معرفی رنگ اپوکسی سفید بلاش با هاردنر

آشنایی با رنگ اپوکسی سفید

رنگ اپوکسی به عنوان دسته ای از رنگ های پلیمری پرکاربرد در حوزه های مختلف صنعتی، مسکونی و اداری، دارای خاصیت دو جزئی، شامل رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید/ آمین بوده و جهت حفاظت سطوح تجهیزات و سازه های فلزی، بتنی و گچی، برای نمونه دیوارها و سقف های نمای داخلی ساختمان، کابینت ها و کمدهای دیواری در برابر حرارت، رطوبت و پوسیدگی به کار می رود.
قابلیت عمده رنگ اپوکسی سفید بلاش با هاردنر، به عنوان محصول رنگی با کیفیت و مقاوم شرکت ترنج، در عایق بندی قوی دیوارها و سقف های داخلی و کفپوش های ساختمان ها، انبارها و گاراژها بوده و باعث افزایش کیفیت و ماندگاری بالای سازه ها و مصالح به کار رفته می شود.
عنوانتوضیحات
بهترین برند تولید کننده رنگ اپوکسی سفیدالوان- پارس پامچال-رنگین بلاش-تهران نوژن-ترنج
مقاومت رنگ اپوکسی سفید در برابر آفتاببه دلیل تغییر فام رنگی پیشنهاد می گردد در این مواقع از رنگ پلی اورتان سفید استفاده گردد.
حجم تینر مورد نیاز برای رنگ اپوکسیمعمولا بیست درصد حجم کلی رنگ و هاردنر تینر مخصوص اپوکسی استفاده می گردد.
نسبت رنگ و رزین به هاردنر در رنگ اپوکسی سفیدمعمولا این نسبت یک به چهار است.
در واقع، از دلایل اصلی محبوبیت رنگ اپوکسی سفید بلاش با هاردنر، قابلیت استفاده از آن در پوشش سطوح پله ها، کف های مرطوب انبارها و گاراژها، سقف ها و دیوارهای داخلی ساختمان ها بوده و با مقاومت بالایی که در برابر آب و رطوبت دارد، موجب عایق بندی بسیار قوی ساختمان ها و در نتیجه، افزایش ماندگاری و طول عمر مصالح ساختمانی می شود. همچنین، این رنگ برای پوشش سطوح سازه ها و وسیله های فلزی آستردار به عنوان لایه نهایی و برای محیط های دارای اشعه فرابنفش، به عنوان لایه زیرین جهت حفاظت سطح به کار می رود.

مشخصات ساختاری و عملکردی رنگ اپوکسی سفید بلاش با هاردنر

شماتیکی از رنگ اپوکسی سفید بلاش کیلویی 
۱٫ دارای خاصیت آب گریزی و مقاوم در برابر رطوبت و بسیار مناسب برای پوشش سطوح تجهیزات و سازه های داخلی ساختمان ها، از جمله دیوارها، سقف ها و کفپوش ها
۲٫ دارای مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی مخرب مانند اسیدها و حلال های نفتی
۳٫ بسیار مناسب برای محیط های داخلی و به دور از نور خورشید دارای اشعه های مخرب
۴٫ دارای توزیع و پخش مناسب و متراکم روی سطوح گچی و بتنی
۵٫ قابلیت استفاده به عنوان لایه زیرین جهت حفاظت سطوح از اشعه فرابنفش
۶٫ دارای مقاومت نسبی پایین در مقابل اشعه فرابنفش و مناسب برای محیط های سرپوشیده
۷٫ دارای چسبندگی بسیار قوی روی سطوح
۸٫ عایق بندی قوی کفپوش ها، دیوارها و سقف های داخلی ساختمان در برابر رطوبت
۹٫ قابل استفاده در رنگ آمیزی سازه های فلزی مانند درب و پنجره
۱۰٫ دارای قیمت فروش عمده مناسب با ثبات بالا توسط شرکت ترنج
۱۱٫ دارای انعطاف پذیری و مقاومت مکانیکی بالا در برابر سایش، خراش، ترک خوردگی و شکاف

قیمت رنگ اپوکسی سفید یک کیلویی و چهار کیلویی و عمده

رنگ اپوکسی سفید بلاش با هاردنر، به عنوان محصولی مقاوم و مستحکم از شرکت ترنج، دارای قیمت فروش عمده مناسب، بعلاوه کیفیت و ماندگاری بالای آن بوده و قابلیت کاربرد بالایی در پوشش سطوح تجهیزات مختلف فلزی و گچی دارد.
در خرید های بالای صد کیلو می توان قیمتی در حدود ۲۰۰ هزار تومان در هر کیلو برای رنگ اپوکسی سفید اعلام می گردد ولی در خرید های با حجم کمتر و در گالن های ۴ کیلویی قیمت تمام شده در هر کیلو با هاردنر آن بیشتر از ۲۰۰ هزار تومان در هر کیلو خواهد بود.
قیکن اپوکسی سفید یک کیلویی از دسته مواردی است که به وفور درباره آن سوال می گردد و باید عنوان داشت کارخانه های تولید رنگ صنعتی فرمولاسیون آن ها اکثرا بر اساس تولید عمده طراحی شده است و تولیدات یک کیلویی هنوز در این محصول به صورت گسترده ای رواج پیدا نکرده است.
بیشتر بخوانید :  بازار خرید رنگ اپوکسی فلزات

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما