نمایندگی فروش رنگ اپوکسی سفید

رنگ های اپوکسی یکی از رنگ های پرکاربرد در محیط های مختلف صنعتی و زیستی بوده و قابلیت پایداری و دوام بالای آن، باعث استفاده فراوان آن در کفپوش های داخلی و بیرونی شده است. این رنگ از ماده اصلی رزین اپوکسی و هاردنر یا فعال ساز پلی آمید یا پلی آمین ساخته شده و از لحاظ کاربردی به دو دسته رنگ های رویه و میانی تقسیم بندی می شود.

قابلیت بالای رنگ اپوکسی سفید رنگین بلاش در پوشش سطوح سازه های فلزی یا کفپوش های محیط های بیرونی و داخلی، باعث محبوبیت بالا و بکارگیری فراوان آن در امور رنگ آمیزی شده است. در محیط های درگیر امواج مخرب فرابنفش، این رنگ به عنوان لایه زیرین جهت حفاظت سطوح ابزارهای مختلف از اشعه های فرابنفش، به کار می رود و در سطوح فلزی آستردار، به عنوان لایه رویین مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد دیگر رنگ اپوکسی سفید رنگین بلاش، در رنگ آمیزی دیوارهای گچی و آجری و همچنین، در پوشش سطوح کف گاراژ، ایوان یا بالکن می باشد، که به دلیل خواص آب گریزی و مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و رطوبت، باعث افزایش طول عمر و کیفیت و در نتیجه، عایق بندی قوی کف محیط مورد استفاده می شود.

عنوان توضیحات
رنگ اپوکسی سفیدخاصیت آبگریزی بالا
بهترین مارک رنگ اپوکسی سفیددر کنار مارک های معروفی مثل باژاک-پارس پامچال و الوان مارک بلاش نیز شهرت خوبی دارد.
بسته بندیظرف چهار کیلویی + قوطی هاردنر
براقیترنگ اپوکسی سفید عموما با براقیت بالا عرضه می گردد

مشخصه های ساختاری و عملکردی رنگ اپوکسی سفید رنگین بلاش

شماتیکی از رنگ اپوکسی سفید رنگین بلاش

با توجه به سابقه درخشان رنگ سازی رنگین بلاش در عرصه تولید رنگ های اپوکسی پلی آمید و پلی آمین و انواع رنگ های اپوکسی کفپوش این شرکت در ادامه به لیستی از مشخصات فنی محصولات اپوکسی رنگین بلاش می پردازیم.
۱٫ ضد آب و دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت و مناسب برای کف گاراژ، ایوان و راه پله
۲٫ دارای قدرت پوشش عالی سطوح سازه های گچی، آجری و فلزی
۳٫ مقاوم در برابر مواد شیمیایی مخرب، از جمله اسیدهای ملایم، حلال های نفتی
۴٫ دارای چسبندگی خیلی قوی و فوری روی سطوح
۵٫ دارای زمان خشک شدن سریع
۶٫ قابلیت بکارگیری متنوع، از جمله در پوشش سطوح فلزی محیط های صنعتی یا کف محیط های خانگی و اداری، دیوارهای گچی و آجری
۷٫ بسیار مناسب برای پوشش سطوح کف محیط های مرطوب به دلیل ضد آب بودن آن و عایق بندی کامل محیط
۸٫ دارای خاصیت دفع مواد شیمیایی و عدم جذب آن ها
۹٫ قابل شستشو با آب یا دستمال مرطوب
۱۰٫ دارای قیمت مناسب با توجه به کیفیت و ماندگاری بالای آن

بیشتر بخوانید :  مرکز فروش رنگ صنعتی و ساختمانی در تهران

همه چیز درباره رنگ اپوکسی براق سحر

رنگ نیمه پلاستیک سحر
رنگ اپوکسی براق سحر از دیگر رنگ‌های بسیار کاربردی در ساختمان و واحد های صنعتی است. این نوع رنگ مقاومت کمتری در برابر رطوبت و آب دارد اما به دلیل کاربردهایی که دارند به صورت زیاد در بازار موجود هستند و نیازی به گشتن‌های طولانی برای پیدا کردن آن‌ها نیست.
برای استفاده از این رنگ نکات مهمی است که باید بدانید. مدت زمان خشک شدن این رنگ‌ها بسیار طولانی است به طوری که خشک شدن اولیه ۲۴ ساعت و خشک شدن کامل آن ۷ روز طول می‌کشد.
قبل از ارنگ زدن دیورا با رنگ اپوکسی براق سحر، حتما از پرایمر اپوکسی مخصوص بتن یا پرایمر اپوکسی مخصوص گچ گیپتون استفاده کنید. برای هر بار رنگ زدن مجدد باید دو ساعت صبر کنید، برای پاک کردن رنگ، یک دستمال خیس روی آن به صورت قرار دهید. در صورتی که دیوار یا سطح شما آماده نباشد رنگ به مرور زمان پوسته می‌شود و همچنین اگر قصد دارید از سمباده استفاده کنید، سنباده ۱۵۰ بهترین گزینه است.
بعد از ین عملیات به آسانی می توان بهترین کیفیت رنگ اپوکسی براق سحر را مورد استفاده قرار داد.

نرخ رنگ اپوکسی براق سحر با بهترین کیفیت

کارخانه رنگ سحر با توجه به شناخته شدن رنگ ساختمانی و صنعتی این برند، با ارائه قیمت های مناسب و نرخ ارزان رنگ های اپوکسی براق همچنان به عنوان یکی از محبوب ترین رنگ های ساختمانی و صنعتی برای رنگ آمیزی دیوارها ،سقف ها و سطوح فلزی رویه های صنعتی و یا کاربرد ان در دکوراسیون داخلی محسوب می گردد.

همانطور که گفتیم رنگ اپوکسی براق سحر کاربردهای زیادی دارد و به راحتی در بازار پیدا می‌شود. اما شرکت انواع رنگ سحر می‌تواند از روش‌های مختلفی این محصول را به بازار عرضه کنند. بدون شک مهم‌ترین دلیلی که شما را برای خرید از یک فروشگاه یا کارخانه رنگ ترغیب می‌کند، نرخ رنگ آن است. شرکت رنگ ترنج با بهترین کیفیت در زمینه تولید و بخش انواع رنگ‌ها تخصص دارد و شما می‌توانید به صورت عمده رنگ مورد نظر خود را از این مجموعه خریداری کنید.

قیمت رنگ اپوکسی سفید رنگین بلاش

قیمت رنگ اپوکسی سفید رنگین بلاش

رنگ اپوکسی سفید رنگین بلاش، به عنوان یکی از محصولات رنگی با کیفیت شرکت ترنج، دارای قیمت مناسب به صورت ارائه عمده بوده و از طرفی ماندگاری و طول عمر تجهیزات و سازه های مورد استفاده را بالا برده و از هزینه های مصرفی مربوط به تعمیر یا تعویض ناشی از فرسودگی آن ها می کاهد. همچنین، به دلیل کیفیت بالای این محصول، می توان آن را برای رنگ آمیزی تجهیزات داخلی یا بیرونی، بخصوص برای محیط های مرطوب به کار برد.

بیشتر بخوانید :  عرضه زینک کرومات اپوکسی به نرخ روز

برای دریافت قیمت دقیق رنگ اپوکسی سفید می توانید با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید ولی به صورت کلی قیمت رنگ اپوکسی سفید پلی آمید در هر کیلوگرم چیزی حدود ۲۰۰ هزار تومان می باشد و قیمت هاردنر آن برای هر قوطی در حدود ۲۵۰ هزار تومان در سال ۱۴۰۱ می باشد که با توجه به میزان خرید اگر عمده باشد این قیمت ها با تعدیل مواجه خواهند بود که برای هماهنگی بیشتر می توانید فرم آغاز همکاری در بالای همین صفحه را پر کنید تا کارشناسان رنگ صنعتی ترنج با شما تماس بگیرند.

نمایندگی فروش رنگ اپوکسی سفید رنگین بلاش در تهران

بهترین و مناسب ترین نوع خرید از انواع خرید رنگ صنعتی به خصوص رنگ اپوکسی سفید رنگین بلاش می تواند از نمایندگی های این شرکت صورت گیرد که اولا مناسب ترین قیمت را به مشتریان ارائه می دهند، و همچنین نسبت به اصالت نوع رنگ ارائه شده اطمینان کافی وجود خواهد داشت.
نمایندگی های رنگین بلاش در سراسر کشور آمادگی ارائه انواع رنگ اپوکسی سفید این کارخانه می باشند.

نمایندگی فروش رنگ اپوکسی سفید رنگین بلاش در تهران

فروشگاه و دفتر مرکزی رنگین بلاش واقع در خیابان مرزداران و همچنین نمایندگی های دیگر رنگین بلاش در فلکه صادقیه تهران و همچنین محله مسعودیه تهران آماده ارائه مشاوره های گوناگون خرید و تهیه انواع محصولات رنگین بلاش خدمت مشتریان عزیز می باشند.

چگونه بهترین نمایندگی رنگ اپوکسی سفید را پیدا کنیم؟

در پاسخ به این سوال بهترین کار مراجعه به کارخانه های معتبر تولید کننده رنگ اپوکسی به صورت حضوری و تلفنی می باشد که هر کدام از کارخانه ها در نتیجه لیست نمایندگی های خود را در اختیار مشتریان می گذارند.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده رنگ اپوکسی پلی آمید به نرخ بازار تهران

برای پیدا کردن بهترین نمایندگی رنگ اپوکسی سفید، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

۱٫ مطالعه و بررسی نظرات و تجربیات دیگران: می‌توانید از سایت‌های معتبر و فروشگاه‌های آنلاین برای مطالعه نظرات و تجربیات دیگران استفاده کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا با نمایندگی‌های مختلف آشنا شوید و از تجربیات دیگران استفاده کنید.

۲٫ مشاوره با کارشناسان: می‌توانید با کارشناسان و فروشندگان رنگ اپوکسی سفید صحبت کنید و از آن‌ها در مورد بهترین نمایندگی‌ها سوال کنید. آن‌ها می‌توانند به شما در انتخاب بهترین نمایندگی کمک کنند.

۳٫ بررسی محصولات و خدمات نمایندگی‌ها: می‌توانید محصولات و خدمات نمایندگی‌ها را بررسی کنید و با توجه به کیفیت، قیمت و خدمات ارائه شده، فروشگاه مناسب را پیدا کنید.

۴٫ مقایسه قیمت‌ها: می‌توانید قیمت‌های نمایندگی‌ها را مقایسه کنید و با توجه به کیفیت و خدمات ارائه شده، بهترین فروشنده را شناسایی کنید.

۵٫ استفاده از موتورهای جستجو: می‌توانید از موتورهای جستجو برای پیدا کردن بهترین نمایندگی‌های رنگ اپوکسی سفید استفاده کنید.

با ورود به سایت‌های مختلف و مقایسه آن‌ها، بهترین نمایندگی را پیدا کنید.

بهترین راه برای خرید رنگ اپوکسی سفید مستقیم و با بهترین قیمت از تولید کنندگان چیست؟

با توجه به گسترش اینترنت شاید در حال حاضر بهترین راه استفاده از سایت ها اینترنتی می باشد چرا که همین آلودگی هوای تهران و کرج و سایر شهر ها با در معرض خطر قرار دادن سلامتی افراد انگیزه و رغبت کافی برای مراجعه حضوری به مراکز و نمایندگی فروش رنگ اپوکسی سفید را کاملا تضعیف می نماید.

6

  1. برای دریافت قیمت دقیق رنگ اپوکسی سفید می توانید با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید ولی به صورت کلی قیمت رنگ اپوکسی سفید پلی آمید در هر کیلوگرم چیزی حدود ۲۰۰ هزار تومان می باشد و قیمت هاردنر آن برای هر قوطی در حدود ۲۵۰ هزار تومان در سال ۱۴۰۱ می باشد که با توجه به میزان خرید اگر عمده باشد این قیمت ها با تعدیل مواجه خواهند بود
    در اینجا که گفتین رنگ اپوکسی سفید در خرید همده ارزان تر است یعنی چند کیلو باشه عمده محسوب میشه ؟

    • میزان خرید های ۵۰۰ کیلو به بالا عمده محسوب می شود ولی خرید ۱۰۰ کیلو به بالا را هم همان قیمت عمده محسوب می گردد.

  2. به صورت کلی قیمت رنگ اپوکسی سفید پلی آمید در هر کیلوگرم چیزی حدود ۲۰۰ هزار تومان می باشد و قیمت هاردنر آن برای هر قوطی در حدود ۲۵۰ هزار تومان در سال ۱۴۰۱ می باشد که با توجه به میزان خرید اگر عمده باشد این قیمت ها با تعدیل مواجه خواهند بود
    این تعدیل قیمت در خرید عمده حدودا چند درصد است ؟

    • این تعدیل قیمت ها بر اساس میزان خرید عمده و شرایط بازار از ۱ درصد تا در مواردی ۱۰ تا ۲۰ درصد هم تخفیف وجود داشته است.

  3. با توجه به گسترش اینترنت شاید در حال حاضر بهترین راه استفاده از سایت ها اینترنتی می باشد
    برای خرید اینترنتی رنگ اپوکسی سفید هنوز به طور کامل اطمینان ندارم از کجا ما پول را بزنیم فروشنده حتما جنس را ارسال کند ؟

    • با صحبت های تلفنی با کارشناسان و صحبت یا مشتریان قبلی ان ها و این که ایمیل رسمی و یا پیش فاکتور معتبر ارائه گردد می تواند به عنوان راهکاذهایی برای میزان اعتبار سنجی آن سایت اینترنتی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.