاومت شیمیایی استثنایی خوبشان، آن ها مصرف وسیعی به عنوان پوشش های داخلی مخازن پیدا کرده اند. نیروی دریایی یک ویژگی برای پوشش ضد خوردگی جدیدی برابر استاندارد معرفی کرده است که میتواند یک استاندارد مفید برای مواد مرغوب و ممتاز بشمار آید.

عنوانتوضیحات
سایت اینترنتی رنگ صنعتی ترنجفروش مطمئن رنگ اپوکسی پلی آمید
برند های معروف رنگ اپوکسی پلی آمیدالوان-پارس پامچال-سحر-ترنج
تجهیزات مورد نیاز اختلاطمیکسر برقی
مکان های عرضه رنگ اپوکسی پلی آمید

رنگ اپوکسی پلی آمید دو جزئی دقیقا چیست؟

رنگ اپوکسی پلی آمید دو جزئی از دو جزء هاردنر و رزین تشکیل می­شود. این رنگ در بازار به صورت دو جزء جداگانه به فروش می­رسد. این رنگ های دو جزئی فقط در صورت استفاده با یکدیگر و با نسبت معینی ترکیب می شوند.

نسبت ترکیب دو جزء نام برده شده به نوع سطح و دمای محیط وابسته است ولی به طور کلی این رنگ ها با نسبت ۴ به ۱ با هم ترکیب می شوند.

نسبت ۴ به ۱ از لحاظ حجمی به معنای یک واحد هاردنر و ۴ واحد رزین می باشد.

کاربرد رنگ اپوکسی پلی امید

دو جزء مزبور باید به طور کامل با هم ترکیب شوند. به این منظور شما می توانید از میکسرهای برقی به مدت ۲ الی ۳ دقیقه استفاده کنید. هم چنین برای پخش کردن رنگ در کفپوش ها می توانید از غلتک و یا ماله نیز استفاده نمایید.

از رنگ­های فوق ­الذکر برای تولید انواع چسب­ها، رنگ آمیزی سطوح فلزی صنایع مختلف به منظور حفاظت در برابر اکسیدشدگی و ایجاد کفپوش­های اپوکسی استفاده می­شود. این رنگ ها دارای ویژگی های بسیار ارزنده ای هستند که باعث کاربرد فراوان آن ها در صنعت شده است.

از جمله برخی از مهم ترین ویژگی های رنگ های پلی آمید دو جزئی می توان به مقاومت بالا در برابر ضربات مکانیکی، مقاوم در برابر اکسید شدگی و عدم واکنش با مواد شیمیایی اشاره کرد.

کاربرد رنگ اپوکسی پلی امید

امروزه شرکت فروش رنگ پلی امید با توجه به داشتن ویژگی ها و خصوصیت های بسیار خوب کاربرد زیادی در زیبا سازی ساختمان های مختلف و همچنین صنایع گوناگون پیدا کرده اند.

با توجه به وجود سلیقه ‌های مختلف مشتریان و همچنین نیازهای آن ها به تنوع این محصول در انواع و اقسام رنگ های مختلف تولید و عرضه می‌ شود. رنگ ها که براق هستند جلوه بیشتر و آن ها که مات هستند بسیار شیک می باشند

با بررسی ها و تحقیقاتی که صورت گرفته است مشخص گردید که رنگ ها می توانند تاثیرات بسیار خوبی در احساس روحی و روانی فرد و همچنین حس فیزیکی که از محیط دریافت می‌کنند داشته باشد (همانند طیف رنگ پلی اورتان دو جزئی). تولیدکنندگان اصولاً رنگ ظاهر بنا را به شکل های گوناگونی به مخاطبین و مشتریان خود القا می کنند.

یک رنگ می تواند احساسات فرد را برانگیزد. بنابراین بهتر است که افراد سعی کنند؛ از رنگ‌ های مناسب با روحیه خود جهت ساختمان استفاده نمایند؛ تا بتوانند معماری فضا را مناسب تر خلق کنند. امروز با استفاده از رنگ بندی های متناسب در فضا و نمای یک ساختمان می توانید محیطی آرامش بخش جذاب و پر انرژی داشته باشیم و این امر سبب می گردد بر زندگی افراد تاثیر زیادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید :  فروش اپوکسی مخصوص آب آشامیدنی روناس

طریقه صحیح نگهداری از رنگ اپوکسی

طریقه صحیح نگهداری از رنگ اپوکسی بسیار مهم می باشد و باید در شرایط مناسب با دمای متعادل نگهداری کنید، همچنین رنگ اپوکسی مرغوب را در برابر نور خورشید قرار ندهید و از تابش مستقیم دور نگه دارید زیرا اگر نور آفتاب باعث تغییر رنگ و بی کیفیت شدن رنگ می شود، رنگ های اپوکسی اگر در دمای مطلوبی قرار داده نشود باعث کم شدن طول عمر آن می شود.

رنگ های متنوع اپوکسی را در محیط های مرطوب قرار ندهید زیرا باعث خرابی رنگ می شود و در ظرف مخصوص خود نگهدارید و درب آن را محکم ببندید تا به مرور زمان از بین نرود و خشک نشود، اگر رنگ درجه یک اپوکسی را در دمای زیر صفر درجه قرار دهید باعث یخ زدگی محصول می شود و به طور کامل رنگ ها خراب می شود و قابل استفاده نمی باشد.

چسبندگی بسیار بالای رنگ اپوکسی موجب بالا رفتن دوام می شود و طیف گسترده ای از سطوح را پوشش می دهد، رنگ های زیبا اپوکسی قابل شستشو می باشد و به شکل مطلوبی ضربه پذیر است، کارایی رنگ اپوکسی به دلیل چسبندگی بالا بسیار زیاد می باشد و مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی، گرما دارد و در کفپوش ها قابل مصرف می باشد.

متنوع ترین رنگ های اپوکسی در مقابل خوردگی، خراش استحکام قابل توجهی دارد زیرا قدرت چسبندگی فوق العاده ای دارا است، این نوع رنگ ها غلظت مطلوبی دارد و دارای ترکیبات ویژه ای می باشد و این کالا یکی از سخت ترین رنگ ها است و دارنده پوشش پایداری می باشد، این نوع رنگ ها هیچگونه آسیبی به سطج ها وارد نمی کند و در مکان های مختلف استفاده می شود.

در مکان های پرتردد از بی نظیرترین رنگ ها از جمله اپوکسی استفاده می شود زیرا کاملا استاندارد است و نسبت به رنگ های دیگر دوام بیشتری دارد و در کشور طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است.

پوشش های اپوکسی – پلی آمید اغلب برای کاربردهای غوطه ای ساحلی مانند ناحیه های کم عمق و ترشحی به کار میروند . به علت ویسکوزیته زیاد این پوشش های دو جزئی، آن ها مصرف قابل توجهی به عنوان ماستیک های مقاوم به خوردگی پیدا کرده اند.

آن ها هم چنین برای فنون کاربردی جدید بسیار مناسب می باشند، مانند پاشش در فشار زیاد یا در افشانه با صد در صد مواد جامد و دماهای بالا و آن ها طوری تحمل رطوبت را دارند که بسیاری فرمول ها را می توان در زیر آب بعد از یک تمیزکاری ماسه وزی زیر آبی با ماله به کار برد. پوشش هایی که به این طریق به کار می روند، به طور حیرت آوری سودمندند.

 

مرجع خرید رنگ اپوکسی پلی آمید

مرجع خرید رنگ اپوکسی پلی آمید در این راستا با مدیریت بازار و شناخت مشتریان توانسته جایگاه ویژه ای در سطح بازار به دست آورد، خریداران با خرید رنگ عمده می توانند هزینه کمتری را بابت تهیه محصول مورد نیاز خود پرداخت نمایند، اگر شما هم خریدار کالا عمده هستید می توانید از این مجموعه اقدام کنید، یکی از بزرگترین مراکز خرید انواع رنگ اپوکسی با بهترین کیفیت و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد.

سفارش کلی رنگ اپوکسی پلی امید

عرضه کننده رنگ اپوکسی پلی آمید

عرضه کننده رنگ اپوکسی پلی آمید عمده تمام تلاش خود رو می کند که در فروش رنگ یکی از بهترین و با کیفیت ترین کالا را به شما مشتریان عزیز ارائه دهند که شما بتوانید لذت کافی را از ارائه رنگ اپوکسی کیلویی ببرید و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع مشکلات با همکاران ما که شبانه روز در خدمت شما هستند در ارتباط باشید.

رنگ اپوکسی براق بر روی تجهیزات کارخانه

ارائه کنندگان رنگ پلی آمید عمده در سراسر کشور برای شما مشتریان عزیز هستند، ارائه کنندگان محصول رنگ اپوکسی جدید تلاش خود را می‌کنند که به شما یکی از بهترین محصول های خودشان را ارائه دهند تا هنگام خریداری این نوع تولیدات دچار پشیمانی نشوید و لذت خود را ببرید، امروزه ارائه کنندگان یکی از بهترین فروش ها را دارند به علت کیفیت و رنگ و جنس این رنگ می باشد و همینطور به علت نرخ مناسب کالا است و اگر شما از ارائه کنندگان ما خریداری کنید می‌توانید با تخفیف بسیار مناسب خریداری خودتان را به ثمر برسانید.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده رنگ اپوکسی گالوانیزه

عرضه کننده رنگ پلی آمید را با بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت به سرتاسر نقاط کشور پخش می کنند، اصولا این شرکت سعی می کند با عرضه رنگ اپوکسی با بالاترین کیفیت رضایت متقاضیان را کسب کند و آن ها را به خرید این نمونه کالا ترغیب کند البته روش های پخش برای عرضه کننده و تعیین کننده قیمت نهایی بسیار اهمیت دارد.

فروش ویژه رنگ اپوکسی پلی آمید ترکیبی طبق کد رال رنگ

فروش ویژه رنگ اپوکسی پلی امید

جهت اطلاع از قیمت جدید رنگ و  همچنین سفارش رنگ اپوکسی می توانید به انواع سایت های فروش در اینترنت به صورت غیر حضوری مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. ولی چنانچه بخواهید از یک فروشگاه کاملا مطمئن از نظر کیفیت و قیمت محصول خود را خرید نمایید می توانید یا سایت فروش آنلاین ما در ارتباط باشید و خرید خود را انجام دهید. در این سایت آنلاین طبق رال رنگ و کد جدول رال رنگ جهانی رنگ اپوکسی پلی آمید تولید می گردد و همین موضوع بر روی قیمت تمام شده تاثیر می گذارد یعنی برخی از رال رنگ ها قیمت بیشتری نسبت به بقیه دارند.

رال رنگ صنعتی

رنگ اپوکسی پلی آمید سحر

رنگ اپوکسی  پلی آمید سحر یکی از رنگهای پرمصرف بشمار می رود. رنگهای اپوکسی پلی آمید بر پایه رزین اپوکسی بوده و می توان به راحتی آنها را استفاده نمود.

رنگهای اپوکسی  قابلیت شستشو دارند و از طرفی قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید ارزانتر از رنگهای اپوکسی پلی آمین و رنگهای پلی اورتان است.

رنگ اپوکسی پلی آمید سحر به دلیل دامنه کاربرد زیادی که دارد یکی از محبوب ترین رنگها محسوب می شود. فروشندگان و مراکز پخش و توزیع رنگ که بصورت عمده و در مقیاس بزرگ خرید دارند می توانند انواع رنگ اپوکسی سحر را با قیمت درب کارخانه و شرایط ویژه تهیه کنند.

پروژه های مسکونی، اداری، تجاری و بسیاری پروژه های صنعتی دیگر از رنگ اپوکسی پلی امید استفاده می کنند. این رنگها بدلیل اینکه قوی و ضد رطوبت هستند همچنین به راحتی بر روی دیوار هم می چسبند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رنگ اپوکسی سحر و قیمت آنها با کارشناسان فروش ترنج تماس بگیرید.

رنگهای اپوکسی جزء آن دسته رنگهایی است که برای استفاده مهارت چندانی نسبت به سایر رنگهای پایه اپوکسی ندارد.

انواع دیوار، لوازم چوبی، درب و غیره را می توان بوسیله رنگ اپوکسی پلی آمید سحر رنگ آمیزی نمود. اگر از جمله خریداران عمده رنگ اپوکسی  هستید، توصیه می شود قبل از هر گونه اقدامی از خدمات مشاوره ترنج استفاده کنید.

با خرید محصولات سحر به قیمت درب کارخانه می توانید قیمت های فروش رقابتی داشته باشید. مرکز فروش رنگ ترنج با تعداد زیادی تولید کنندگان و مراکز توزیع رنگ معتبر همکاری نزدیک داشته لذا برای خریدهای عمده و سفارشات بزرگ شرایط فروش ویژه در نظر می گیرد.

قیمتهای عرضه شده در مرکز فروش رنگ ترنج به قیمت کارخانه است و برای فروشندگان مقرون به صرفه خواهد بود.

نکته مهم دیگر تنوع زیاد رنگ اپوکسی پلی آمید سحر است. شما می توانید طیف وسیعی از رنگهای اپوکسی سحر را در بسته بندی های قوطی فلزی خریداری کنید.

در ادامه یکی از بزرگترین مراکز فروش رنگ اپوکسی سحر را معرفی خواهیم کرد.

علاوه بر خرید محصول مورد نظر می توانید از نظرات کارشناسان واحد فروش ما در این سایت بهره مند گردید و خرید کاملا معقولانه و مناسب داشته باشید و از خرید خود راضی باشید. با توجه به نوسان قیمت ها، قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید را نمی توان به طور دقیق تعیین نماییم

مرکز فروش و مشاوره رنگ ترنج با سالها تجربه در زمینه فروش و خدمات فروش انواع برندها، کارنامه درخشانی را از خود بر جای گذاشته است. رنگ اپوکسی پلی امید  را می توانید در قوطی های فلزی بصورت کیلویی و گالنی خریداری نمود.

برای اطلاع از انواع رنگ اپوکسی پلی امید، قیمت و شرایط فروش آن با کارشناسان فروش ترنج تماس حاصل نمائید. همچنین امکان برقراری ارتباط از طریق فرم های پرسش و پاسخ در وب سایت وجود دارد.

کلیه رنگ های عرضه شده دارای تاریخ مصرف طولانی هستند لذا می توان آنها را برای چندین ماه در انبار نگهداری نمود.

نکته قابل ذکر این است که مشاوران ترنج با آگاهی کامل از صنعت رنگ و بازار رنگ ایران همواره بهترین خدمات مشاوره فروش را به مشتریان عرضه می نمایند.

بیشتر بخوانید :  تولید عمده رنگ اپوکسی پلی آمید

رنگ اپوکسی پلی آمید یک پوشش محافظتی مناسب برای سطوح سیمانی، بتنی، فلزی و سنگی است. این ویژگی رنگ آپوکسی موجب شده است، این رنگ کاربردها و کارایی های متفاوتی در صنایع مختلف داشته باشد. چندین شرکت معتبر و شناخته شده به تولید رنگ آپوکسی پلی آمید در بالاترین سطح کیفی می پردازند.

این شرکت ها به خوبی توانسته اند، نیاز بازار داخلی کشور به این نوع رنگ را تامین کنند. عرضه مستقیم رنگ آپوکسی نیز به مراکز متعددی سپرده شده است. این مراکز با عرضه بهترین و مرغوب ترین رنگ آپوکسی به بازارهای سراسر کشور، در تلاش هستند، شرایط خرید این محصول را برای خریداران عمده آسان کنند. طبیعی است که خریداران عمده از بازارهای ارزان قیمت رنگ آپوکسی، استقبال خواهند کرد.

شرکت عرضه رنگ اپوکسی پلی آمید

ماندگاری فوق‌ العاده رنگ اپوکسی

همانطور که اشاره شد رنگ آپوکسی برای محافظت از سطوح مختلف فلزی یا بتنی مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ از این سطوح در مقابل مواد شیمیایی، اسیدی و قلیایی محافظت می کند. ماندگاری بالای رنگ آپوکسی موجب شده است، کاربرد این رنگ از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد.

بر همین اساس از رنگ آپوکسی برای محافظت از لوله ها و مخازن نفت و گاز استفاده می شود. رنگ آپوکسی برای محافظت از سازه های فلزی دریا نیز مورد استفاده قرار می گیرد. ماندگاری این رنگ تقریبا تا ده سال بوده و پس از اتمام این مدت، بهتر است سطح مورد نظر را با رنگ آپوکسی پوشش داد.

ویژگی های رنگ اپوکسی باکیفیت چیست؟

برندهای برتر تولیدکننده رنگ آپوکسی از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برای تولید این رنگ استفاده می کنند. رنگ آپوکسی با استفاده از دانش فنی متخصصان و مهندسین این رشته ساخته می شود. همچنین دستگاه ها و تجهیزات مدرن و نیروی انسانی کارآزموده و ماهر بکار گرفته می شوند، تا محصول نهایی در بالاترین کیفیت تولید شود.

رنگ اپوکسی تولید شده، در مقابل مواد شیمیایی مختلف مقاوم می باشد. این رنگ در مقابل خط و خش، خوردگی و سایش نیز کیفیت خود را از دست نمی دهد. نور خورشید و شرایط دمایی مختلف تاثیری در کاهش کیفیت رنگ آپوکسی ندارد. رنگ آپوکسی چسبندگی بالایی داشته و به سرعت خشک می شود.

با پوشش دادن سطوح فلزی با رنگ اپوکسی باکیفیت، این سطوح از زنگ زدن نیز در امان خواهند بود. با استفاده از قلم مو یا اسپری های غلطک می توان سطوح مختلف را با این رنگ پوشش داد. از مهمترین ویژگی های رنگ آپوکسی، غیر سمی بودن این رنگ است که موجب شده از آن در سطوح و مخازن بهداشتی نیز استفاده شود. رنگ آپوکسی به صورت براق، مات و نیمه مات تولید می شود.

قیمت فروش رنگ اپوکسی پلی آمید

برندهای متعددی که در زمینه تولید رنگ آپوکسی فعالیت می کنند، هر کدام معیارهای مختلفی برای قیمت‌گذاری تولیدات خود دارند. آنچه بیشتر در تعیین قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید مؤثر است، قیمت و کیفیت مواد اولیه ای است که در تهیه این محصول بکار گرفته می شود. البته نحوه عرضه رنگ آپوکسی به بازار فروش، در تعیین قیمت نهایی این رنگ تاثیر بسزایی دارد.

قیمت خرید عمده رنگ آپوکسی نیز با قیمت خرید جزئی این محصول، متفاوت است. اگر می خواهید قبل از خرید رنگ آپوکسی، از قیمت فروش این محصول اطلاع حاصل کنید، به سراغ مراکزی که رنگ آپوکسی را به صورت مستقیم و بدون واسطه ارائه می دهند، بروید. این مراکز رنگ آپوکسی را به قیمت تولیدی کارخانه ارائه می دهند.

با کمی جستجو در اینترنت نیز می توان فروشگاه های اینترنتی معنبری را که در زمینه خرید و فروش رنگ آپوکسی فعالیت می کنند، پیدا کرده و با استعلام قیمت رنگ آپوکسی از طریق این فروشگاه ها، اقدام به سفارش خرید این رنگ کرد. خریداران عمده با خرید اینترنتی رنگ اپوکسی مرغوب و باکیفیت، خریدی مطمئن، آسان و مقرون به صرفه را تجربه خواهند کرد. محصول سفارشی شما در اسرع وقت به آدرس تان ارسال خواهد شد.

طریقه مصرف رنگ اپوکسی

حتما باید دقت نمایید رنگ اپوکسی را به نسبت اختلاط رزین و هاردنر که بر روی قوطی آن توسط کارخانه تولید کننده درج شده است ترکیب کنید. جهت بالا رفتن دقت این اختلاط از ترازو استفاده کنید تا در ادامه کار دچار مشکل نشوید. همچنین از تینر مخصو ص اپوکسی جهت رقیق کردن رنگ اپوکسی استفاده کنید.

38

  1. در فروش ویژه رنگ اپوکسی چه تخفیف هایی انجام می شود و این فروش های ویژه در چه تاریخ هایی انجام می شود ؟

  2. لطفا کمی درباره رال رنگ اپوکسی پلی آمید توضیح بدین و درباره نحوه استفاده اپوکسی بگین

    • سلام رنگ اپوکسی پلی آمید چسبندگی بالایی دارد و طبق جدول رال رنگ که شامل کدهای رنگ است با دستگاه کامپیوتری ترکیب و تحویل می گردد.

      • سلام اقا ما یه رنگ پلی امید ۵۰۱۲ سفارش دادیم ابی باشه و روشن باشه هدف این بود که روشن باشه و رال ۵۰۱۵ خیلی تیره تر هست ؟ شک کردیم مثلا ۵۰۱۲ خیلی زیادی روشن باشه

        • میزان تیره و روشنی رال رنگ آبی ۵۰۱۲ و ۵۰۱۵ را بسته به نوع کاربری و سلیقه ای که شما زا پوشش نیاز دارید توسط مجموعه خودتان قابل تشخیص است ولی در هر صورت از یک نگاه عمومی سه پرده روشن تر محسوب می گردد.

  3. رنگ اپوکسی پلی امید رال ۱۰۰۳ هم دارین ؟
    برای فلز خام در نمای ساختمان رنگ اپوکسی قابل استفاده است؟

    • سلام بله رنگ اپوکسی پلی امید رال رنگ ۱۰۰۳ قابل تولید است در نمای ساختمان جهت مقابله با نور خورشید و رطوبت بهتر است از رنگ پلی اورتان استفاده شود

    • سلام بله رنگ اپوکسی پلی آمید رال ۱۰۰۳ هم تولید می گردد و بر روی فلز خام در نمای ساختمان رنگ اپوکسی پلی آمید استفاده می گردد.

    • سلام یک رال رنگ عمومی و استاندارد و جهانی وجود دارد که همه تولید کنندگان و خریداران طبق همان رال رنگ سفارش و تولید می کنند.

      • این رال رنگ مخصوص رنگ اپوکسی پلی امید است ؟اسم این رال چیست ت لید کجاست ؟چطور میشه خرید کرد ؟

    • سلام رنگ اپوکسی پلی آمید دارای چسبندگی زیاد و رنگ اپوکسی پلی امین دارای مقاومت مکانیکی زیادی است و برای شیراز و سایر شهرستان ها هم قابلیت ارسال دارند.

  4. زمان خشک شدت آستر اپوکسی که بعدش بتوانیم رنگ اپوکسی پلی آمید رویه را بزنیم چند ساعت خوبه ؟ پنج ساعت بگذاریم خشک بشه خوبه ؟

    • اگر بتوانید قبل از تهیه هاردنر از شرکت دیگر با همان شرکت قبلی چک کنید خیلی بهتر است چون معمولا فرمول کارخانه ها متفاوت است و البته در تعداد زیادی موارد مشکلی پیش نمی آید .

    • اپوکسی کلا دو حالت تولید می شود پلی آمین و پلی آمید که در بیشتر موارد برای دیوار از اپوکسی پلی آمید استفاده می شود.

  5. دو جزء مزبور باید به طور کامل با هم ترکیب شوند. به این منظور شما می توانید از میکسرهای برقی به مدت ۲ الی ۳ دقیقه استفاده کنید.
    ممنونم بابت این توضیحات چون رنگ مشابه دستم رسیده بود و روش دستی و در حد نیم دقیقه میکس می‌کردند همگن نمیشد با این روش که شما گفتین میکس کردم درست شد
    با سپاس بابت اطلاعات مفید

  6. بسیار ممنون بابت جدول مشخصات کاربردی و کار راه انداز که دقیقا برند ها و مزایای رنگ اپوکسی پلی امید را عنوان کرده

  7. خوردگی و مرغوب می باشند که مقاومت به آب فوق العاده ای دارند. به علت مقاومت شیمیایی استثنایی خوبشان، آن ها مصرف وسیعی به عنوان پوشش های داخلی مخازن پیدا کرده اند
    سلام برای مخازن اب اشامیدنی هم از پوشش میشه استفاده کرد ؟

    • برای مخازن آب آشامیدنی رنگ اپوکسی سالونت فری مخصوص اب اشامیدنی عرضه می گردد که استر و رنگ رویه مخصوص خود را دارد.

  8. حتما باید دقت نمایید رنگ اپوکسی را به نسبت اختلاط رزین و هاردنر که بر روی قوطی آن توسط کارخانه تولید کننده درج شده است ترکیب کنید…این نسبت را رعایت گردیم و واقعا نتیجه خوب بود یک به چهار را با پیمانه اندازه گرفتیم و با ترازو چک کردیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما