رنگ اکریلیک

مرکز پخش رنگ اکریلیک کارن

رنگ اکریلیک نوعی رنگ شیمیایی با پایه آبی است که درخشندگی بالا و دوام بسیار خوبی دارد. رنگ اکریلیک در مقایسه با رنگ های سنتی موجود در بازار از مزایایی زیادی برخوردار است.

این نوع رنگ برای اولین بار در صنعت خودرو سازی مورد استفاده قرار گرفت.

منظور از رنگ پایه آبی این است که برای رقیق کردن این رنگ باید از آب استفاده کرد؛ یا به عبارت دیگر حلال آن آب می باشد. رنگ های پایه آب با محیط زیست سازگارند و خطری برای انسان ندارند. همچنین دیگر مجبور نیستیم از حلال های روغنی، بد بو و خطرناک برای رقیق کردن آن استفاده کرد.

کاربرد رنگ اکریلیک کارن

رنگ اکریلیک کارن را می توان روی کلیه سطوح گچی، آجری یا بتنی استفاده هستند. رنگ اکریلیک روی سطوح داخلی و خارجی کاربرد دارد.

 به این معنی که شما می توانید از رنگ های اکریلیک کارن در نمای ساختمان نیز استفاده کنید و همچنین روی سطوح فلزی نیز می توان از آن به عنوان ضد زنگ استفاده کرد.

مقایسه رنگ اکریلیک در مقایسه با رنگ روغن و پلاستیک

سطوحی با رنگ پلاستیک رنگ می شوند، را نمی توان شست و با شستشو به راحتی رنگ از روی سطح پاک می شود، در حالی که رنگ های اکریلیک که از حلال آب برای رقیق کردن آن استفاده می شود، بعد از خشک شدن براحتی با استفاده از آب شسته می شوند و دارای حالت ضد آب هستند.

اگر بخواهیم مقایسه ای بین رنگ اکریلیک و رنگ روغن انجام دهیم باید بگوییم که رنگهای اکریلیک در مقایسه با رنگ روغنی به طور ۱۰۰ درصد قابلیت شستشو ندارند و چیزی حدود ۹۰ درصد خاصیت ضد آبی دارند، ولی برای تمیز کردن دیوار هایی که با رنگهای اکریلیک رنگ آمیزی شده اند می توانید خیلی راحت با شلنگ آب آن ها را بشویید.

 در مناطقی که مرطوب هستند هم می توان بدون هیچ گونه نگرانی از رنگ آکریلیک استفاده کرد. نکته دیگری که در خصوص انواع رنگهای اکریلیک قابل توجه است؛ این است که کار با این رنگ ها در مقایسه با سایر رنگ های آسانتر است و مزیت دیگر این رنگ ها این است، که در مقابل نور خورشید تغییر رنگ نمی دهد.

خشک شدن رنگ آکریلیک خیلی زمان بر نیست و این امر سبب می شود تا پروسه رنگ آمیزی و خشک شدن رنگ برای شما از نظر زمانی به صرفه باشد.

اما دقت داشته باشید که این رنگ ها بلافاصله بعد از قرار گرفتن روی سطح خشک می شوند و اگر در جایی بریزند بلافاصله خشک می شوند، که بعد از خشک شدن پاک کردن آن بسیار سخت است. به همین جهت اگر رنگ روی سطحی ریخته شد بلافاصله آن را پاک کنید، چون بعد از این که خشک شد رنگ را نمی توانید پاک کنید.

مرکز پخش رنگ اکریلیک کارن

برای تهیه رنگ اکریلیک کارن با کیفیت و قیمت مناسب می توانید از طریق سایت مرکز پخش رنگ اکریلیک ترنج سفارش خود را ثبت کنید.

Reza Adnani

Recent Posts

بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز

تولید بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز در کشور در سطح گسترده ایی انجام می شود.…

9 ماه ago

فروش رنگ پلی اورتان کرم ۱۰۰۲

فروش رنگ پلی اورتان کرم 1002 در سراسر کشور به صورت عمده صورت می گیرد.…

9 ماه ago

رنگ پلی یورتان مشکی

رنگ پلی یورتان مشکی یکی از رنگ‌های محبوب و جذاب است که در اجرای پروژه‌های…

9 ماه ago

فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد

بازار فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد در سراسر کشور عزیرمان ایران،  با کادر مجرب…

10 ماه ago

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت انواع رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید

رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید یکی از انواع رنگ های جدیدی است که در…

11 ماه ago

خرید رنگ زینک اتیل سیلیکات

رنگ زینک اتیل سیلیکات از مهمترین مزایای این محصول شرکت رنگ صنعتی ایران  می توان…

1 سال ago