رنگ اپوکسی فلزات الوان با کیفیت

یکی از مهمترین رنگ های صنعتی که برای پوشش انواع فلزات استفاده می شود، رنگ اپوکسی است. تنوع در تولید رنگ اپوکسی فلزات باعث شده تا این محصول با رنج های قیمتی گوناگونی در بازار عرضه شود. در ادامه به بررسی نمونه های مختلف این رنگ برای فلزات و رنج قیمت آنها خواهیم پرداخت

رنگ اپوکسی فلزات الوان از جمله محصولات محبوب این شرکت برای صنایع گوناگون جهت ایجاد پوشش ضد خوردگی و ضد زنگ زدگی به همراه آستر اپوکسی زینک ریچ استفاده زیادی دارد. رنگ اپوکسی فلزات اولان قابلیت تولید در رال رنگ های متنوع k7 را نیز دارد و رنگ نسبتا براق محسوب می گردد و جلوه خاصی به سطوح فلزی مورد نظر می بخشد.

انواع رنگ اپوکسی فلزات الوان کدامند؟

رنگ اپوکسی فلزات الوان همان طور که از اسمش پیداست، از انواع رنگ اپوکسی فلزات دوجزئی مخصوص فلزات می باشد. رنگ های اپوکسی فلزات مانند سایر رنگ ها هستند و به لحاظ شکل و فرم تفاوت خاصی با رنگ های معمولی ندارند اما برای پوشش دهی بهتر و اتمام فرآیند نقاشی، باید از هاردنر و تینر مخصوص اپوکسی نیز استفاده شود.

به همین خاطر از این نوع رنگ برای کوتینگ و پوشش دهی قطعات مختلف مانند قطعات خودرو و آهن الات مورد استفاده در اسکلت ساختمان ها استفاده می گردد. به عبارتی دیگر رنگ اپوکسی فلزات الوان از انواع رنگ های صنعتی محسوب می شود.
در فرآیند کار با رنگ اپوکسی فلزات الوان، دمای محیط اعمال رنگ نباید کمتر از ۵ درجه باشد، تا کیفیت رنگ به بالاترین میزان خود برسد و رنگ به اصطلاح پخته شود.

بیشتر بخوانید :  پرایمر اپوکسی زینک ریچ دو جزئی

کارخانجات رنگ اپوکسی فلزات مکان‌هایی مجهز برای تولید این نوع رنگ‌ها هستند. از انواع رنگ های اپوکسی فلزات می توان به: رنگ اپوکسی فلزات رویه و رنگ اپوکسی فلزات آستر ضد زنگ اشاره کرد.

با توجه به تنوع قیمت رنگ اپوکسی برای فلزات، می توان به تنوع مشخصات و ویژگی های این محصولات نیز پی برد. رنگ های اپوکسی به دلیل داشتن برخی از مشخصات بارز، مصرف گسترده ای برای پوشش سطوح انواع فلزات در صنایع مختلف دارند. از مهمترین مشخصات انواع رنگ اپوکسی می توان به مواردی مثل: ضد زنگ بودن آن، ضد سایش و ضد آب بودن آنها اشاره کرد. در اکثر نمونه رنگ های اپوکسی این مشخصات وجود دارد و امکان کم یا زیاد بودن این موارد است که باعث ایجاد تفاوت بین انواع آنها می شود. از کاربردی ترین نمونه رنگ های اپوکسی برای فلزات می توان به موارد زیر اشاره کرد.
• رنگ اپوکسی پلی آمید
• رنگ اپوکسی پلی آمین
• رنگ اپوکسی رویه
• رنگ اپوکسی میانی
• رنگ اپوکسی الوان
رنج قیمت رنگ اپوکسی برای فلزات در هر کدام از دسته بندی های بالا با توجه به مشخصات محصول و شرایط عرضه آنها متفاوت است. برخی از مراکز به دلیل اینکه تولید کننده اصلی محصول بوده و هزینه های کمتری بابت عرضه آن پرداخت می کنند، محصولات را با رنج قیمت ارزان تری به دست خریداران می رسانند.

فروشندگان رنگ اپوکسی فلزات الوان با کیفیت

فروشندگان رنگ اپوکسی فلزات الوان با کیفیت
برای تهیه رنگ اپوکسی فلزات الوان کافی است فروشندگان رنگ اپوکسی فلزات را بشناسید و از مراکز معتبر اقدام به خرید نمایید. از جمله ویژگی هایی که موجب می شود مشتریان به خرید رنگ اپوکسی فلزات تمایل داشته باشند، ویژگی هایی مثل: مقاومت در برابر حرارت، مقاوم در برابر رطوبت، همچنین مقاوم هنگام استفاده از شوینده ها و پوشش دهی و چسبندگی مطلوب است.

بیشتر بخوانید :  نمایندگی فروش رنگ اپوکسی سفید

همچنین استفاده از رنگ اپوکسی فلزات عمر قطعات رنگ شده را نیز افزایش می دهد. فروشندگان رنگ اپوکسی فلزات شامل تمام فروشگاه های عرضه رنگ در سطح کشور و همچنین صفحات آنلاینی می شود که اقدام به فروش رنگ می نمایند. سایت ترنج یکی از شرکت های رنگ سازی است که به صورت آنلاین نیز، انواع رنگ ها را به فروش می رساند. با مراجعه به سایت رنگ ترنج می توانید رنگ های اپوکسی فلزات را خریداری نمایید.

رنج قیمت رنگ اپوکسی برای فلزات

یکی از مراکز معتبر برای دادن اطلاعات در مورد رنج قیمت رنگ اپوکسی برای فلزات، فروشگاه اینترنتی ترنج است. این مرکز عرضه کننده انواع نمونه های محصولی در حجم های عمده می باشد. خریدارانی که به دنبال تهیه رنگ اپوکسی مناسب برای پوشش سطحی فلزات هستند، می توانند با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط برقرار کنند. از مزیت های خرید رنگ اپوکسی از این مرکز می توان به تحویل به موقع محصول، قیمت مناسب و رقابتی آن و همچنین تهیه محصولی با کیفیت بالا اشاره کرد. این مرکز امکان خرید راحت رنگ اپوکسی را برای بسیاری از افراد در سراسر کشور فراهم کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.