رنگ روغنی نیمه براق؛ رنگ ضد آب

رنگ روغنی نیمه براق در گالن های چهار لیتری و حلب های بیست لیتری با بهترین کیفیت تولید در اختیار مصرف کنندگان و نقاشان ساختمانی قرار گرفته است و با دارا بودن ضمانت کیفیت خیال خریدار را از دریافت محصول تولید جدید آسوده می نماید.

رنگ روغنی نیمه براق؛ رنگ ضد آب

رنگ روغنی نیمه براق در حال حاضر از پرطرفدار ترین رنگ های موجود در ساختمان سازی به شمار می رود. این رنگ به دلیل ضد آب بودن و قابلیت شستشویی که دارد تقریبا از سال های پیشین تاکنون مورد توجه قرار گرفته و از این رو معایبی در استفاده از آن مشاهده نمی شود.

پایه و اساس رنگدانه های رنگ نیمه براق روغنی نفت است و به همین دلیل است که با حلالی مانند آب ادغام نمی شود.

یکی از مزایای رنگ روغنی نیمه براق این است که بر عکس رنگ های معمولی دیگر به راحتی از بین نرفته و چندین سال می تواند خاصیت رنگدانه و پیوستگی بر روی سطوح را حفظ کند.
رنگ روغنی به سه دسته:
• رنگ روغن نیمه براق
• رنگ روغن مات
• رنگ روغن براق
تقسیم می شود که رنگ نیمه براق روغنی با ترکیب رنگ روغنی مات و براق تولید می شوند. در ادامه بیشتر در مورد این محصول با کیفیت و محبوب صحبت خواهیم کرد.

اگر تصمیم به رنگ آمیزی و نقاشی منزل خود با استفاده از یک روش بی دغدغه و بدون کثیف کاری هستید می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از روش های مختلفی سفارش رنگ روغنی نیمه براق خود را به ثبت برسانید.
یکی از بهترین روش ها، خرید اینترنتی از فروشگاه های آنلاین عرضه رنگ می باشد که خصوصیات کامل رنگ که شامل پایه آب، نحوه استفاده، شرایط نگهداری و توصیه های لازم و زمان خشک شوندگی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. همچنین می توانید از نمایندگی های معتبر و مراکز فروش مصالح ساختمانی و فروشگاه رنگ و رزین این محصول را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید :  عرضه عمده رنگ نیم پلاستیک درجه 1 آق رنگ

از مهم‌ترین دلایل سفارش و تقاضای بالا برای این محصول داشتن ویژگی هایی از قبیل پوشش مناسب، چسبندگی عالی، براقی بالا، رنگ آمیزی و علامت گذاری سطوح داخلی و خارجی ساختمان ، قابلیت اجرا بر روی انواع چوب، آجر، سیمان، فلز و گچ، رنگبندی متنوع، سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف، یکنواختی و یک دستی عالی رنگ و اجرای آسان می باشد.

 برای اینکه به پوشش دهی مورد انتظار خود دست پیدا کنیم بهتر است ابتدا سطح زیر کار را آماده کنیم و به ضخامت پوشش، وسیله کاربرد و شرایط محیطی توجه کنیم در نظر گرفتن این موارد باعث می شود که شما در انتخاب نهایی محصول تردیدی نداشته باشید و به انتظار مورد نظر خود برسید.

ویژگی های رنگ روغنی نیمه براق

ویژگی های رنگ روغنی نیمه براق

یکی از مزایایی که در رنگ روغنی نیمه براق وجود دارد این است که هر فردی چه نقاش و یا پیمانکار می تواند با ترکیب دلخواه و میزان مورد نیاز از رنگ روغنی مات و رنگ روغنی براق، یک رنگ نیمه براق روغنی تولید کند.

درخشندگی این نوع رنگ روغن درخشندگی متعادلی داشته ولی در هنگام ترکیب دو رنگ براق و مات دقت داشته باشید که خوب آن ها را با هم ترکیب کنید تا رنگ مات ته نشین نشود.

مزایای رنگ روغنی نیمه براق

• همانطور که گفته شد اولین مزایای استفاده از این رنگ نیمه براق روغنی این است که قابل شستشو است
• مناسب برای انواع رنگ آمیزی به خصوص میله ها، درب های فلزی و چوبی به دلیل نفوذ ناپذیری آب
• پوشش دهی بسیار بالای رنگ روغنی نیمه براق موجب شده تا بتوانید یک سطح بسیار گسترده را خیلی راحت با استفاده از مقدار کمی از این رنگ، پوشش دهید

بیشتر بخوانید :  مشاوره عالی و فروش بهترین رنگ نما مناسب مناطق شرجی

رنگ روغنی نیمه براق
موضوع مهمی که باید در هنگام خرید رنگ روغنی نیمه براق به آن دقت داشته باشید این است که دارای دو ویژگی مهم باشد:
۱٫ استاندارد باشد
۲٫ تاریخ انقضای آن نگذشته باشد
از این رو با خیال راحت می توانید این محصول را خریده و نقاشی را شروع کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.