معرفی رنگ پودری الکترواستاتیک مشکی چکشی

رنگ پودری الکترواستاتیک مشکی چکشی یعنی چه؟

رنگ پودری الکترواستاتیک مشکی چکشی یعنی چه؟

در اوایل دهه ۴۰ روشی به نام رنگ پودری در جهان عرضه شد، این روش در روزهای اول تولد خود فقط در عملیات رنگ آمیزی استفاده می شد ولی توانست در دهه هفتاد در بین عموم محبوب شود. روش پودری در دهه ۸۰ با سرعت بسیار زیادی و به طور گسترده توانست جایگاه خود را در بین مردم دنیا محکم کند. در واقع رنگ پودری الکترواستاتیک مدلی از رنگ آمیزی بود که در دهه ۶۰ از امریکا آغاز شد. رنگ پودری الکترواستاتیک نقش بسیار پررنگی در تولید صنعتی آن هم به مدت بسیار کمی به دست آورد. رنگ پودری مشخصاً برای سطح های فلزی مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل های مختلف رنگ پودری الکترواستاتیک

مدل های مختلف رنگ پودری الکترواستاتیک
مجموعه ای از رنگهای پودری الکترواستاتیک عبارت است از:
رنگ پودری الکترواستاتیک فرافر
رنگ پودری الکترواستاتیک دکورال
رنگ پودری الکترواستاتیک مشکی چکشی
رنگ پودری الکترواستاتیک چکشی
رنگ پودری الکترواستاتیک مشکی
رنگ پودری الکترواستاتیک تمپرا
رنگ پودری الکترواستاتیک طلایی
رنگ پودری الکترواستاتیک مشکی چکشی
رنگ پودری بسیار مورد توجه صنعت های مختلف منجمله لوازم خانگی و صنعت آلومینیوم قرار گرفت. رنگ پودری الکترواستاتیک مشکی چکشی جز بهترین رنگ های صنعتی و تزئینی با بالاترین میزان استفاده می باشد.

مزایای رنگ پودری الکترواستاتیک مشکی چکشی

رنگ پودری الکترواستاتیک مشکی چکشی
این رنگ کاملاً دوستدار محیط زیست است این ویژگی باعث می شود که کسانی که از این رنگ استفاده می کنند در امنیت کامل باشند. کیفیت در این رنگها به هیچ عنوان با گذر زمان کم نخواهد شد، در این نوع رنگ ها هیچ مدلی از حلال به کار گرفته نشده است این ویژگی باعث می شود در حین کار و یا بعد از آن احتمال احتراق بسیار پایین باشد.

امتیازات استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک مشکی چکشی، نداشتن حلال باعث شده است که بخارات مضر در این رنگ وجود نداشته باشد، این رنگ به دلیل اینکه توانایی بازیافت و استفاده دوباره را دارد این امکان را به شما می دهد که از ۹۵ درصد رنگ استفاده کنید. مطمئناً یکی از مهمترین امتیازات این رنگ ها این است که کارگران در هنگام استفاده و اعمال آنها روی سطوح هرگز دچار مشکلات تنفسی و عفونت های ریوی نخواهد شد، زیرا در این نوع رنگ ها حلال نفتی وجود ندارد.

یکی از امتیازات استفاده از رنگ های پودری الکترواستاتیک مشکی چکشی صرفه جویی به میزان قابل توجهی در زمان و بالا رفتن سرعت اجرا است، این دلایل باعث می شود میزان مصرف انرژی بسیار کاهش پیدا کند.
یکی دیگر از مزایای این رنگ ها ایمن بودن به لحاظ شیمیایی و غیر سمی بودن آنها است، این رنگ فاقد هر گونه فلزات سنگین مثل سرب کادمیوم و غیره می باشد.
نسبت ایمنی این رنگ بسیار بالاتر از از رنگ های مایع دیگر است، این قابلیت را می‌توان به لحاظ آتش سوزی در نظر گرفت. فروش رنگ پودری الکترواستاتیک مشکی چکشی، توسط فروشگاه ما با قیمتی بسیار نازل به صورت عمده صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید :  مرکز فروش رنگ صنعتی پودری در اصفهان

 

Recent search terms:

  • https://colorlife ir/معرفی-رنگ-پودری-الکترواستاتیک-مشکی-چک/

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.