رنگ اپوکسی آهن

صادر کننده رنگ اپوکسی آهن

انواع مختلف رنگ اپوکسی آهن


رنگ اپوکسی آهن با استفاده از رزین آهن تولید می‌شود و رزین اپوکسی از بیس فنل تهیه می‌شود که در آن از پلی آمید استفاده شده است. اگر به این مواد آهن یا اکسید آهن نیز اضافه شود، خواص شیمیایی جدیدی را به وجود می‌آورد. رزین اپوکسی در ذات خود دارای چسبندگی بسیار بالا و سخت است و در کل به عنوان یک ماده حفاظتی مطرح شده است.
می توانید از رنگ اپوکسی آهن برای سطح سازه ای که رنگ آمیزی نیاز دارد و در معرض خطر خوردگی و زنگ زدگی قرار دارد، استفاده کنید. این رنگهای اپوکسی، عموماً دو جزئی هستند.
رنگ اپوکسی عموماً در ۴ نوع عرضه می‌شوند:
۱- آستر و اپوکسی پلی آمید
۲- اپوکسی پلی آمین
۳- کولتار اپوکسی
۴- اپوکسی مخصوص آب آشامیدنی
آستر اپوکسی پلی آمید عمدتاً دارای ویژگی های از قبیل مقاومت در برابر سایش و مواد شیمیایی، قدرت چسبندگی بالا، ضربه پذیری زیاد و سختی مناسب است.
لایه پلی آمین به عنوان لایه حد واسط آستر و رنگ، برای افزایش ضخامت و مقاومت در برابر عوامل مختلف، مانند ضربه و مقاومت در برابر آب و مواد شیمیایی، مورد استفاده قرار می گیرد.
عمدتاً برای چسبندگی به سطوح موادی مانند نفت خام و مواد شیمیایی، اسید هیدروکلریک و آب نمک و مقاومت در برابر هیدروکسید سدیم، روغن ها و …از آستر کولتار استفاده میشود.
اگر هم نیاز باشد که از مخازن آب آشامیدنی محافظت شود، معمولاً از اپوکسی آب آشامیدنی استفاده می شود. چرا که نیاز است که داخل مخازن آب آشامیدنی نیز محافظت شود که از این رو استفاده از مواد مختلف شاید مناسب نباشد. به همین دلیل باید از رنگ اپوکسی آب آشامیدنی استفاده کرد که مشکلی برای آشامیدن پس از آن نباشد.

 

توزیع انواع رنگ اپوکسی آهن


انواع رنگ اپوکسی آهن که مخصوص اسکلت ساختمان های فلزی باشد به روش های گوناگونی توزیع می گردد. این رنگ ها هم از طریق سایت های اینترنتی و هم از طریق مراکز پخش و بنکداران عمده رنگ های اپوکسی ضد زنگ و آستر ها در سطح وسیعی عرضه شده است.
رنگ اپوکسی آهن مخصوص دستگاه ها و ماشین آلات فلزی ، پس از اعتبار سنجی تامین کننده توسط خریدار، می تواند در حجم های وسیعی به تهران و شهرستان ها ارسال گردد.
ترنج کالر عرضه کننده رنگ اپوکسی آهن و تولید کننده ترکیبات رنگ اپوکسی آهن است. شما می توانید برای خرید عمده به سایت ترنج کالر مراجعه بفرمایید.

Reza Adnani

Recent Posts

بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز

تولید بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز در کشور در سطح گسترده ایی انجام می شود.…

9 ماه ago

فروش رنگ پلی اورتان کرم ۱۰۰۲

فروش رنگ پلی اورتان کرم 1002 در سراسر کشور به صورت عمده صورت می گیرد.…

10 ماه ago

رنگ پلی یورتان مشکی

رنگ پلی یورتان مشکی یکی از رنگ‌های محبوب و جذاب است که در اجرای پروژه‌های…

10 ماه ago

فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد

بازار فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد در سراسر کشور عزیرمان ایران،  با کادر مجرب…

10 ماه ago

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت انواع رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید

رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید یکی از انواع رنگ های جدیدی است که در…

12 ماه ago

خرید رنگ زینک اتیل سیلیکات

رنگ زینک اتیل سیلیکات از مهمترین مزایای این محصول شرکت رنگ صنعتی ایران  می توان…

1 سال ago