Categories: آستر اپوکسی

عرضه زینک کرومات اپوکسی به نرخ روز

عرضه زینک کرومات اپوکسی به نرخ روز در سایت اینترنتی و مراکز بر و نمایندگی های مطمئن ما انجام می‌شود و شما می‌توانید بهترین زینک کرومات پوکسی با کیفیت و درجه یک را با قیمتی مناسب و باورنکردنی و تخفیف های فوق العاده دریافت کنید و این زینک کرومات استفاده های بسیار زیادی در صنعت های مختلف دارد.

عنوان توضیحات
فام قابل رویت  چه رنگی است؟ معمولا طوسی رنگ است
میزان پوشانندگی عملی چه قدر است ؟ برای ضخامت ۷۰ میکرون حدود ۵ تا ۶ متر مربع پوشانندگی دارد.
زمان مورد نیاز برای واکنش با هاردنر چه قدر است؟ بعد از هم زدن دو جزء طبق روش استاندارد ۲۰ دقیقه زمان برای واکنش بین آن ها نیاز است.
کاربردهای زینک کرومات اپوکسی پوشش اولیه دکل ها – ماشین الات – نیروگاه ها- پالایشگاه ها و . . .

ساده ترین راه تشخیص مقدار درصد روی موجود در آستر زینک کرومات اپوکسی

درصد مقدار موجود روی در پرایمر زینک کرومات از آیتم های همیشه چالش بر انگیز این مجصول از دیرباز تا کنون بوده است. چرا که خریدار هیچ وقت به طور کامل نمی توانست از درصد روی موجود در زینک کرومات نسبت به ان چه بر روی قوطی آن نوشته شده بود اطمینان یابد. اما امروزه با گسترش آزمایشگاه های در دسترس می توان در هر موقعی که بار رنگ زینک کرومات اپوکسی به دست مشتری برسد مقدار کمی از آن را به صورت تصادفی برداشته و به آزمایشگاه های واقع در شهرک های صنعتی اطراف ارسال نموده و با صرف مبلغ اندکی نسبت به دیتا شیت ارائه شده توسط تولید کننده در زمان خرید اطمینان حاصل نماید.

کسب اطلاعات بیشتر درباره  : قیمت رنگ اپوکسی پلی امید و قیمت زینک ریچ اپوکسی

مشخصات و ویژگی های زینک کرومات

مشخصات و‌ ویژگی های زینک کرومات سبب استفاده زیاد آن در صنعت شده است و فروش آن‌ را گسترش داده است. اصلی ترین کاربرد کرومات روی در نقاشی صنعتی به عنوان پوششی روی مواد آهن یا آلومینیوم است. بخصوص در دهه های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ توسط ارتش آمریكا به طور گسترده ای در هواپیماها مورد استفاده قرار گرفت. همچنین در پوشش های مختلف رنگ برای صنایع هوافضا و خودرو استفاده می شود. استفاده از آن به عنوان عامل مقاوم در برابر خوردگی ابتدا در قطعات آلیاژ آلومینیوم در هواپیماهای تجاری و سپس در هواپیماهای نظامی اعمال شد.

در طی سالهای ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ میلادی ، این ماده به عنوان “رنگ” در چاه ها و چرخ های فرود جمع شونده در هواپیماهای نظامی ایالات متحده یافت شد تا آلومینیوم را از خوردگی محافظت کند.  این ترکیب یک پوشش مفید بود زیرا یک ماده اولیه ضد خوردگی و ضد زنگ است،  از آنجا که بسیار سمی است ، رشد آلی سطح را نیز از بین می برد.  از كرومات روی همچنین در رنگهای اسپری ، رنگهای هنرمندان ، رنگدانه ها در لاك ها و ساخت مشمع کف اتاق استفاده می شود.

هنگامی که به عنوان رنگدانه استفاده می شود ، به عنوان زرد روی ، زرد کره یا زرد ۳۶ شناخته می شود. به ندرت در هنر استفاده می شود زیرا رنگدانه به رنگ قهوه ای تجزیه می شود.  این تأثیر را می توان در نقاشی مشهور ژرژ سورات در یک بعد از ظهر یکشنبه در جزیره لا گراند جات مشاهده کرد.تخریب زرد روی در نقاشی Seurat کاملاً بررسی شد و این یافته ها متعاقباً در جوان سازی دیجیتالی نقاشی به کار گرفته شد.

بتونه كرومات روی بعنوان درزگیر علاوه بر دو حلقه O بین بخشهای تقویت كننده موشك جامد خراب شده در Space Shuttle Challenger استفاده شد.  سوراخهای موجود در این بتونه ممکن است سهم ناچیزی در از بین رفتن فاجعه بار آن داشته باشد.

تاثیر تفاوت درصد موجود در پرایمر زینک کرومات با مقداری که در دیتا شیت تولید کننده ذکر شده است، کیفیت نهایی رنگ

تفاوت درصد موجود در پرایمر زینک کرومات می‌تواند تاثیری بر کیفیت رنگ داشته باشد. زیرا پرایمر زینک کرومات به عنوان یک لایه پایه برای رنگ‌های پوششی استفاده می‌شود و این لایه پایه باید برای ایجاد اتصال مناسب با سطح فلزی، دارای ترکیبات شیمیایی مشخصی باشد. اگر تفاوت درصد موجود در پرایمر زینک کرومات با مقداری که در دیتا شیت تولید کننده ذکر شده است، بیش از حد باشد، ممکن است ترکیبات شیمیایی لایه پایه تغییر کند و این می‌تواند باعث کاهش کیفیت رنگ و همچنین مقاومت به خوردگی و سایش شود. بنابراین، برای حفظ کیفیت رنگ و افزایش عمر مفید پوشش فلزی، توصیه می‌شود که مقدار تفاوت درصد پرایمر زینک کرومات با مقداری که در دیتا شیت تولید کننده ذکر شده است، حداقل باشد و بهتر است از محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای مربوطه استفاده شود.

مرکز فروش زینک کرومات

مرکز فروش زینک کرومات در شهرهای بزرگ همچون تهران مشهد اصفهان ارومیه و دیگر شهرهای ایران تاسیس شده است و ارائه دهنده بهترین زینک کرومات مرغوب و درجه یک به مشتریان با قیمتی مناسب بوده که مشتری باید بر اساس نیاز کارخانه و کارگاه تولیدی خود اقدام به خرید این محصول نماید.

Reza Adnani

View Comments

  • شهرک های صنعتی اطراف ارسال نموده و با صرف مبلغ اندکی نسبت به دیتا شیت ارائه شده توسط تولید کننده در زمان خرید اطمینان حاصل نمایید
    ایا همه تولیدکنندگان و کارخانجات اپوکسی زینک کرومات دیتا شیت ارائه می دهند ؟

    • بله تولید کنندگان بر اساس فرمولاسیون تولیدی محصول خودشان می توانند بنابر سیاست ها و استراتژی های عرضه محصولشان در بازار رنگ صنعتی نسبت به ارائه دیتا شیت اقدام نمایند.

  • عرضه زینک کرومات اپوکسی به نرخ روز در سایت اینترنتی و مراکز بر و نمایندگی های مطمئن ما انجام می‌شود
    عرضه زینک کرومات اپوکسی به صورت عمده و قیمت پایین کدام فروشگاهتان است ؟

    • در همه فروشگاه های اصفهان قم تبریز و مشهد و اهواز قیمت ها ثابت و یکی است و کیفیت هم تولیدی واحد است و تفاوتی با هم ندارد.

  • مشخصات و‌ ویژگی های زینک کرومات سبب استفاده زیاد آن در صنعت شده است و فروش آن‌ را گسترش داده است...در کدام صنایع بیشتر استفاده می شود ؟

    • در صنایع ساختمانی و صنایع پالایشگاهی برای پوشش فلزات و سایر صنایع نیز استفاده می گردد.

Recent Posts

بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز

تولید بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز در کشور در سطح گسترده ایی انجام می شود.…

9 ماه ago

فروش رنگ پلی اورتان کرم ۱۰۰۲

فروش رنگ پلی اورتان کرم 1002 در سراسر کشور به صورت عمده صورت می گیرد.…

10 ماه ago

رنگ پلی یورتان مشکی

رنگ پلی یورتان مشکی یکی از رنگ‌های محبوب و جذاب است که در اجرای پروژه‌های…

10 ماه ago

فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد

بازار فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد در سراسر کشور عزیرمان ایران،  با کادر مجرب…

10 ماه ago

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت انواع رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید

رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید یکی از انواع رنگ های جدیدی است که در…

12 ماه ago

خرید رنگ زینک اتیل سیلیکات

رنگ زینک اتیل سیلیکات از مهمترین مزایای این محصول شرکت رنگ صنعتی ایران  می توان…

1 سال ago