رنگ اکریلیک

خرید رنگ پلی اورتان سفید نیمه براق

نحوه خرید رنگ پلی اورتان سفید نیمه براق

رنگ های پلی اورتان سفید برند ترنج ، یکی از محصولات با کیفیت ارائه شده توسط مجموعه ترنج است. نحوه خرید رنگ پلی اورتان سفید نیمه براق آذین در این مجموعه به صورت عمده و همچنین غیر حضوری امکان پذیر می باشد. رنگدانه های موجود در این محصول از مواد معدنی بوده و از رزین های پایه پلی اورتان ساخته می شوند.
همچنین باید گفت که این نوع رنگ ها بر اساس رزین های پلی اورتان ، متیل متا آکریلات و پایه حلال می باشد. به دلیل ماندگاری و دوام بالای این محصول، از آن برای سطوح مختلف داخل و خارج از ساختمان استفاده می شود.

خصوصیات و نحوه خرید رنگ پلی اورتان سفید نیمه براق

رنگ های پلی اورتان ، از بهترین مواد اولیه و با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته تولید می شوند. نحوه خرید رنگ پلی اورتان سفید نیمه براق ، برای فروشگاه های رنگ به صورت عمده و حضوری و غیر حضوری انجام می شود. برای خرید غیر حضوری، می توان با مراجعه به سایت ترنج، سفارش خود را ثبت کرد.
رنگ های ترنج از نوع پلی اورتان با محیط زیست سازگار بوده و همچنین برای سلامتی انسان نیز مشکلی ایجاد نمی کنند. همچنین در استفاده برای ساختمان، به دلیل پوشش دهی بالایی که با حجم کمی از آن در سطوح مختلف به وجود می آید، بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.
علاوه بر این برای اجرا در پروژه های مختلف، به نیروی انسانی کمتری نیاز است و از این لحاظ نیز باعث کاهش هزینه ها می شود. به دلیل عدم استفاده از روغن، تینر روغنی و حلال های نفتی در آن بوی نامطبوعی را در محیط مورد نظر به وجود نیاورده و کاملا بهداشتی می باشد. همچنین با وجود پایه آب، قابل شستشو با انواع شوینده ها و ضد عفونی کننده ها است.

نحوه خرید رنگ پلی اورتان سفید نیمه براق

رنگ های پلی اورتان سفید نیمه براق ، دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و برای سطوح مختلف قابل اجرا می باشد. همچنین به راحتی پوسته پوسته و دچار آسیب نمی شوند و در مقابل شرایط جوی و آب و هوایی مختلف، مقاومت بالایی دارد.
پوشش دهی و ماندگاری این نوع رنگ ها بالا بوده و در صورت استفاده درست و اصولی تا حدود ۱۵ سال بر روی سطوح مختلف ماندگار است. این رنگ ها در اجرا به سرعت خشک شده و به دلیل ویژگی های مناسب علاوه بر صرفه جویی در هزینه، در وقت نیز صرفه جویی می شود.
اگر نحوه خرید رنگ پلی اورتان سفید نیمه براق به صورت غیر حضوری و اینترنتی باشد، بایستی از استاندارد و اصل بودن آن اطمینان کامل داشت. رنگ پلی اورتان اصل، برای نقاشی ساختمان بعد از گذشت زمان دچار رنگ پریدگی نمی شود و تا سال ها بعد به همان شکل و با کمترین تغییر، باقی خواهد ماند.
قبل از استفاده از رنگ پلی اورتان سفید نیمه براق ، بهتر است از پرایمر اپوکسی استفاده کرد. بایستی دقت داشت که به مقدار مورد نیاز رنگ را با آب رقیق کرد چرا که رنگ پلی اورتان پس از رقیق شدن، قابلیت نگهداری نخواهد داشت. همچنین برای مصارف بیرونی در ساختمان باید سطح مورد نظر عاری از هرگونه آلودگی و یا شوره، خزه، جلبک و… باشد.

Reza Adnani

Recent Posts

بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز

تولید بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز در کشور در سطح گسترده ایی انجام می شود.…

9 ماه ago

فروش رنگ پلی اورتان کرم ۱۰۰۲

فروش رنگ پلی اورتان کرم 1002 در سراسر کشور به صورت عمده صورت می گیرد.…

9 ماه ago

رنگ پلی یورتان مشکی

رنگ پلی یورتان مشکی یکی از رنگ‌های محبوب و جذاب است که در اجرای پروژه‌های…

9 ماه ago

فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد

بازار فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد در سراسر کشور عزیرمان ایران،  با کادر مجرب…

10 ماه ago

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت انواع رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید

رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید یکی از انواع رنگ های جدیدی است که در…

12 ماه ago

خرید رنگ زینک اتیل سیلیکات

رنگ زینک اتیل سیلیکات از مهمترین مزایای این محصول شرکت رنگ صنعتی ایران  می توان…

1 سال ago