فروش آستر زینک فسفات الکیدی هوا خشک

از جمله آسترهای بسیار پرکاربرد برای محافظت از فلزات آهن و فولاد، آستر زینک فسفات الکیدی هواخشک می باشد. این ماده محافظت کننده را بر روی سطوح مختلف آماده و آماده نشده میتوان اجرا کرد. قطعا زمانی که سطح زیرین آماده شده و بدون ناصافی و آلودگی باشد، این محصول کیفیت بهتری از خود نشان می دهد. از خصوصیات بارز این محصول این است که بسیار مقاوم به رطوبت، خوردگی و عوامل محیطی است.
آستر زینک فسفات برای آن دسته از سطوح که در معرض هوا قرار میگیرند، طراحی گشته است. بنابراین ممکن است مناسب تجهیزات زیرزمینی نباشد. اگرچه محصول به عنوان لایه محافظتی کارایی دارد، اما این محصول خوش رنگ بوده و در طیف های رنگی زیادی تولید می گردد. از این رو اجرای آن بر ظاهر تجهیزات نیز اثرات مثبت دارد. محصول مستقیما قابل اجرا بر روی سطح مورد نظر است.

خصوصیات و مزایای آستر زینک فسفات الکیدی هوا خشک

آستر زینک فسفات قدرت چسبندگی بسیار خوبی دارد و به صورت دائم بر روی مکان باقی میماند. اجرای آن راحت است و همه می توانند این محصول را با فرچه مخصوص بر روی سطح اجرا کنند. به دلیل فرمولاسیون و ترکیبات ویژه ای که این محصول دارد، بسیار مقاوم میباشد و نه تنها از رسیدن هوا به سطح سازه جلوگیری میکند. بلکه در مقابل ضربات، خراش و هر عامل فیزیکی بیرونی و نیز در برابر شرایط جوی بسیار ماندگار است. مسئله دیگر به زمان خشک شدن مناسب آن مربوط است و بدون آنکه به عمل خاصی نیاز باشد. خیلی زود در معرض هوای محیط خشک می شود. این محصول در ردیف محصولات شیمیایی غیر سمی، بی خطر و بدون حساسیت است. امروزه تولید این محصول توسط برندهای معتبر هم صورت می گیرد و با قیمت های مناسب قابل تهیه است.‌

بیشتر بخوانید :  کارخانه تولید ضد زنگ رزین اپوکسی فلز

زینک فسفات آلکیدی

قیمت آستر زینک فسفات آلکیدی هواخشک

برای خرید هر محصولی توجه ویژه به کیفیت آن در موازات با بحث قیمتی آن می باشد و نمی توان کتمان نمود که قیمت پایین هر محصولی در تصمیم گیری برای خرید آن تاثیر زیادی دارد. آستری زینک فسفات آلکیدی هواخشک نیز به عنوان محصولی کاربردی در صنایع گوناگون و ساخت اسکلت فلزی از این قاعده مستثنی نمی باشد.

با توجه به این زینک فسفات آلکیدی معمولا برای پروژه های ساختمانی و صنعتی خریداری می شود و کمتر به صورت تک فروش عرضه می گردد؛ حلب هایی که در آن بسته بنید می گردد به طور معمول حلب های ۲۵ کیلویی زینک فسفات آلکیدی می باشد که قابلیت رنگ بندی هم دارد و در سال ۱۴۰۱ نوسانات قیمتی بین ۷۰ تا ۹۰ هزار تومان را نیز تجریه نموده است که هر چه مقدار و حجم خرید عمده باشد ، قیمت تمام شده برای تولید کننده نیز کمتر خواهد بود.

جهت دریافت قیمت لحظه ای این محصول که به عنوان ضد زنگ مشهور و آستر پر مصرف نیز شناخته می شود، می توانید با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس حاصل بفرمایید.

4

  1. توجه به این زینک فسفات آلکیدی معمولا برای پروژه های ساختمانی و صنعتی خریداری می شود و کمتر به صورت تک فروش عرضه می گردد…خب اگر به صورت گالن چهارکیلویی عرضه می شد بهتر بود چون کار افراد زیادی راه می افتاد

    • به دلیل این که پروژه های ساختمانی و صنعتی حجم بالا نیاز دارند و مصرف خانگی این محصول تقریبا وجود ندارد اکثرا ۲۵ کیلویی عرضه می شود.

  2. با توجه به این زینک فسفات آلکیدی معمولا برای پروژه های ساختمانی و صنعتی خریداری می شود و کمتر به صورت تک فروش عرضه می گردد؛ حلب هایی که در آن بسته بنید می گردد به طور معمول حلب های ۲۵ کیلویی زینک فسفات آلکیدی می باشد…گالن چهار لیتری زیتک فسفات الکیدی هم دارید ؟

    • به طور معمول گالن چهار لیتری زینک فسفات اپوکسی به دلیل نبودن تقاضا عرضه نمی شود به دلیل که ان که مصرف خانگی ندارد و بیشتر مصرف صنعتی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.