رنگ اپوکسی

شرکت انواع رنگ اپوکسی براق سحر

همه چیز درباره رنگ اپوکسی براق سحر

رنگ اپوکسی براق سحر از دیگر رنگ‌های بسیار کاربردی در ساختمان و واحد های صنعتی است. این نوع رنگ مقاومت کمتری در برابر رطوبت و آب دارد اما به دلیل کاربردهایی که دارند به صورت زیاد در بازار موجود هستند و نیازی به گشتن‌های طولانی برای پیدا کردن آن‌ها نیست.
برای استفاده از این رنگ نکات مهمی است که باید بدانید. مدت زمان خشک شدن این رنگ‌ها بسیار طولانی است به طوری که خشک شدن اولیه ۲۴ ساعت و خشک شدن کامل آن ۷ روز طول می‌کشد.
قبل از ارنگ زدن دیورا با رنگ اپوکسی براق سحر، حتما از پرایمر اپوکسی مخصوص بتن یا پرایمر اپوکسی مخصوص گچ گیپتون استفاده کنید. برای هر بار رنگ زدن مجدد باید دو ساعت صبر کنید، برای پاک کردن رنگ، یک دستمال خیس روی آن به صورت قرار دهید. در صورتی که دیوار یا سطح شما آماده نباشد رنگ به مرور زمان پوسته می‌شود و همچنین اگر قصد دارید از سمباده استفاده کنید، سنباده ۱۵۰ بهترین گزینه است.
بعد از ین عملیات به آسانی می توان بهترین کیفیت رنگ اپوکسی براق سحر را مورد استفاده قرار داد.

نرخ رنگ اپوکسی براق سحر با بهترین کیفیت

کارخانه رنگ سحر با توجه به شناخته شدن رنگ ساختمانی و صنعتی این برند، با ارائه قیمت های مناسب و نرخ ارزان رنگ های اپوکسی براق همچنان به عنوان یکی از محبوب ترین رنگ های ساختمانی و صنعتی برای رنگ آمیزی دیوارها ،سقف ها و سطوح فلزی رویه های صنعتی و یا کاربرد ان در دکوراسیون داخلی محسوب می گردد.

همانطور که گفتیم رنگ اپوکسی براق سحر کاربردهای زیادی دارد و به راحتی در بازار پیدا می‌شود. اما شرکت انواع رنگ سحر می‌تواند از روش‌های مختلفی این محصول را به بازار عرضه کنند. بدون شک مهم‌ترین دلیلی که شما را برای خرید از یک فروشگاه یا کارخانه رنگ ترغیب می‌کند، نرخ رنگ آن است. شرکت رنگ ترنج با بهترین کیفیت در زمینه تولید و بخش انواع رنگ‌ها تخصص دارد و شما می‌توانید به صورت عمده رنگ مورد نظر خود را از این مجموعه خریداری کنید.
Reza Adnani

Recent Posts

بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز

تولید بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز در کشور در سطح گسترده ایی انجام می شود.…

9 ماه ago

فروش رنگ پلی اورتان کرم ۱۰۰۲

فروش رنگ پلی اورتان کرم 1002 در سراسر کشور به صورت عمده صورت می گیرد.…

9 ماه ago

رنگ پلی یورتان مشکی

رنگ پلی یورتان مشکی یکی از رنگ‌های محبوب و جذاب است که در اجرای پروژه‌های…

9 ماه ago

فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد

بازار فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد در سراسر کشور عزیرمان ایران،  با کادر مجرب…

10 ماه ago

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت انواع رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید

رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید یکی از انواع رنگ های جدیدی است که در…

12 ماه ago

خرید رنگ زینک اتیل سیلیکات

رنگ زینک اتیل سیلیکات از مهمترین مزایای این محصول شرکت رنگ صنعتی ایران  می توان…

1 سال ago