رنگ اپوکسی پلی آمید میانی MIO

معرفی رنگ اپوکسی پلی آمید میانی MIO

رزین اپوکسی و سخت کننده ی پلی آمید مبنای طراحی و تولید رنگ اپوکسی پلی آمید میانی MIO است. این محصول به طور کلی از مقاومت بالایی در برابر عواملی که بقای تجهیزات را تهدید می کنند برخوردار است. در ادامه با این محصول آشنا خواهید شد.

رنگ اپوکسی پلی آمید میانی Mio در بسته بندی فلزی و به صورت دو جزئی به همراه هاردنر در پکینگ ۲۵ تا ۳۰ کیلویی ارائه می گردد.

کاربرد ها

رنگ اپوکسی پلی آمید میانی Mio

از این رنگ در سطوح فلزی به میزان بیشتری در قیاس با سایر موارد و کاربرد ها بهره گرفته می شود. در مکان های صنعتی که جریان هوا و رطوبت و خوردگی بقای تجهیزات را تهدید می کند، بهره گیری از این نوع از رنگ از دیدگاه صنعتگران بسیار مهم است. نکته ی قابل توجه در استفاده از این ترکیب این است که اکسید آهن میکایی یا همان MIO در آن به کار رفته است. این ترکیب میزان مقاومت سطح را در برابر از بین رفتن تجهیز افزایش می دهد.
از رنگ اپوکسی پلی آمید میانی MIO می توان به عنوان یک پوشش برخوردار از مقاومت بالا در قسمت های گوناگونی از صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، کارخانه های تولید مواد شیمیایی (بیشتر به منظور تولید مواد دارای خاصیت اسیدی یا قلیایی)، ماشین سازی، تصفیه خانه ها، سطوح بتنی، نیروگاه های اتمی و موارد دیگر استفاده کرد. از رنگ اپوکسی پلی آمید میانی MIO در صنایع گوناگونی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید :  فروش رنگ اپوکسی ترکیبی کد 7038

رنگ اپوکسی پلی آمید میانی MIO از قابلیت اشتعال برخوردار است. پس لازم است از هر گونه تماس رنگ با شعله خودداری شود. نیز می بایست در صورت پاشش رنگ به صورت، چشم ها را مورد شست و شو قرار داد و به نزدیک ترین مرکز درمانی مراجعه نمود.

راهنمای خرید رنگ اپوکسی پلی آمید میانی MIO

رنگ اپوکسی پلی آمید میانی Mio در بسیاری موارد می تواند به غیر از لایه میانی به عنوان آستر اولیه نیز قابل استفاده می باشند و بر خلاف نامشان که میانی است به عنوان لایه اولیه مورد استفاده قرار گیرند. برای خرید رنگ اپوکسی Mio ضمن دریافت دیتا شیت مورد نظر از کارشناسان رنگ صنعتی ترنج و چک کردن آن با دستگاه نظارت پروژه تان نسبت به سفارش آن اقدام فرمایید.

شما مخاطبان گرامی می توانید به منظور تهیه ی رنگ اپوکسی پلی آمید میانی MIO به فروشگاه های عرضه ی رنگ مراجعه کنید و به صورت کارتنی و عمده خرید خود را انجام دهید.

6

  1. رنگ اپوکسی پلی آمید میانی MIO از قابلیت اشتعال برخوردار است. پس لازم است از هر گونه تماس رنگ با شعله خودداری شود.
    درباره این قسمت بیشتر توضیح بدین

    • در دستور العمل استفاده از هر رنگ صنعتی مواردی مطرح می گردد که حیاتی بوده و حتما باید رعایت گردد بحث شعله وری هم خیلی مهم است حتما باید نسبت به قابل اشتعال بودن رنگ اپوکسی پلی آمید میانی دقت کنید و وسایل حفاظتی را به طور کامل رعایت کنید.

  2. رنگ اپوکسی پلی آمید میانی Mio در بسیاری موارد می تواند به غیر از لایه میانی به عنوان آستر اولیه نیز قابل استفاده می باشند
    درسقف شیروانی میشه به جای استر ام ای او میانی زد بعد روش پلی اورتان بزنیم ؟

    • بله در شرایط خاص و بر اساس مشاوره فنی می توان به جای استر از اپوکسی میانی mio استفاده کرد

  3. رنگ اپوکسی پلی آمید میانی Mio در بسیاری موارد می تواند به غیر از لایه میانی به عنوان آستر اولیه نیز قابل استفاده می باشند…یعنی پس چسبندگی به اهن خام داره ؟مشکلی برامون پیش نیاد استر اولیه را نزنیم و مستقیم بریم سراغ لایه میانی اپوکسی؟

    • با دقت کافی و تست به اندازه طبق دیتا شیت در برخی موارد می توان از لایه میانی در لایه اول استفاده کرد طبق کاربرد مورد نظر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.