رنگ اکریلیک

فروش ویژه رنگ اکریلیک نیمه براق نیپون

نیپون برند باکیفیت صتعت رنگسازی

نیپون یک برند با کیفیت است که خرید و استفاده از آن با رضایت همراه خواهد بود. رنگ اکریلیک نیمه براق نیپون برای استفاده در فضای خارج ساختمان مناسب است چرا که ضد آب است یعنی در برابر بارندگی و شستشو دوام بالایی دارد و آسیب نمی بیند.
یکی از ویژگی های اصلی رنگ های اکریلیک نیپون، قابلیت استفاده آن ها بر روی آجر، سیمان و چوب است که مقاومت و دوام بالایی هم دارند.
استفاده از این رنگ ها بسیار آسان است و بوی زننده و بدی هم ندارند و اجرای رنگ آمیزی با این رنگ ها زمان کوتاهی نیاز دارد، پس از اجرا، یک سطح یکدست با پوششی مناسب بوجود می آورد که در زمان کوتاهی هم خشک می شود.

استفاده از رنگ های اکریلیک نیمه براق در نمای ساختمان مزیت دریگری نسبت به رنگ های اکریلیک مات دارد که تغییرفام کمتری دارد در برابر اشعه یو وی آفتاب چرا که رزین بیشتری در آن به کار رفته در عین حال رنگ شفافیت بیشتری دارد و مانند رنگ های مات در برابر اشعه آفتاب دچار ضعف و زبری نخواهند شد به همین دلیل عموما رنگ های اکریلیک نیمه براق نیپون قیمت بیشتری نسبت به رنگ های اکریلیک مات دارند.

خرید رنگ اکریلیک نیمه براق نیپون


برند نیپون بسیار شناخته شده و محبوب است به همین دلیل بیشتر فروشگاه ها آن را موجود دارند. رنگ اکریلیک نیمه براق نیپون را از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر می توان خریداری کرد که عرضه عمده هم انجام می دهند.
خرید اینترنتی انواع رنگ را سایت های معتبر انجام می دهند که مدتی است این نوع خرید طرفداران بیشتری پیدا کرده است. قیمت رنگ های اکریلیک نیپون را از همین سایت ها به راحتی می توان استعلام گرفت، قیمت محصول در مقایسه با کیفیت آن معقول می باشد.

 

Reza Adnani

Recent Posts

بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز

تولید بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز در کشور در سطح گسترده ایی انجام می شود.…

9 ماه ago

فروش رنگ پلی اورتان کرم ۱۰۰۲

فروش رنگ پلی اورتان کرم 1002 در سراسر کشور به صورت عمده صورت می گیرد.…

10 ماه ago

رنگ پلی یورتان مشکی

رنگ پلی یورتان مشکی یکی از رنگ‌های محبوب و جذاب است که در اجرای پروژه‌های…

10 ماه ago

فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد

بازار فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد در سراسر کشور عزیرمان ایران،  با کادر مجرب…

11 ماه ago

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت انواع رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید

رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید یکی از انواع رنگ های جدیدی است که در…

12 ماه ago

خرید رنگ زینک اتیل سیلیکات

رنگ زینک اتیل سیلیکات از مهمترین مزایای این محصول شرکت رنگ صنعتی ایران  می توان…

1 سال ago