رنگ نما

کارخانه رنگ نمای ساختمان بتنی

رنگ نمای ساختمان بتنی از مجموعه رنگ های اکریلیک و پلی اورتان مخصوص نمای ساختمان تهیه می گردد که هر یک از آن ها بر اساس کاربردهای ویژه ای استفاده می گردند. با ازدیاد ساختمان های بتنی و استفاده روز افزون از آن ها رنگ های مخصوص بتن نیز در بخش های دیوارهای داخلی و نمای ساختمان بتنی هم به کار می رود.

کارخانه رنگ نمای ساختمان بتنی تولیداتشان فقط محدود به تولید این محصول نیست و محصولات دیگری از قبیل رنگ اپوکسی پلی آمید و رنگ زینک ریچ و رنگ پلی اورتان فلز نیز تولید می نمایند که رنگ پلی اورتان فلز از خانواده همان رنگ پلی اورتان نمای ساختمان بتنی می باشد که با تغییراتی در نوع آستر مورد استفاده می توان از رنگ پلی اورتان مورد نظر به عنوان رنگ رویه استفاده نمود.

مزایای استفاده از رنگ نمای ساختمان بتنی

رنگ نمای بتنی بر پایه رزین های پلیمری و امولوسیونی اکریلیک محلول در آب ساخته شده و دارای قابلیت فوق العاده در پوشش سطوح خارجی و داخلی نماهای سیمانی و بتنی می باشد.
فروش عمده رنگ نمای ساختمان بتنی که از کیفیت و بازده عملکردی بالایی برخوردار می باشد، توسط شرکت پرسابقه ترنج با قیمت مناسب در سراسر کشور به صورت مستقیم انجام می شود. از فواید کیفی این رنگ نما می توان به مقاومت بالای آن در برابر بارش های مکرر، اشعه های مخرب نور خورشید، حرارت، رطوبت و سرمای شدید اشاره کرد و با قدرت پوشش عالی و توزیع یکنواخت روی سطح نما به عنوان لایه غیر قابل نفوذ در مقابل آب عمل می کند.
شرکت ترنج، به عنوان کارخانه تولید کننده رنگ های نمای درجه یک و صادراتی، در عرصه فروش رنگ نما از سوابق درخشان و امتیازات بالایی برخوردار بوده و دارای محبوبیت فوق العاده ای در بازارهای بین المللی و داخلی محصولات رنگی می باشد.

عمده فروشی رنگ نمای ساختمان بتنی

تولید رنگ نما توسط شرکت ترنج بر اساس اصول کارشناسی و مطابق با خواص شیمیایی و کیفی نمای بتنی ساخته می شود و در این فرآیند از مواد اولیه ممتاز و خارجی برای بالا بردن خواص مقاومتی رنگ استفاده می شود؛ تا به طور کامل از سطوح رنگ آمیزی شده محافظت نماید و ماندگاری آن طولانی مدت باشد.
بنابراین، با خرید عمده رنگ نمای ساختمان بتنی از این شرکت می توان به یکباره و برای همیشه نمای ساختمان ها را عایق بندی نموده و باعث افزایش طول عمر و زیبایی ظاهری آن شد. در ضمن، فروشگاه ها و مغازه های رنگ فروشی با سفارش عمده این رنگ از مزایای اقتصادی و عملکردی آن بهره مند می شوند و با فروش فوق العاده آن به درآمد بالایی دست
پیدا می کنند.
Reza Adnani

Recent Posts

بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز

تولید بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز در کشور در سطح گسترده ایی انجام می شود.…

9 ماه ago

فروش رنگ پلی اورتان کرم ۱۰۰۲

فروش رنگ پلی اورتان کرم 1002 در سراسر کشور به صورت عمده صورت می گیرد.…

10 ماه ago

رنگ پلی یورتان مشکی

رنگ پلی یورتان مشکی یکی از رنگ‌های محبوب و جذاب است که در اجرای پروژه‌های…

10 ماه ago

فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد

بازار فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد در سراسر کشور عزیرمان ایران،  با کادر مجرب…

10 ماه ago

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت انواع رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید

رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید یکی از انواع رنگ های جدیدی است که در…

12 ماه ago

خرید رنگ زینک اتیل سیلیکات

رنگ زینک اتیل سیلیکات از مهمترین مزایای این محصول شرکت رنگ صنعتی ایران  می توان…

1 سال ago