مرغوبترین رنگ نما اپوکسی در بازار

رنگ نمای اپوکسی به عنوان محصولی در بازار ساختمان رایج شده است که در واقع آستر های اپوکسی به عنوان لاه اولیه و پرایمر اپوکسی در مرحله اول بر روی دیوار سیمانی اجرا می شوند و رنگ رویه نهایی آن اپوکسی پلی اورتان است که در برابر اشعه یو وی و آفتاب مقاومت کافی دارد و همچنین پلی اورتان در برابر نم و رطوبت به همان اندازه اپوکسی مقاومت دارد بلکه بیشتر.

رنگ نما اپوکسی ترکیبی از رزین اپوکسی و هاردنر است که قبل از استفاده کردن از این رنگ باید این دو بخش را با یکدیگر ترکیب نمود و برای نمای ساختمان از آن استفاده نمود.
همیشه قبل از اعمال رنگ نما اپوکسی بر روی نمای سیمانی ، می بایستی از پرایمر مخصوص بتن رنگ اپوکسی استفاده نمود. در واقع رنگ نما اپوکسی دو جزئی که همان رنگ پلی اورتان مخصوص نما می باشد، می بایستی در برابر اشعه یو وی خورشید مقاومت کافی داشته باشد ، و اگر رنگ اپوکسی معمولی دو جزئی برای نما استفاده گردد ، دچار مشکلاتی از قبیل تغییر فام خواهد شد.

عنوان توضیحات
رنگ نمای اپوکسیدو جزئی بوده و در واقع اپوکسی پلی اورتان است
نسبت اختلاط با هاردنریک به چهار است
زمان بین دو لایه رنگ آمیزیحداقل شش ساعت

خرید عمده رنگ نما اپوکسی یکی از روش های تهیه این رنگ می باشد که بسیار مقرون به صرفه است و برای پوشش نما به دلیل استفاده از حجم بالای رنگ می توان این نوع از خرید را انتخاب نمود.

بیشتر بخوانید :  قیمت دلار 60 هزار تومانی و رنگ اپوکسی

106

با استفاده از رنگ نما اپوکسی می توان یک لایه مقاوم را بر روی مصالح بکار رفته در ساختمان ایجاد کرد که از آسیب رساندن به سطوح جلوگیری می‌کند. این لایه مقاوم ضخامت بسیار مناسبی در حد ۵۰ تا ۶۰ میکرون را می تواند ایجاد نماید ، که از این نظر شاید بتوان گفت یکی از ضخیم ترین انواع پوشش های نهایی مایع محسوب می گردد.

مرغوبترین رنگ نما اپوکسی با بهترین مواد و ترکیبات اولیه در کارخانه های صنایع رنگ تولید می‌گردد.
برای تهیه این محصول به صورت عمده می توان از راه ارتباط با کارخانه های تولید کننده نیز اقدام به خرید نمود. استفاده از رنگ نمای ساختمان به دلیل مراقبت از ساختمان به شدت روبه افزایش است.

عرضه مستقیم رنگ نما اپوکسی

عرضه مستقیم رنگ نما اپوکسی

عرضه رنگ اپوکسی به صورت عمده و یا خرده برای مصرف کنندگان انجام می شود. خرده فروشی ها معمولا از طریق مراکز فروش رنگ صورت می‌گیرد ولی برای خرید عمده می‌توانید از روش های مختلفی مانند خرید مستقیم از درب کارخانه یا خرید اینترنتی با فروش مستقیم از سایت های تولید کنندگان رنگ نما اقدام نمایید. رنگ نما اپوکسی توسط تولید کنندگان مختلفی در ایران ایجاد می شود و به مقدار زیاد در بازار به صورت عمده به فروش می رسد. از مهمترین مزیت عمده فروشی رنگ نما کاهش قیمت آن برای خریدار است زیرا در این صورت با افزایش حجم خرید کاهش دادن قیمت برای فروشنده و خریدار به صرفه خواهد بود. افرادی که در کار ساخت و ساز هستند خرید عمده از مهمترین نوع خریدشان محسوب می گردد.

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ آستر اپوکسی اهواز

نحوه خرید رنگ نما اپوکسی

یک روش مناسب برای خرید رنک نما اپوکسی استفاده از همین سایت رنگ صنعتی ترنج می باشد. با پر کردن فرم آغاز همکاری، کارشناسان فنی رنگ ترنج با شما تماس می گیرند و ضمن ارائه مشاوره های فنی لازم در خصوص آماده سازی سطح و مقدار مورد نیاز مصرف با توجه به نوع پروژه مشتریان اقدام به ارائه محصول و انجام کار های مالی آن می پردازند. هماهنگی با باربری جهت ارسال بار به شهرستان ها در شرایطی ایمن نیز توسط همین کارشناسان و در اسرع وقت با دقت کافی صورت می گیرد و زمان دریافت بار توسط مشتری از لحظه سفارش حداکثر دو روز کاری می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.