مشخصات و قیمت رنگ روغن هادی

قیمت رنگ روغن هادی طی سال های اخیر تحت تأثیر نوسانات ارزی قرار گرفته است. امروزه رنگ های ساختمانی تأثیر زیادی در زیبایی داخلی و بیرونی ساختمان ها داشته است.

قیمت رنگ ها و نوع آن ها بر اساس قابل شستشو غیر قابل شستشو بودن آن ها تقسیم بندی می شوند.

شرکت هادی رنگ که توانسته است جزء بزرگ ترین تولید کنندگان رنگ های ساختمانی، صنعتی، دریایی، پودری و اتومبیلی می باشد که قیمت هر محصول با توجه به معیارهای مختلفی تعیین می شود.

مشخصات و قیمت رنگ روغن هادی در شرکت تولیدی ما بسیار ویژه و بارز و منصفانه می باشد. تمامی انواع مختلف این برند از رنگ از درجه یک ترین نوع مواد اولیه تهیه شده اند و دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی هستند و قیمت این محصول بر اساس قابل شستشو بودن و غیر قابل شستشو بودن و کیفیت عالی محصول توسط اتحادیه کل فروش تعیین می گردد.

مشخصات و قیمت رنگ روغن هادی

اطلاع از قیمت رنگ روغن هادی

اطلاع از قیمت رنگ روغن هادی قیمت رنگ روغن هادی بر اساس معیارهایی نظیر مواد اولیه مصرفی، کیفیت مواد و نوع رنگ متفاوت است.مواد مصرفی مانند زرین در کیفیت رنگ و قابلیت شستشو بودن آن تأثیر می گذارد. که مقدار زرین مصرفی بر قیمت نهایی تأثیر می گذارد.

بیشتر رنگ های هادی مقاومت بالایی در برابر فرسودگی و ترک خوردگی دارند و دیرتر از رنگ های دیگر خشک می شوند. رنگ روغن هادی در مقایسه با سایر برندها به دلیل قیمت مناسب ارزش خرید دارد و می تواند بهترین گزینه برای رنگ آمیزی ساختمان باشد.

جهت اطلاع از قیمت رنگ روغن هادی می توانید هم اکنون با مدیریت مجموعه فروش ما تماس حاصل نمایید و از قیمت رنگ های روغنی هادی را در انواع گریدهای مختلف و کاربردها و غلظت های متفاوت آن آگاهی لازم را کسب نمایید. لازم به ذکر است که قیمت رنگ روغن هادی در شرکت تولیدی ما از دیگر مراکز فروش بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از دیگر فروشگاه های خرید می باشد و مدیریت مجموعه فروش ما این امکان را فراهم کرده است که با خذف کلیه واسطه ها و سود حاصل از آنها، این هزینه را در کاهش قیمت محصول خریداری شده به صورت مستقیم توسط مشتری لحاظ نماید و قیمت را به خرید درب کارخانه به مشتری عرضه کند.

چگونگی تعیین قیمت انواع رنگ روغن هادی

چگونگی تعیین قیمت انواع رنگ روغن هادی

پوشش دهی رنگ های شرکت تولیدی رنگ هادی بسیار بالا می باشد که هر کدام از محصولات تولیدی آن مخصوص پوشش دهی به سطوح مختلف می باشند.

با داشتن ویژگی های مختلفی از قبیل مقاومت در برابر رطوبت و نور، پوشش دهی بالا و خشک شدن سریع، مقاومت در برابر محیط های اسیدی ضعیف قیمت رنگ روغن هادی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

انواع مختلف این محصول که شامل رنگ روغنی مات،رنگ روغنی براق،رنگ روغنی آلومینیم،رنگ رویه نیمه براق تزیینی می باشد؛ که قیمت گذاری هر کدام با توجه به درجه براقی آن متفاوت است.

رنگ های با درجه براقیت بیشتر قیمت بالاتری نسبت به نمونه های مات دارند و مقاومت بالاتری هم نسبت به سایر رنگ ها دارند.

عوامل موثر بر قیمت انواع رنگ روغن هادی  بسیار زیاد و فراوان می باشد که مهم ترین آنها عبارت است از؛

  • نوع رنگ
  • درجه غلطت رنگ
  • ویژگی رنگ روغن که بسیار  بارز و مفید و مختلف است
  • نوع خرید رنگ(عمده یا جزئی)
  • میران کیفیت
  • مزایای رنگ روغن هادی که برتری ویژه ای نسبت به دیگر برند ها دارد
بیشتر بخوانید :  مزایای توزیع عمده رنگ باراد

قیمت رنگ روغن هادی با در نظر گرفتن کارایی بسیار عالی و اثرات قوی بر روی بسیار مناسب می باشد. این محصول دارای انواع رنگ ها با کاربردهای متنوع در کامل ترین طیف رنگی از جمله رنگ روغن مات، رنگ روغنی آلومینیوم، رنگ نیمه براق تزئیناتی و غیره  اندازه های حجمی مختلفی می باشد و هر کدام بر اساس کیفیت و کارایی دارای قیمت های متفاوتی می باشد.

قیمت انواع رنگ روغن هادی از این نمایندگی بسیار مقرون به صرفه تر از همه جا می باشد. این محصول بی نظیر در نهایت کیفیت و مرغوبیت با دوام و طول عمر بالا برخوردار است.

بازرگانی مرکز فروش رنگ روغن هادی با کیفیت ایرانی و خارجی این محصولات را با تمامی برندهای معتبر با در توجه به سایر ویژگی های کیفی قیمت گذاری می نماید. تجارت رنگ روغن هادی  بسیار پر رونق می باشد و همواره مورد تقاضای بالا قرار می گیرد. 

صادرات رنگ روغن هادی از ایران به سوی کشورهای همسایه و  کویت در نهایت کیفیت و مرغوبیت و کامل ترین انواع در حال انجام می باشد. رنگ هادی ۹۸ توانست صادراتی پر رونق را در سالی که گذشت ثبت نماید و صادراتی بی نظیر و پر سود را رقم بزند. 

آشنایی با رنگ روغن ساختمان

آشنایی با رنگ روغن ساختمان رنگ روغن ساختمان یکی از پرکاربردترین رنگهای ساختمان است. و به دلیل ضد آب بودن و قابل شستشو بودنش پرمصرف بوده و طرفداران زیادی دارد. البته رنگ روغن ضد زنگ و ضد خورندگی نیز می‌باشد، که یکی از ویژگیهای آن محسوب می شود. دلیل ضد آب بودن رنگ روغن پایه ساختمان وجود حلال نفتی آن است که در آب غیر محلول است.

مشخصات رنگ روغن خوب

مشخصات رنگ روغن خوب بسیار ویژه و بارز می باشد.دارای غلظت استاندارد است.خاصیت غیر حل شوندگی در آب دارد. ضد آب می باشد، از طول عمر بالایی برخوردار است،هنگام رنگ کردن و نشستن بر روی سطوح مورد هدف رنگ آمیزی ،بسیار صاف بوده و براق است.

رنگ روغن خوب باید استاندارد بوده و از تاریخ انقضای آن رد نشده باشد. در هنگام خرید، با توجه به نیازتان رنگ روغن مناسب را تهیه کنید و به مات بودن و یا براق بودن رنگ روغن که در مشخصات رنگ روغن درج شده دقت فرمایید. رنگ روغن پس از خرید باید در دمای متوسط محیط که همان بیست درجه در فصل گرما و ده درجه در فصل سرما می باشد و دور از حرارت زیاد و حتی نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

کاربرد رنگ روغن در ساختمان

کاربرد رنگ روغن در ساختمان کاربرد رنگ روغن با توجه به نوع رنگ روغنی که می خواهیم استفاده کنیم متفاوت می باشد. رنگ روغن براق برای رنگ آمیزی چهارچوب درب و پنجره و وسایل فلزی و حتی نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود. از رنگ روغن نیمه براق برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده شده و از رنگ روغن مات در جاهایی که قابلیت شستشوی زیاد نداشته باشد استفاده می شود. رنگروغن مات پوشش دهی بسیار بالایی دارد، یعنی با مقدار کمتری از رنگ، سطح بیشتری را می توان رنگ آمیزی نمود، 

آشنایی با رنگ روغن هادی

رنگ  روغنی هادی برای ساختمان بر اساس ترکیبات و ساختار تشکیل دهنده آنها به چند دسته تقسیم می شوند؛

  • رنگ روغنی براق 
  • رنگ. روغنی پلاستیکی
  • رنگ  روغنی لعابی 
  • رنگ روغن ساده

رنگ روغنی براق همانطور که از اسمش پیداست برای روی ساز و یا روی سطح استفاده می‌شود، یعنی بستر مناسبی را برای رنگ‌آمیزی سطوح فراهم می گردد.

رنگ روی کار را می‌توان برای تمامی سطوح به کار برد. رنگ مات تنوع بسیار بالایی در رنگ دارد و به راحتی با آب مخلوط و رقیق می شود و بدون بو بوده و به دلیل سریع خشک شدنش، سرعت انجام کار را بالا می برد.

رنگ روغن مات هادی  قابل شستشو نیست و بیشتر در جاهایی استفاده می‌شود که در معرض آلودگی کمتری قرار دارد. رنگ مات گزینه مناسبی برای رنگ آمیزی درب و پنجره و فلزات نمی باشد.

بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ صنعتی و ساختمانی روناس

رنگ روغن لعابی هادی  محلول در آب بوده و قابلیت ارتجاعی دارد و نسبت به رنگ روغن سریع تر خشک می شوند و از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. رنگ روغنی یکی دیگر از انواع رنگ های ساختمانی است که پوشانندگی بالایی نسبت به بقیه رنگها داشته و ناهمواریهای دیوار را تا حدود زیادی کاهش می دهد، اما دیرتر از بقیه رنگ ها خشک شده و به خاطر رقیق شدنش با تینر بوی بسیار نامطبوعی را در محیط ایجاد می کند.

تنوع رنگ روغن هادی در ساختمان

تنوع رنگ روغن هادی در ساختمان رنگ روغنی هادی، در رنگ بندی های مختلف و متنوع تولید می شوند. علاوه بر داشتن تنوع قابل ترکیب شدن و امکان ساخت رنگ جدید را دارد. رنگ های روغنی دارای تنوع بالایی هستند انواع رنگ های روغنی عبارت هستند از؛

  • رنگ های روغنی براق
  • رنگ روغنی مات در فام های مختلف
  • جلا رنگ

رنگ ها و جلا های روغنی بر پایه رزین الکید لانگ تهیه شده و دارای چسبندگی خوبی روی سطوح آهنی، چوبی و دیوارهای داخل و خارج ساختمان می باشند . این رنگ ها دارای انعطاف پذیری و ثبات براقیت قابل توجهی بوده و به مدت طولانی جلا و براقیت خود را روی سطح حفظ می نمایند . انواع دسته بندی : ربعی،  کوارت، گالن، حلب رنگ روغنی رنگی است که در داخل و خارج ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد این نوع رنگ آب گریز بوده و قابل شستشو و برای شل نمودن ان از تینر روغنی استفاده می شود.

از رنگ روغنی براق که از شفافیت و براقیت بالایی برخوردار است برای رنگ‌آمیزی فلزاتی نظیر نرده، فرفورژه، درب و پنجره و … استفاده می‌شود. همچنین برای رنگ درب و پنجره چوبی نیز کاربرد دارد. از رنگ مات برای رنگ‌آمیزی سطوحی استفاده می‌شود که نمی‌خواهیم جزئیات  آن سطح به خوبی دیده شود مثل سقف و دیوارهایی که زیاد موج دارند. این رنگ پس از خشک شدن قابل شستشو می‌باشد. رنگ روغنی مات هادی رنگ بر پایه رزین الکید بلند روغن ساخته شده است. این رنگ از کیفیت خشک شدن سریع و ثبات رنگ مطلوبی برخوردار می‌باشد و علاوه بر مصارف داخل ساختمان، قابل استفاده در محیط‌های شهری و نیمه‌صنعتی است. همچنین جهت پوشش ماشین‌الات، سازه‌های فلزی، لوازم خانگی و اداری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. چسبندگی بالای این محصول باعث شده تا بر روی سطوح گچی، فلزی و چوبی به کار گرفته شود.

رنگ روغنی مات هادی رنگ را می توان به عنوان یک آستر برای رنگ رویه الکیدی براق و همچنین به عنوان رنگ رویه بر روی سطوح گچی، و با ادغام با رنگ روغنی براق، برای پوشش درب و پنجره‌های ساختمان نیز به کار برد. از ویژگی های بارز این محصول می توان به این موارد اشاره کرد:

  • قدرت چسبندگی بالا
  • قدرت پوشش دهی مناسب
  • مقاومت در مقابل نور خورشید
  • مقاومت در برابر محیط‌های اسیدی ضعیف

جهت استفاده، محتویات ظرف را تا یکنواختی کامل مخلوط کنید. با توجه به نوع مصرف و به اندازه لازم، برای رقیق نمودن رنگ، تینر روغنی به آن اضافه کرده و به خوبی مخلوط کنید. پس از تمیز کردن سطح کار، با قلم مو یا پیستوله رنگ را اعمال کنید. در صورت نیاز دو یا سه لایه رنگ روی سطح کار اعمال کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. بین اجرای هر لایه صبر کنید تا رنگ قبلی حشک شود. زمان خشک شدن رنگ های روغنی حدود ۲۴ ساعت است.

رنگ روغن بهتر است یا پلاستیک؟

 

رنگ های روغنی نسبت به پلاستیکی مزایای بسیاری دارا می باشد از جمله بهترین مزایای این رنگ ها قابل شستشو بودنشان می باشد. 

مهمترین مزایای رنگ روغنی نسبت به رنگ پلاستیکی عبارت هستند از؛

  • ترمیم پذیری راحت و کم خرج
  • طول عمری زیاد و با اطمینان
  • هزینه ­ی رنگ آمیزی به شدت پایین­تر 
  • ترک خوردگی در وجود ندارد، مشکلی که برای اکثر رنگ­ها پس از خشک شدن رخ می­دهد پوسته پوسته شدن و ترک خوردن آن است که رنگ روغنی  اصلا چنین مشکلی نخواهد داشت.
  •  تنوع رنگ فوق العاده بالا، مزیت دیگری که سبب نرخ بالای فروش رنگ روغنی ساختمانی شده، تنوع رنگ فوق العاده­ ی آن است. 
  • تمامی سطوح قابل رنگ شدن هستند، به عنوان مثال سطوح فلزی، چوبی، گچی، آجری، بتنی، سیمانی و غیره را می­توان به طور کامل با رنگ آکریلیک رنگ آمیزی کرد و هیچ مشکلی نیز برای آن ایجاد نخواهد شد.
  •  تمیزی بدون دردسر، یکی دیگر از بزرگ­ترین مزیت­ هایی سبب افزایش فروش رنگ روغنی قابلیت تمیز کردن راحت و سریع آن از هرگونه آلودگی، جای لک، گرد و غبار، اثر چربی و غیره است. در واقع به علت اینکه جاذب گرد و غبار نیست تمیز کردن آن اصلا دردسری ندارد و با یک دستمال مرطوب به راحتی انجام خواهد شد
بیشتر بخوانید :  تولید رنگ روغنی رنگسازی ایران با کیفیت

مرکز خرید رنگ روغن الوان ساختمانی

مرکز خرید رنگ روغن الوان ساختمانی

  • مرکز خرید رنگ روغن الوان هم اکنون پذیرای ثبت سفارشات شما می باشد.ابن نمایندگی مفتخر است بهترین رنگ الوان را در مدل ها و کاربردهای متنوع در کاملترین طیف رنگی با ویژگی های بسیار مهم و بارز با قیمت بسیار مناسبی در اختیار مشتریان چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور فرار دهد. این مرکز فروش همواره در حال خدمت رسانی و ثبت سفارشات بوده تا بتواند مرغوب ترین محصول را در کوتاه ترین زمان به دست مشتریان برساند.
  • بازار خدمات رنگ الوان صادراتی محصولی بی نظیر شایسته صادرات را به سایر کشورهای همسایه و اروپایی آماده ارسال می نماید. این رنگ ها از مرغوب ترین جنس مواد اولیه تهیه و تولید شده و از غلظت بسیار بالایی برخوردار می باشند. مرکز فروش رنگ الوان در حال خدمت رسانی به تمامی مشتریان داخلی و خارجی می باشد.
  • هر مشتری جهت انتخاب رنگ بهتر است با ویژگی های رنگ ها ی پر فروش بیشتر آشنا شود تا بهترین نوع رنگ را مطابق با دکوراسیون انتخاب نماید.
  • بازار خرید و فروش بهترین رنگ الوان صادراتی بسیار گرم و پر رونق بوده و این محصول توانسته شهرتی جهانی را به خود اختصاص دهد. این مرکز بهترین رنگ صادراتی را در اختیار تمامی مشتریان در اقصی نقاط کشور قرار می دهد. نمایندگی پخش رنگ الوام هم اکنون در حال رسیدگی به سفارشات مشتریان از اقصی نقاط کشور می باشد‌.
  • بهترین برند رنگ الوان در بازار داخلی برندی می باشد که کارایی و کیفیت خود را طی سالیان به اثبات رسانده باشد. برای خرید هر محصول افراد باید در زمینه برند انتخاب شده برای خرید خود، اطلاعات و آگاهی کافی در مورد آن داشته باشند تا بتوانند دست به خریدی موفق بزنند. 
  • همانطور که مستحضرید به علت تحریم های وارده آمریکا و کشورهای موافق با آمریکا در این تحریمات انواع برند های خارجی دیگر به بازار داخلی ایران وارد نمی شوند به همین خاطر شرکت  تولیدی رنگ الوان در انواع تمام و کامل تلاش بسیار کرده اند تا کیفیتی مشابه کیفیت های خارجی و در خور شأن و خرید مردم تهیه و تولید نمایند.
  • نمایندگی پخش رنگ الوان این محصول بی نظیر را در مرغوب ترین و درجه یک ترین برند ایرانی با قیمت بسیار عالی و کیفیتی حیرت آور به مشتریان عرضه می نماید. 
  • خرید از طریق اینترنت به دلیل بدون واسطه بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار ارزان قیمت می باشد. خریدار با خرید اینترنتی می تواند با کمترین هزینه با کیفیت ترین محصول را خریداری کند. و برای خریدار بسیار سود آور می باشد. مهمترین مزیت خرید اینترنتی، خرید آسان و ارزان، جلوگیری از آلودگی هوا و ترافیک،  جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه اضافی، در بیشتر مواقع ارسال رایگان و قابل تعویض بودن کالا می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.