رنگ ساختمانی

مزایای توزیع عمده رنگ باراد

توزیع عمده رنگ باراد چه مزیت هایی دارد؟

توزیع عمده رنگ باراد، با کاهش هزینه های تمام شده مصرف کنندگان، یکی از بهترین موقعیت های خرید رنگ باراد است. این کاهش هزینه ها مزیت هایی به دنبال دارد. از جمله کاهش هزینه های پروژه و رضایت کارفرمایان. از طرفی رضایت کارفرما نیز موجب ارجاع سفارشات بیشتر به شما و گسترش فعالیت و کسب سود بیشتر می شود. لذا توزیع عمده رنگ باراد، خبری خوب برای همه است.

یکی از روش های کاهش هزینه های تمام شده، خرید عمده از تولید¬ کنندگان و توزیع ¬کنندگان اصلی است.

آشنایی با رنگ باراد


رنگ باراد که برند تجاری شرکت صنایع شیمیایی پارس دیبا است، حدود ۳۰ سال است که در صنعت تولید رنگ و رزین کشور به فعالیت می پردازد. این شرکت با تولید رنگ های متنوع در حوزه تخصصی صنعت ساختمان، و سایر صنایع، نقش مهمی در برطرف نمودن نیازهای داخلی کشور دارد.

همچنین تاکید رنگ باراد بر تولید رنگ های دوستدار محیط زیست، توجه کشور های خارجی از جمله کشور های اروپایی را به محصولات با کیفیت این شرکت جلب نموده است.

همچنین رنگ باراد، اقدام به اخذ نمایندگی و عرضه محصولات پنتریلو و مونتو اسپانیا می نماید. این دو برند معتبر اروپایی سال ها است به تولید و صادرات محصولات با کیفیت می پردازند و همکاری رنگ باراد با این دو مجموعه، نشان از کیفیت و کلاس کاری بالای رنگ باراد دارد.

تیم تحقیق و توسعه رنگ باراد با همکاری مستمر با آزمایشگاه های تخصصی صنایع رنگ و دانشگاه های تراز اول کشور از جمله امیرکبیر، همواره در پی ارتقاء کیفیت محصولات، کاهش آلایندگی ها و تولید محصولات نوآورانه بوده است.

به خاطر همین ویژگی ها است که رنگ باراد یکی از پرطرفدار ترین برند ها، در حوزه صنعت رنگ بوده و متقاضیان بسیاری خواهان دریافت خدمات توزیع عمده رنگ باراد هستند.

رنگ باراد، یکی از معتبر ترین تولید کنندگان رنگ های استاندارد و با کیفیت در کشور است.

مزیت خرید عمده رنگ باراد از ترنج


مزیت خرید عمده رنگ باراد از ترنج در درجه اول اطمینان از اصالت و کیفیت محصول ارائه شده، و در درجه دوم اطمینان از ارائه بهترین قیمت نسبت به سایر توزیع کنندگان است.

با وجود اینکه مراکز متعددی به توزیع عمده رنگ باراد می پردازند، ما در ترنج افتخار داریم با تعامل مستقیم با تولید کننده اصلی، نسبت به توزیع عمده رنگ باراد اقدام و نیاز های مشتریان گرامی را در این حوزه برطرف نماییم.

برای استفاده از خدمات مجموعه ترنج از جمله توزیع عمده رنگ باراد کافی است، از روش های مختلف از جمله مراجعه به وبسایت ما یا تماس تلفنی با کارشناسان فروش با تجربه ما، نسبت به اخذ مشاوره، اطلاع از آخرین محصولات و قیمت های جدید و انتخاب بهترین محصول با توجه به نیاز های خود اقدام و در کمترین زمان ممکن، محصول مورد نظر را با بالاترین کیفیت به دست آورید. همچنین تیم پشتیبانی ترنج، آماده ارائه خدمات پشتیبانی به شما عزیزان است.

تیم پشتیبانی حرفه ای مجموعه ترنج، در تمامی مراحل پیش از خرید و پس از آن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

Reza Adnani

Recent Posts

بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز

تولید بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز در کشور در سطح گسترده ایی انجام می شود.…

9 ماه ago

فروش رنگ پلی اورتان کرم ۱۰۰۲

فروش رنگ پلی اورتان کرم 1002 در سراسر کشور به صورت عمده صورت می گیرد.…

9 ماه ago

رنگ پلی یورتان مشکی

رنگ پلی یورتان مشکی یکی از رنگ‌های محبوب و جذاب است که در اجرای پروژه‌های…

9 ماه ago

فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد

بازار فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد در سراسر کشور عزیرمان ایران،  با کادر مجرب…

10 ماه ago

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت انواع رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید

رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید یکی از انواع رنگ های جدیدی است که در…

12 ماه ago

خرید رنگ زینک اتیل سیلیکات

رنگ زینک اتیل سیلیکات از مهمترین مزایای این محصول شرکت رنگ صنعتی ایران  می توان…

1 سال ago