اگر رنگ ها به خصوص انواع ضد زنگ ساخته نمی شدند، مطمئنا استفاده از سازه های فلزی در صنایع ناممکن می شد. رنگ هایی مانند زینک ریچ اپوکسی یکی از معروفترین انواع ضد زنگ بوده که می توانند پوشش محافظتی روی فلزات به خصوص استیل را ایجاد نمایند.

با وجود چنین رنگی آسیب های ناشی از عوامل رطوبتی تقریبا به صفر خواهد رسید. البته لازمه این امر، استفاده درست و اصولی از زینک اپوکسی می باشد. زینک اپوکسی به دلیل استفاده در سازه های انسانی بسیار زیادی در کشور، توسط کارخانجات متعددی تولید می شود.

ولی یکی از بهترین شرکت های تولید زینک اپوکسی، شرکت ترنج می باشد.این شرکت به صورت عمده به فروش زینک اپوکسی می پردازد و قیمت عمده این رنگ ها را بسیار مناسب تر از قیمت رنگ های جزئی قرار داده است. البته باید گفت قیمت زینک ریچ اپوکسی با برند ترنج بسیار مناسب تر از برند های دیگر می باشد. زیرا کاملا به صورت عرضه مستقیم و با قیمت کارخانه به دست مشتریان می رسد.

عمده فروشی زینک ریچ اپوکسی، یکی از بهترین پوشش ها برای جلو گیری از عوامل شیمیایی که سبب خوردگی می شوند زینک ریچ اپوکسی است که امروزه بسیار در صنایع دریایی، پتروشیمی و پالایشگا ها مورد استفاده قرار می گیرد.این پوشش پرایمری دارای سه جز اصلی می باشد. در نتیجه تهیه عمده این محصول بدون واسطه بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود و با در نظر گرفتن میزان کیفیت بالا نسبت به قیمت یک خرید با صرفه برای مصرف کنندگان است.

بررسی مشخصات ظاهری زینک ریچ اپوکسی


در خصوص زینک ریچ های اپوکسی و مشخصات آن باید گفت که ترکیبات آن از گرد روی و رزین اپوکسی می باشد. درصد بسیار بالایی از این رنگ، گرد روی بوده و دارای خلوص بسیار بالایی است.

این رنگ می تواند به صورت تک جزئی یا دو جزئی تولید و به فروش برسد. زینک ریچ اپوکسی علاوه بر این که می تواند برای محیط های با رطوبت کم مورد استفاده قرار گیرد، برای محیط با رطوبت بالا نیز قابلیت استفاده دارد.

البته میزان استفاده و روش آن در هر دو متفاوت است. از مشخصات دیگر این رنگ عدم دوام آن در برابر مواد قلیایی و اسیدی می باشد و باید به این مسئله توجه نمود.

بررسی مشخصات ظاهری زینک ریچ اپوکسی، از پرایمر های رزین اپوکسی که دارای پودر روی هستند به دلیل جلوگیری از خوردگی روی در سطح فلزات استفاده می شود. برای زیر سازی بسیاری از رنگ ها و پوشش ها مناسب است، این محصول رنگ نقره ای جذابی دارد و تنها ۲ الی ۳ ساعت برای خشک شدن به زمان نیاز است هم چنین دارای مقاومت حرارتی تا دمای ۱۴۰ درجه سانتی گراد می باشد. از این رنگ به در بسیاری از موارد برای پوشش سازه های فلزی، کف مخازن، تانکر های آب، تجهیزات پالایشگاهی و صنایع پتروشیمی، سازه های دریایی و غیره استفاده می شود.

برای جلوگیری از خوردگی سطوح در سازه ها و هم چنین می تواند یک پوشش اولیه بسیار مناسب و با کیفیت برای سطوح فلزی و یا بتنی باشد که مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در هر مرحله از تولید با دقت مورد ارزیابی قرار می گیرد. در حقیقت با انجام تست های آزمایشی در تمامی مراحل کیفیت، عملکرد و کارایی ان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با تضمین کیفیت با بسته بندی ایمن و مناسب عرضه می شود.

با خرید این محصول مشتریان این شرکت از همه نظر رضایتمند خواهند شد زیرا تولید با مواد دارای کیفیتی باور نکردنی و مرغوبیت بالا است که در نتیجه محصولی با کیفیت را در اختیارشان قرار می دهیم و هدف ما جلب رضایت مصرف کنندگان است. میزان کیفیت بسیار بالای این محصول به اعزای نیاز مشتریان می انجامد.

تولید کننده عمده زینک ریچ اپوکسی


ترنج از تولید کننده های اصلی زینک ریچ اپوکسی است. این شرکت با در نظر گرفتن میزان نیاز بازار داخلی و خارجی به تولید انواع این رنگ ها پرداخته و آن ها را عرضه می کند.

این شرکت برای بالا بردن میزان رضایت مشتریان، واسطه ها را به کلی حذف نموده و به صورت عمده و جزئی به فروش زینک اپوکسی می پردازد. در نتیجه قیمت این رنگ ها با قیمت کارخانه ای تفاوتی نداشته و خرید آن صرفه اقتصادی دارد.

تولید کننده عمده زینک ریچ اپوکسی، این محصول دارای میزان بالای از کیفیت و مرغوبیت است و می تواند به راحتی یک پوشش مناسب برای خوردگی باشد که در آن پیگمنت های استفاده شده در پرایمر پودر روی باعث محافظت سطح فلز از خوردگی به طریق کاتدیک می شود. تولید و عرضه این نوع از آستر که دارای خصوصیاتی مانند؛ مقاومت شیمیایی، مقاومت حرارتی، مقاومت سایشی، چسبندگی بر روی فلزات و سختی مناسب است تولید شده و هم چنین بدون واسطه در دسترس همگی است.

راهکارهای موثر بر افزایش فروش زینک ریچ

راهکار های موثر بر افزایش فروش زینک ریچ، این پرایمر در بسیاری از شرایط صنعتی و دریایی که میزان خوردگی بالا است، استفاده می شود و همین طور در محیط غیر شیمیایی و دارای مرطوب بالا به صورت یک لایه مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین کارایی آن در سازه های فلزی دریایی و کنار ساحلی، نیروگاه ها و کارخانه های شیمیایی، تاسیسات که در مجاورت دایمی رطوبت هستند و بسیاری از مخازن نگهداری مواد شیمیایی و یا دارای رطوبت است.

ارتقا کیفیت و رضایت مشتری و کارایی محصول اهداف مهمی برای این شرکت می باشند. در حقیقت این شرکت بعد از فروش محصول خود رابطه با مشتری را قطع نخواهد کرد و از طریق سامانه های نظر سنجی و پیامک کوتاه می تواند از رضایت مشتری خود بعد از استفاده از محصول شرکت اطلاع و آگاهی پیدا کند و در بهتر شدن خدمات برای مشتری تلاش کند.

پاسخگو بودن در برابر مشتریان و مصرف کنندگان نه تنها برکیفیت محصول تاثیر گذار است بلکه انها را به مشتریانی همیشگی تبدیل می کند تا در کنار هم بتوانند نیاز های عرضه و تقاضای خود را ارضا کنند و با بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت محصول بتوانند آن را در سطح وسیع تری عرضه کنند و نیاز های بیشتری را پاسخگو باشند.

میزان فروش سالیانه زینک ریچ اپوکسی پلی امید

میزان فروش سالیانه زینک ریچ اپوکسی پلی امید، قیمت این محصول به بسیاری از عوامل وابسته است و در بازار با قیمت های متفاوتی عرضه می شود. یکی از مهم ترین این عوامل که در تعیین قیمت بسیار موثر است نیاز و تقاضا برای این محصول در بازار است. فروش زینک ریچ به صورت سالیانه با در نظر گرفتن نیاز داخلی به این محصول و یا صادرات ان به کشور های دیگر دارای اهمیت است. این شرکت با توزیع محصولی با کیفیت بالا توانسته که مشتریان خاص خود را جلب کند با خرید آسان و راحت در دسترس بودن محصول است.

تاثیر بسته بندی بر میزان فروش رنگ زینک ریچ اپوکسی

تاثیر بسته بندی بر میزان فروش رنگ زینک ریچ اپوکسی، این محصول دارای کاراییی بالا و بسیار مورد ستفاده است از جمله نکاتی که باید در بسته بندی آن رعایت کرد ایمنی بسته بندی است که باید دارای جذابیت بسته بندی برای خریدار باشد این محصول دارای بخارات حلال است و در یک فضای بسته استفاده مداوم از ان باعث مشکلات تنفسی خواهد شد و در صورتی که با پوست و یا چشم افراد تماس مستقیم داشته باشد به سرعت باید با مقداری بسیار زیادی آب شستشو داده شود این محصول هم چنین اشتعال زا می باشد و از هر گونه حرارت و حرقه یا شعله باید در محل نگه داری از ان پرهیز شود و بسته بندی باید به شکلی باشد که از این خطرات جلوگیری کند و کیفیت محصول هم از بین نرود.

با توجه به تنوع محصولات در این دوران و عرضه بالا باید به نوع بسته بندی برای استفاده راحت مشتریان و زیبایی بصری بسته بندی ها برای جلب نظر مشتری توجه لازم را داشت. بسته بندی یک محصول هر چند هم که از کیفیت محصول اطمینان داشته باشیم در هنگام خرید اولین نکته جذب مشتری ظاهر بسته بندی از نظر زیبایی مقاومت بسته بندی محصول است در واقع بسته بندی باید مطلوب باشد تابتواند مشتری را جذب کند و ایمنی و کیفیت محصول را تضمین کند و تا زمان استفاده هیچ گونه آسیبی نبیند و به راحتی در انبار ذخیره شود و هنگام استفاده دارای کیفیت بالا باشد.

عمده فروشی زینک ریچ اپوکسی در تهران

عمده فروشی زینک ریچ اپوکسی در تهران، این مجموعه با هدف افزایش کیفیت محصول و با در نظر گرفتن نیاز مشتریان سعی در رضایت مشتریان در عمده فروشی بازار تهران دارد. در واقع کاربرد گسترده این محصول به عنوان یک پوشش ضد خوردگی که در بسیاری از صنایع مورد استفاده است و هم چنین فروش بدون واسطه و به صورت عمده و قیمتی بسیار مناسب باعث جلب اعتماد مشتریان و رضایت مصرف کنندگان خواهد شد.

Reza Adnani

Recent Posts

بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز

تولید بهترین رنگ سوله تبریز ممتاز در کشور در سطح گسترده ایی انجام می شود.…

9 ماه ago

فروش رنگ پلی اورتان کرم ۱۰۰۲

فروش رنگ پلی اورتان کرم 1002 در سراسر کشور به صورت عمده صورت می گیرد.…

9 ماه ago

رنگ پلی یورتان مشکی

رنگ پلی یورتان مشکی یکی از رنگ‌های محبوب و جذاب است که در اجرای پروژه‌های…

9 ماه ago

فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد

بازار فروش رنگ میانی اپوکسی های بیلد در سراسر کشور عزیرمان ایران،  با کادر مجرب…

10 ماه ago

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت انواع رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید

رنگ زینک ریچ اپوکسی پلی آمید یکی از انواع رنگ های جدیدی است که در…

11 ماه ago

خرید رنگ زینک اتیل سیلیکات

رنگ زینک اتیل سیلیکات از مهمترین مزایای این محصول شرکت رنگ صنعتی ایران  می توان…

1 سال ago