مراحل انتخاب اپوکسی زینک ریچ


اپوکسی زینک ریچ دو جزئی،  یکی از ضد زنگ های موجود در بازار است. فروشگاه اینترنتی رنگ ترنج، پخش کننده اپوکسی زینک ریچ می باشد. این ضد زنگ، همان طور که از نامش مشخص است؛ در ساختار خود دارای درصد بالایی از گرد فلز روی می باشد.
گرد یا پودر روی که از فلز روی به دست می آید؛ در برابر خوردگی سطوح فلزی و استیل مقاومت کرده و طول عمر مفید آن ها را افزایش می دهد.
کاربرد اپوکسی زینک ریچ در صنایع مختلف بسیار زیاد می باشد و در کاهش هزینه های تعمیر و تعویض لوله ها و سطوح فلزی بسیار تاثیرگذار است.
از اپوکسی زینک ریچ معمولا در شرایط آب و هوایی سخت و سطوحی که در معرض خوردگی شدید هستند؛ استفاده می شود.
گرد روی در این ضد زنگ، از فلزات حفاظت کاتدی به عمل می آورد و مانند آبکاری سرد فلزات، آن ها را در برابر خوردگی و اکسید شدن حفاظت می کند.
اپوکسی زینک ریچ های سی درصد تا ۹۰ درصد هر کدام بنا بر نوع استفاده ای که می شوند ؛ در شرایط جوی و اسیدی و قلیایی مختلفی در نقاط گوناگون کشور مورد استفاده های متفاوتی قرار می گیرند.

مراکز پخش اپوکسی زینک ریچ دو جزئی


فروشگاه اینترنتی به نام رنگ ترنج مفتخر است که سال ها در زمینه ی تولید و توزیع انواع و اقسام ضد زنگ ها فعالیت داشته است.
اپوکسی زینک ریچ به دلیل آن که جهت استفاده از ان نیاز به دریافت اطلاعات تخصصی می باشد؛ اگر توسط فروشندگان متخصص و با تجربه به مشتریان ارائه نگردد ؛ ممکن است نتیجه دلخواه حاصل نشود.
اطلاعات فنی مورد نیاز درباره انواع زینک ریچ اپوکسی توسط کارخانه های سازنده ارائه گردیده است و عموما بر روی قوطی محصول نهایی با ذکر دستور االعمل نحوه استفاده ، به طور کامل درج می گردد.
لذا شما کاربران و مشتریان عزیز می توانید با برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان این مجموعه از خدمات ارزنده ی آن ها مطلع شوید و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.
خریدی سرشار از حس و حال خوب و نتیجه ی رضایت بخش حاصل از آن. با صرف هزینه ی کمی برای تهیه ی ضد زنگ، می توانید از هزینه های هنگفت تعمیر و تعویض سطوح فلزی و استیل جلوگیری نمایید. مجموعه ی صاحب نام رنگ ترنج، شما را در ادامه ی مسیر تنها نگذاشته و نحوه ی استفاده از این ضد زنگ ها را به شما آموزش خواهد داد. با خرید اینترنتی از این مجموعه، وقت و انرژی خود را ذخیره کنید.

Reza Adnani

Recent Posts

بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز

تولید بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز در کشور در سطح گسترده ایی انجام می شود.…

9 ماه ago

فروش رنگ پلی اورتان کرم ۱۰۰۲

فروش رنگ پلی اورتان کرم 1002 در سراسر کشور به صورت عمده صورت می گیرد.…

10 ماه ago

رنگ پلی یورتان مشکی

رنگ پلی یورتان مشکی یکی از رنگ‌های محبوب و جذاب است که در اجرای پروژه‌های…

10 ماه ago

فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد

بازار فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد در سراسر کشور عزیرمان ایران،  با کادر مجرب…

10 ماه ago

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت انواع رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید

رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید یکی از انواع رنگ های جدیدی است که در…

12 ماه ago

خرید رنگ زینک اتیل سیلیکات

رنگ زینک اتیل سیلیکات از مهمترین مزایای این محصول شرکت رنگ صنعتی ایران  می توان…

1 سال ago