رنگ سوله آلکیدی آبی با قیمت استثنایی

رنگ سوله آلکیدی نوعی رنگ پوششی ضد پوسیدگی است که با هدف جلوگیری از پوسیده شدن سطوح فلزی بر روی آنها پوشش داده می شود. از این طریق طول عمر سازه افزایش پیدا می کند و از زنگ زدن و خورده شدن سطح آن جلوگیری میشود. علت نامگذاری این محصول این است که بیشتر برای سوله های فلزی کارایی دارد. بنابراین در طیف های رنگی مختلفی تولید میگردد.

موارد تاثیرگذار روی رنج قیمت رنگ سوله آبی

رنگ ها به صورت کلی در دو گروه تزیین کننده و محافظت کننده قرار دارند. نقش اصلی رنگ صنعتی سوله، نگهدارندگی آن است که کاربرد رنگدانه های مختلف در آن باعث ایجاد رنگ های متنوع تزیینی نیز شده است. یکی از نمونه رنگ های نگهدارنده سوله تحت عنوان رنگ سوله آبی در بازار عرضه می شود که کاربرد بالایی برای محافظت از سازه های فلزی سوله ها دارد.

رنگ سوله آلکیدی آبی با قیمت استثنایی

رنگ سوله آلکیدی آبی نه تنها رنگ زیبایی دارد بلکه از نظر مقاومت و چسبندگی نیز خصوصیات مورد نظر سوله داران را برآورده می کند.
سوله ها از جنس فلز هستند و برای جلوگیری از اکسید شدن نیاز است که آن ها را با یک پوشش ضد زنگ پوشاند. پوششی مانند زینک فسفات، زینک کرومات، پولی یوتان و رنگ اپوکسی و… که خاصیت ضد اکسید شدن دارند.
رنگ سوله به دلیل بودن بر یک سطح فلزی، باید قدرت چسبندگی بالایی داشته باشد. علاوه بر این ویژگی ها مقاوم بودن در برابر تغییرات آب و هوایی و عوامل خورنده مانند محیط های شیمیایی یا باران های اسیدی نیز مهم است.

مرحله اول در رنگ آمیزی سوله آستری است. رنگ سوله آلکیدی آبی، خود یک آستری خوب است که می تواند طول عمر سازه را با خصوصیات خود افزایش دهد. رنگ سوله آلکیدی آبی دارای ماده زینک کرومات است. این ماده یک ضد زنگ خوب است و سوله را در مقابل تخریب شدن به وسیله اکسیژن حفظ می کند. البته علاوه بر اکسیژن، زینک کرومات مقاومت کار را در برابر تغییرات آب و هوایی نیز بالا می برد.

رنگ سوله آلکیدی آبی با قیمت استثنایی

پوشش سوله با رنگ سوله آلكیدی آبی

پوشش سوله با رنگ سوله آلكیدی آبی

آستر را با قلم مو بر روی سطح سوله می زنند تا هم چسبندگی بیشتری پیدا کند و هم کاملا به سوله نفوذ کند. با انجام این کار مقاومت آن در برابر اکسید شدن نیز افزایش می یابد.

حلال آستر یا همان رنگ سوله آلکیدی آبی تینر روغن یا بنزین می باشد. این رنگ ها تک جزیی هستند و بر پایه رزین آلکیدی روغن بلند ساخته می شوند که از باعث سالم ماندن فلز در برابر آب، با جلوگیری از ورود آب به سوله میز شوند.

این رنگ ها نسبت به ضد زنگ های رایج قوی ترند . زمان خشک شدن سطحی آن ۳ ساعت است اما برای خشک شدن کامل باید ۸ ساعت صبر کنید.اگر از ترنج رنگ سوله آلکیدی آبی به صورت عمده تهیه می كنید بهتر است بدانید که این رنگ ها را در یک مکان در بسته نگهداری می کنند تا از نور خورشید دور باشد.

بیشتر بخوانید :  عرضه کننده رنگ اپوکسی آهن ضد زنگ

از یخ زدگی آن جلوگیری کرده و رنگ سوله آلکیدی آبی باید در بازه دمایی ۵ تا ۳۵ درجه سانتی گراد باشد. در چنین شرایطی این رنگ را می توانید تا سه سال نگهداری کنید.

رنگ سوله آلکیدی شیمیایی بوده و بر پایه رزین آلکید تولید می شود. استفاده از این رنگ برای سوله ها که همواره در معرض هوای آزاد هستند ضروری است. خاصیت پوششی بسیار خوبی دارد و یک لایه استاندارد از این محصول بر روی سطح برای همیشه ماندگار میباشد. در نتیجه سوله ها را با کمک این محصول میتوان به خوبی محافظت کرد.

رنگ سوله مناسب اسکلت فلزی

رنگ سوله آلکیدی
در دنیایی امروزی، سازه های ساختمانی مهمترین ساخته های دست بشر هستند که رطوبت همیشه باعث پوسیدگی آنها میشود. رنگ سوله مناسب اسکلت فلزی محصولی است که از ترکیبات مشخصی تولید میگردد. این محصول در عین آنکه سازگاری بسیار خوبی با سطح سازه فلزی نشان میدهد، از واکنش آن با هوا و رطوبت جلوگیری می کند. بنابراین نقش بسیار مهمی در جلوگیری از آسیب وارد آمدن به سازه ها دارد.
رنگ سوله دارای ویژگیهای بارزی است؛ از جمله اینکه چسبندگی خیلی خوبی دارد. سریع خشک می شود. قابل استفاده بر روی هر گونه سطح صاف یا ناصاف است. دارای کاربرد های نامحدود صنعتی و غیر صنعتی می باشد. ماندگاری بسیار بالا دارد. در برابر خراش و عوامل فیزیکی محیط مقاومت عالی دارد. سازگاری با محیط زیست. قیمت مقرن به صرفه. داشتن قابلیت اسپری و پخش. بی خطر برای انسان و سازه. در بازار محصولات صنعتی و از جمله همین سایت همیشه به فراوانی موجود و قابل دسترس میباشد.

بیشتر بخوانید :  لیست قیمت خرید رنگ ساختمانی متین

اجزای تشکیل دهنده در رنگ سوله آبی

قیمت رنگ سوله آبی به دلیل استفاده وسیع آن در بسیاری از مراکز صنعتی از جمله سازه های فلزی در سوله ها، توسط مراکز مختلف کاملا متغیر است. در ساخت این نوع رنگ و بسیاری از رنگ های صنعتی دیگر، اجزای تشکیل دهنده مشابهی به کار رفته است که باعث ایجاد تفاوت آن با رنگ های معمولی و ساختمانی شده است. اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده این رنگ ها عبارتند از:
• رنگدانه ها
• مواد چسبنده
• حلال ها
کاربرد این مواد در ساخت انواع رنگ صنعتی سوله باعث ایجاد یک لایه پوششی برای محافظت از سازه های فلزی در برابر تغییرات دمایی و مواد شیمیایی شده است. چسبندگی که در این رنگ ها وجود دارد باعث شده تا سطح فلزات به خوبی پوشش داده شده و ماندگاری بالایی نیز داشته باشد.

رنج قیمت رنگ سوله آبی به صورت عمده

رنج قیمت رنگ سوله آبی نیز مانند سایر رنگ های صنعتی به نوع رنگ و میزان خرید مشتریان بستگی دارد. تمام رنگ هایی که در این دسته بندی قرار می گیرند و توسط مراکز مختلف به فروش می رسند دارای کیفیت و ماندگاری یکسانی نمی‌باشند. نمونه های با کیفیت تر که با قیمت عرضه بیشتری نیز به فروش می رسند باعث ماندگاری بیشتر فلزات در برابر شرایط مختلف می شوند. خرید عمده این رنگ نیز باعث عرضه محصول با قیمت مناسب تر می شود. رنج قیمت خرید این رنگ در حجم های عمده بسیار به صرفه تر از خرید همان محصول در حجم کمتر است.

بیشتر بخوانید :  توزیع کننده ضد زنگ زینک کرومات در ایران

قیمت رنگ آبی سوله

فروشگاه اینترنتی ترنج به عنوان یکی از عرضه کننده های رنگ های صنعتی به صورت عمده می باشد. قیمت رنگ آبی سوله که توسط این مرکز عرضه می‌شود در مقایسه با نمونه‌های مشابه در بازار ارزان تر و به صرفه تر می باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق این محصول با توجه به حجم خرید، می توان با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط برقرار کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.