کارخانه رنگ پلی اورتان فلزات مرغوب

رنگ پلی اورتان فلزات از جمله رنگ های مخصوص فلز است که به دلیل تنوع در براقیت و در انواع فام های رنگی آن محبوبیت زیادی پیدا نموده است.

کارخانه رنگ پلی اورتان،یکی از انواع کارخانه هایی است که محصولات آن روز به روز متنوع تر و صنعت ساخت آن رو به رشد است.رنگ پلی اورتان فلزات یکی از محصولات پر فروش این کارخانه است که مرغوبیت محصولات شان هم زبانزد بازار های داخلی و خارجی است.

عنوان توضیحات
قابلیت استفاده در حوزه صنعتیبرای پوشش لوله های پالایشگاه و لوله های نفتی با استفاده از پرایمر اپوکسی مخصوص فلز
قابلیت استفاده بر روی بسترهای بتنی و فولادیبر روی درپوش های بتنی و دریچه های بتنی با استفاده از پرایمر اپوکسی مخصوص بتن در لایه اول
مقاومت چشمگیر و قابل توجه در برابر سایش و اصطکاککفپوش های پلی اورتان ضد خش و ضد سایش در فضاهای تجاری و ورزشی کاربرد دارد.
قابلیت پوشش دهی ایده‌آل و مناسبهر کیلو رنگ پلی اورتان به صورت تئوری با ضخامت استاندارد فیلم خشک چهار تا پنج متر مربع را پوشش می دهد.

استفاده‌ از رنگ پلی اورتان برای فلزات

رنگ پلی اورتان یکی از انتخابات ماهرانه و خوب برای فلزات می باشد.از رنگ پلی اورتان در سطوح فلزی مثل کشتی ها،بدنه ی ماشین،پل ها و تانکر ها استفاده می شود که از پوسیدگی سطوح جلوگیری می کند.

علت به کارگیری گسترده ی آن برای فلزات،این است که این مدل رنگ،فلز را در برابر اشعه های خورشید حفظ می کند و مقاومت بالایی دارد،همچنین در برابر باران های اسیدی نیز محافظی برای فلز به شمار می آید که این ویژگی ها سبب شده است تا از رنگ پلی اورتان به عنوان لایه ی نهایی استفاده شود.

رنگ پلی اورتان در مدت زمان کوتاهی خشک می شود و رنگی است که باعث می شود سطوح براق شوند و زیبایی و جلای خاص و چشم نوازی را به سطوح می دهد.

به دلیل اینکه مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد و چسبندگی عالی و بالایی آن نیز،برای سطوح فلزی در هر شرایط آب و هوایی مناسب است.

رنگ پلی اورتان همانطور که گفته شد مقاومت بالایی در برابر اسید،باز و روغن های صنعتی دارد و خاصیت ضربه پذیری بالایی دارد.

به صورت کلی از رنگ پلی اورتان مخصوص فلزات،برای مبل های فلزی،بدنه و قطعات خودرو،وسایل کشاورزی و نرده های آهنی نیز استفاده می شود و یکی از مهم ترین و گسترده ترین کاربرد آن در خطوط لوله و اسکلت ساختمان می باشد.

خواص مکانیکی منحصر به فرد در کنار خواص شیمیایی ایده آل آن سبب استفاده گسترده از آن در صنایع می شود.

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ پلی اورتان سفید نیمه براق

تولید رنگ پلی اورتان فلز

تولید رنگ پلی اورتان فلز تولید رنگ پلی اورتان فلز در مجموعه ی ما،با استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه صورت می گیرد تا رنگ تولید شده عاری از هر گونه مشکلی مثل پوست پرتغالی باشد.

این رنگ صنعتی،نوعی رنگ دو جزئی است که بر پایه ی رزین پلی یورتان تولید می شود و با استفاده از فرمول و ساختاری ایجاد می شود که باعث وجود چنین ویژگی هایی در این مدل رنگ می شود.

چرایی خرید رنگ پلی اورتان فلزات

آیا از دلیل اهمیت استفاده از رنگ پلی اورتان فلز در صنایع مختلف، مطلع هستید؟ از جمله مزایای استفاده از این محصول در صنایع مختلف، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قابلیت استفاده در دو حوزه صنعتی و معماری
  • قابلیت استفاده بر روی بسترهای بتنی و فولادی
  • ایجاد یک سطح براق و درخشنده که حتی در گذر زمان نیز با تغییر مواجه نخواهد شد.
  • مقاومت چشمگیر و قابل توجه در برابر سایش و اصطکاک
  • مقاومت مناسب در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید
  • تحمل تغییرات دمایی بالا (که قابلیت استفاده از آنها را در شرایط آب و هوایی مختلف مهیا می‌کند. )
  • مقاومت بی‌نظیر در برابر بسیاری از انواع مواد شیمیایی (با خاصیت خورندگی و عدم حلالیت با برخی از مواد)
  • قابلیت پوشش دهی ایده‌آل و مناسب

هر کدام از این موارد می‌توانند به نوعی توجه بسیاری از مخاطبین را به سمت این محصول، جلب نمایند. این محصول با ترکیبات خاص، می‌تواند به عنوان یک محصول بسیار پایدار و یا ترکیب منسجم، شناخته شود.

استفاده‌ از رنگ پلی اورتان برای فلزات

همچنین جهت خرید زینک ریچ اپوکسی و خرید انلاین ضد زنگ و دریافت قیمت رنگ اپوکسی می توانید با کارشناسان رنگ ترنج تماس بگیرید.

مزایای خرید رنگ پلی اورتان فلز

جهت خرید رنگ پلی اورتان فلز لازم است از مزایای این محصول اطلاع داشته باشید و آن را متناسب با نوع کاربردی که دارد خریداری کنید. در ادامه این مطلب مهم‌ترین مزایای رنگ پلی اورتان فلز را برای شما بیان می‌کنیم.
رنگ پلی اورتان از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و همچنین براق است و جلوه بسیار عالی دارد. این محصول را در دمای صفر درجه نیز می‌توان مورد استفاده قرار داد و همچنین تا دمای ۳۵ درجه نیز همچنان مقاومت خود را حفظ می‌کند. رنگ پلی اورتان قابلیت چسبندگی بر روی فلزات مختلف مانند فولاد، آلومینیوم، استیل و سایر فلزات را دارد. این محصول در برابر اشعه ماورای بنفش از مقاومت بالایی برخوردار است. رنگ پلی اورتان فلز در برابر مواد شیمیایی و روغن‌ها مقاوم است.

چگونگی سفارش عمده

یکی از راهکارهای بسیار ایده‌آل برای خرید رنگ پلی اورتان فلز با قیمت مناسب، سفارش عمده آن است. اما انتخاب مرکز خرید ایده‌آل نیز بسی حائز اهمیت می‌باشد. شرکت ترنج با در بر داشتن ویژگی‌های برتر، بهترین انتخاب برای خرید هوشمندانه، باکیفیت و مقرون به صرفه‌ی این محصول، خواهد بود.

پلی‌اورتان در شکل های مختلفی مانند: فراورده‌های فوم، پودرها، مایعات و امولسیون‌ها قابل تولید هستند که بر پایه رنگ پلی اورتان،رنگ ها و پوشرنگ های مختلفی ایجاد می شود و فرمول تولید آن به گونه ای است که تا دمای حدود ۱۲۰ درجه نیز دوام می آورد.

بیشتر بخوانید :  سفارش رنگ پلی یورتان رنگین زره با کیفیت

تولید رنگ پلی اورتان در کارخانه ی ما زیر نظر کارشناسان و کارکنان مجرب تولید می شود که به تولید رنگ مرغوب و با کیفیت منجر می شود.

کارخانه رنگ پلی اورتان فلزات مرغوب

رنگ پلی اورتان فلز خارجی (ترک و اروپایی)

رنگ پلی اورتان فلز خارجی در ایران ، عموما محدود می شود به رنگ های ترک و درصد کمی هم مربوط به رنگ های پلی اورتان آلمانی و ایتالیایی  می باشد. از رنگ های ترکیه ای می توان به  فروش رنگ پلی اورتان فلز مارک گنج و همچنین فروش رنگ های پلی اورتان پولچم ترکیه  و سیلر کیلر مات،نیمه مات آن در نمایندگی های تهران اشاره نمود.

همچنین برند آروماتیک AROMATIK BOYA  با نوع رنگ : پلی یورتان دو جزیی و  فام رنگ : سفید مات (۸۰ درصد مات، ۲۰ درصد) طرفداران زیادی در صنایع مختلف ایران دارد.

قیمت رنگ پلی اورتان در چرخه تولید و بر طبق عواملی مثل مواد اولیه و میزان شناخته شدن و  معروفیت مارک تولید کننده و کیفیت محصول نهایی و عوارض گمرکی کشور مبدا بر روی قوطی فلزی رنگ لیبل  و یا چاپ می شود .

رنگ های پلی اورتان وارداتی از رنگ های فلز تولید داخل قیمت زیاد تری دارند به همین جهت از رنگ های معروف داخلی مثل روناس و الوان و پارس پامچال خرید بیشتری انجام می گردد.

در سالهای اخیر تقاضا برای رنگ رویه پلی اورتان در کشورمان افزایش داشته است. به همین خاطر اکثر شرکت های عرضه کننده سعی می کنند تا بهترین نوع از این محصول ها را از برندهای با اعتبار با نرخی مطلوب خریداری کرده و به دست تمامی مشتری های خود در اقصی نقاط کشور ارسال کنند. با زیاد شدن رقابت میان عرضه کنندگان این ملزومات برخی این اجناس را به صورت کلی با ارزان ترین قیمت ارائه می کنند.

کاربردهای مهم رنگ رویه پلی اورتان مرغوب

عرضه کننده رنگ رویه پلی اورتان

خرید رنگ پلی اورتان فلز برای کاربردهای مختلفی انجام می‌گیرد.

در واقع این محصول به جهت ویژگی‌های عالی که دارد در موارد بسیاری به کار گرفته می‌‌شود. از جمله ویژگی‌های این رنگ، قدرت چسبندگی بالای آن می‌باشد و همچنین در برابر عوامل مختلف فیزیکی و شیمیایی بسیار مقاوم است.

از عملکردها و کاربردهای مهم رنگ رویه پلی اورتان مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایجاد یک لایه آب بندی کننده و پوشش دهنده روی کل سیستم رنگ

ایجاد مانع اولیه در مقابل شرایط جوی

مقاومت در مقابل آب ، مواد شیمیایی و هوا

ایجاد یک سطح چقرمه و مقاوم در مقابل سایش

ظاهر خوشایند

در یک سیستم آستری ضد زنگ اپوکسی، لایه میانی اپوکسی و رنگ رویه پلی اورتان مرغوب ، رنگ رویه یک فیلم رزینی پیوسته روی لایه میانی و آستری ایجاد می کند.

رنگ رویه پلی اورتان اولین دفاع کننده در مقابل شرایط سخت شیمیایی ، آبی و شرایط جوی است. این لایه از لایه میانی نازک تر است و فام رنگ، بافت و براقیت در آن بسیار مهم است.

کاربرد رنگ پلی اورتان برای فلزات

رنگ-پلی-اورتان-فلز-بهترین
رزين اکريليک ترمو پلاستيک و رزين اکريليک ترموست کاربردهاي مختلفي در رنگسازي دارند

خرید رنگ پلی اورتان فلز جهت محافظت از فلزاتی مانند خطوط لوله که در معرض هوای آزاد هستند بسیار مناسب است. با کاربرد این رنگ، خطوط لوله به راحتی دچار زنگ زدگی نمی‌شوند. رنگ پلی اورتان در محیط‌های صنعتی، دریایی و غیره به کار گرفته می‌شود. این رنگ در برخی موارد به تنهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته پلی اورتان به عنوان رنگ رویه جهت محافظت از لایه‌های زیرین نیز به کار گرفته می‌شود. رنگ پلی اورتان در تجهیزات صنعتی، پالایشگاه‌ها، سازه‌های فلزی و موارد بسیاری دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ پلی اورتان الوان: جدول مشخصات + قیمت

فرآیند تولید رنگ پلی اورتان درجه یک

فرآیند تولید رنگ پلی اورتان درجه یک رنگ پلی یورتان یکی از انواع رنگ هایی است که به سبب اینکه به سرعت خشک می شود طرفدار زیادی دارد. این اقلام در برابر شرایط مختلف جغرافیایی از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند. به همین سبب به سهولت می توان از این ملزومات در تمامی مکانها استفاده کرد. این نوع از کالاها دارای مزیت های بیشماری از جمله: داشتن مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی، مقاومت سایشی بسیار زیاد، ماندگاری طولانی، قابل استفاده برای انواع متریال و سایر موارد دیگر هستند که باعث شده تا میزان متقاضی برای آن روز به روز افزایش پیدا کند. برای عده ای از مردم فرآیند تولید رنگ پلی اورتان جالب است. به همین منظور در این مطلب به صورت جامع و کامل در این باره صحبت می کنیم.

رنگ-پلی-اورتان-فلز-خرید-و-مزایا.
رزين اکريليک ترمو پلاستيک و رزين اکريليک ترموست کاربردهاي مختلفي در رنگسازي دارند

به طور کلی می توان گفت که ساختن این وسیله ها دارای دو مرحله می باشد. در مرحله اولیه مقادیر مشخصی از این ملزومات را به همراه هاردنر آن را به طور دقیق و مشخص با همدیگر مخلوط کرده و با استفاده کردن از تینر آنها را به شکل رقیق در می آوریم. اگر این نوع از کالاها نیاز به مواد افزودنی دیگر نیز داشته باشند در این مرحله به آن اضافه خواهیم کرد. در مرحله بعدی که این اجناس به خوبی با همدیگر ترکیب شده اند را از دستگاه هایی مجهز که حکم آسیاب را دارند می ریزیم تا به طور کامل تمامی ترکیبات یکنواخت گردند. در نهایت نیز آنها را به اندازه ای مشخص درون بسته بندی ریخته و به بازار فروش ارسال می کنند.

فروش مستقیم رنگ رویه پلی اورتان

فروش مستقیم رنگ رویه پلی اورتان یکی از روش های رایج فروش رنگ پلی اورتان رویه در ایران به صورت مستقیم و بی واسطه است. زیرا این شیوه از فروش موجب می شود تا فرد بتواند به راحتی تمامی کالاهای مورد نظر خود را به مراجعه کننده های خود به فروش برساند. همچنین در این شیوه مبلغ نهایی این وسیله ها برای تمامی مردم منصفانه تر خواهد شد.

این امر سبب شده تا در سال جاری بسیاری از شرکت های تولید کننده نمونه های با کیفیت خود را به صورت مستقیم در اختیار خریداران خود قرار دهند.

در آخر ذکر این نکته را لازم می‌دانیم که در هنگام کاربرد رنگ پلی اورتان فلز جهت رنگ کردن سطوح مختلف فلزی، از دستکش، ماسک، روپوش و عینک استفاده کنید. در هنگام کار از تنفس بخار این رنگ اجتناب کنید. در صورتی تماس رنگ با پوست دست، ابتدا آن را با پارچه آغشته به حلال مناسب پاک کنید و سپس دست را با آب ولرم و صابون شستشو دهید.

Recent search terms:

  • پلی اورتان مخصوص فلز
2

  1. رنگ پلی یورتان فلز از این شرکت خریدم تا حالا همین طوری کیفیتش خوب مونده بعد از چند سال
    ممنون

  2. از رنگ پلی اورتان فلز برای فلاشینگ نمای ساختمان و نرده فلزی و تابلو فلزی در رنگبندی های براق و مات استفاده زیادی می کنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.