رنگ اکریلیک

آشنایی با قیمت رنگ آکریلیک پارس بهار

قیمت رنگ آکریلیک پارس بهار در مراکز خرید سراسر کشور همواره متعادل و مناسب بوده است. رنگ آکریلیک در گروه رنگ های ساختمانی قرار دارد. این برند با داشتن شهرت جهانی به خوبی توانسته است متقاضیان زیادی را در بازارهای داخلی و خارجی به سمت خود بکشاند و با تولید نسل جدید رنگ های آکریلیک با بهره گیری از فناوری های روز دنیا به موفقیت والایی دست پیدا کرده است.

رنگ های آکریلیک پارس بهار بر پایه آب و فاقد هر گونه حلال آلی و مواد مضر هستند و در طول زمان ایجاد سرب نمی کنند و سلامت انسان را به خطر نمی اندازند.از این رو نسل جدید رنگ پارس بهار با طیف رنگی گسترده جوابگوی تمامی سلیقه ها خواهد بود و شما می توانید با خیال راحت از رنگ آمیزی محیط خود با رنگ آکریلیک، آرامش و زیبایی را به محیط خانه ببخشید.

جزئیات قیمت رنگ آکریلیک پارس بهار

کریلیک

قیمت رنگ اکریلیک پارس بهارقیمت رنگ آکریلیک پارس بهار بسته به نیاز و سلیقه‌ افراد که کدام یک از انواع این محصول را انتخاب کنند متفاوت است. مهمترین مواردی که تعیین کننده قیمت هستند میزان پوشش دهی و میزان هزینه می باشد. رنگ های پارس اشن با درجه بندی کیفیت عرضه می شوند و شما با توجه به سطح انتظارات خود رنگ مورد نظر را انتخاب می کنید.

رنگ های آکریلیک با داشتن ویژگی هایی نظیر انعطاف پذیری بالا در رنگ آمیزی سطوح مختلف سیمانی، گچی، بتونی و …، مقاومت در برابر رطوبت و خشک شوندگی سریع، ضد باکتری و کپک، مقاوم در برابر نور خورشید، رنگ پذیری و تکرار مجدد بیشتر از دو بار، طیف رنگی گسترده و ترکیب رنگ به سلیقه‌ مشتری و … در انواع محیط های بیمارستانی، مدارس، ادارات و مساجد، ساختمان های مسکونی و تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت انواع رنگ پارس بهار

قیمت رنگ اکریلیک پارس بهار

قیمت رنگ آکریلیک پارس بهار به مواد مصرفی و کیفیت رزین آن بستگی دارد. اصولاً مواد اولیه رنگ های آکریلیک وارداتی هستند و با افزایش قیمت ارز قیمت این مواد و متعاقباً قیمت رنگ بالا می رود.

این محصول در انواع رنگ آکریلیک براق درجه یک، رنگ آکریلیک مات درجه یک، پوشرنگ آکریلیک نما، رنگ آکریلیک پایه آب نیمه براق، رنگ آکریلیک پایه آب مات و رنگ آکریلیک مات عرضه می شوند.

در محصولات درجه یک از بهترین رزین ها استفاده شده است و با داشتن ویژگی های ممتاز قیمت بالاتری نیز دارند. انواع رنگ های آکریلیک پارس بهار برای کاربردهای جداگانه ای تولید شده اند و بهتر است قبل خرید از راهنمای مشاوران کمک بگیرید.

فروشگاه های حضوری و غیر حضوری و نمایندگی های مجاز شرکت رنگسازی پارس بهار محصول را با مناسب ترین قیمت و حتی نزدیک به قیمت کارخانه عرضه می کنند تا مشتریان بتوانند محصول خود را به صورت خرده یا عمده تهیه نمایند.

Reza Adnani

Recent Posts

بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز

تولید بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز در کشور در سطح گسترده ایی انجام می شود.…

9 ماه ago

فروش رنگ پلی اورتان کرم ۱۰۰۲

فروش رنگ پلی اورتان کرم 1002 در سراسر کشور به صورت عمده صورت می گیرد.…

10 ماه ago

رنگ پلی یورتان مشکی

رنگ پلی یورتان مشکی یکی از رنگ‌های محبوب و جذاب است که در اجرای پروژه‌های…

10 ماه ago

فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد

بازار فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد در سراسر کشور عزیرمان ایران،  با کادر مجرب…

11 ماه ago

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت انواع رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید

رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید یکی از انواع رنگ های جدیدی است که در…

12 ماه ago

خرید رنگ زینک اتیل سیلیکات

رنگ زینک اتیل سیلیکات از مهمترین مزایای این محصول شرکت رنگ صنعتی ایران  می توان…

1 سال ago