آستر زینک ریچ اتیل سیلیکات

فروش آستر رنگ زینک ریچ اتیل سیلیکات

در صنعت رنگ رزی، وقتی می خواهیم سطوح مختلف را رنگ آمیزی کنیم، با توجه به نوع رنگ و جنس سطح مورد نظرمان، یک لایه به عنوان زیر ساخت یا آستر باید برای تثبیت بهتر و استحکام بیشتر رنگ به کار ببریم. بخصوص وقتی از رنگ های صنعتی مانند اپوکسی استفاده می کنیم، نیاز به لایه آستر بیشتر احساس می شود. شرکت های بازرگانی انواع مختلف آستر رنگ زینک ریچ اتیل سیلیکات را عرضه کرده و به فروش می رسانند.

شاخصه های بارز آستر رنگ زینک ریچ اتیل سیلیکات

یکی از موضوعات مهمی که در هنگام رنگ آمیزی کردن هر سطحی مورد توجه قرار می گیرد، استفاده از ماده ای است که بتواند سطح زیرین و زمینه رنگ را به نحوی تغییر دهد که برای قرار گیری رنگ و چسبیدن کامل آن آماده شود. به خصوص وقتی درجه حرارت محیط بابا باشد باید از آستر و پرایمر اپوکسی استفاده نمود که در برابر این دمای بالا مقاومت کافی داشته باشد.

به طور مثال برای دمای محیط ۲۰۰ درجه نمی توان از آستر اپوکسی معمولی استفاده نمود و چه بهتر که از آستر زینک ریچ اتیل سیلیکات استفاده نمود .

ممکن است سطح مورد نظر دارای ناهمواری و ناصافی بوده یا یک رنگ تیره تر و کاملا متفاوت با رنگ فعلی بر روی آن قرار داشته باشد، که مطمئنا بر نتیجه نهایی کار تاثیر بدی می گذارد، در این شرایط باید چه کرد؟

بهترین راهی که برای حل این مشکلات وجود دارد، استفاده کردن از یک آستر رنگ اپوکسی می باشد. اما ویزگی ها و شاخصه های بارز آستر اپوکسی زینک ریچ ضد حرارت باکیفیت چیست و این ماده چه کاری انجام می دهد؟ در ادامه به بیان این مورد می پردازیم.

یک آستر رنگ اپوکسی زینک ریچ اتیل سیلیکات  مرغوب، همان کار بتونه کاری را بر روی سطوح مختلف برای مقابله با حرارت انجام می دهد، تمام ناهمواری ها، خلل و فرج ها، ترک ها، شکسنتگی ها و رنگ های قبلی که روی سطح وجود دارد را کاملا پوشانده و سطح را صاف، یکدست و هموار می سازد.

در این حالت رنگ مورد نظر ما کاملا یکنواخت روی همه قسمت ها پخش شده و یک پوشش کامل ایجاد می کند. این آستر باعث می شود که پایداری و استحکام رنگ بیشتر شده و طول عمر آن نیز افزایش یابد.

عرضه کننده انواع آستر رنگ زینک ریچ اتیل سیلیکات

شرکت های تولید کننده رنگ های صنعتی، انواع گوناگون آستر رنگ زینک ریچ اتیل سیلیکات را، متناسب با رنگهای مختلف تولید کرده و در بازار های سرتاسر کشور توزیع می نمایند.

این مراکز با تولید کردن این ماده، کمک بسیار زیادی به صنعت رنگ رزی نموده اند و مشکلات فعالان این حوزه را تا حد بسیاری مرتفع کرده اند.

خرید این محصول از شرکت های پخش کننده و مراجع عرضه آستر رنگ می تواند با نرخ کمتری صورت پذیرد. چرا که این مراکز محصول را مستقیما از تولید به مصرف و با کمترین سود ممکن به فروش می رسانند.

شما از طریق همین وب سایت نیز می توانید در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری نمایید.

Reza Adnani

Recent Posts

بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز

تولید بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز در کشور در سطح گسترده ایی انجام می شود.…

9 ماه ago

فروش رنگ پلی اورتان کرم ۱۰۰۲

فروش رنگ پلی اورتان کرم 1002 در سراسر کشور به صورت عمده صورت می گیرد.…

10 ماه ago

رنگ پلی یورتان مشکی

رنگ پلی یورتان مشکی یکی از رنگ‌های محبوب و جذاب است که در اجرای پروژه‌های…

10 ماه ago

فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد

بازار فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد در سراسر کشور عزیرمان ایران،  با کادر مجرب…

10 ماه ago

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت انواع رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید

رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید یکی از انواع رنگ های جدیدی است که در…

12 ماه ago

خرید رنگ زینک اتیل سیلیکات

رنگ زینک اتیل سیلیکات از مهمترین مزایای این محصول شرکت رنگ صنعتی ایران  می توان…

1 سال ago