رنگ استخری ضد جلبک در البرز

رنگ استخری ضد جلبک در البرز طرفداران زیادی دارد چرا که آب های راکد در استخر های متعدد باغ ویلا ها در نقاط مختلف استان البرز از چهارباغ گرفته تا کردان و تهراندشت ایجاد خزه های مربوط به آّ های راکد را اجتناب ناپذیر کرده است و به همین دلیل نیاز به استفاده از رنگ های ضد جلبک به وفور انجام می گردد.

مزیت های استفاده از رنگ استخری

مزیت های استفاده از رنگ استخری
رنگ استخری ضد جلبک دارای تنوع زیادی می باشد. در لیست محصولات شرکت ترنج انواع رنگ استخری وجود دارد که رنگ های استخری ضد جلبک آن با کد های مختلف برای فروش موجود می باشد.

سفارش رنگ استخری ضد جلبک به فروشندگان محصولات رنگی به شدت توصیه می شود. زیرا این شرکت علاوه بر مرغوبیت و کیفیت خوبی که در محصولات خود دارد، انواع رنگ های استخری ضد جلبک را تولید می نماید. این محصولات شامل:
رنگ استخری پایه نانو
رنگ استخری ضد جلبک
رنگ استخری اکریلیک
رنگ استخری پایه آب
از مزیت های رنگ استخری ضد جلبک می توان به مواد اولیه مرغوبی که در آن استفاده می شود، اشاره کرد. همچنین تمام محصولات این شرکت بدون فرمالین بوده

و برای انسان ها مضر نمی باشد. این نوع رنگ روی سطوح بتنی و سیمانی و سطوح عایق کاری شده ، سطوح عایق کاری شده با z90 نیز قابل استفاده است.

پخش رنگ استخری ضد جلبک در البرز

پخش رنگ استخری ضد جلبک در البرز
رنگ استخری ضد جلبک در البرز برای استفاده در رنگ آمیزی و واترپروف نمودن دیواره و کف استخرها به شدت توصیه می شود. عموما رنگ های استخری ضد جلبک در برابر رطوبت و خزه مقاومت زیادی دارند به همین خاطر در استخر هایی

بیشتر بخوانید :  صادرات انواع رنگ استخری کرومات

که در باغ و یا ویلا و یا استخرهای کشاورزی است، و دارای خزه و جلبک هستند ، استفاده می شوند. البته در مواقعی که زمان کافی در اختیار نداشته باشید، استفاده از این رنگ کاملا گزینه مناسبی خواهد بود؛

زیرا در مدت زمان بسیار کوتاهی خشک می شود و قدرت پوشش دهی بالایی نیز دارد. رنگ های نیم استخری ضد جلبک نیز مانند سایر رنگ های استخری اکریلیک بر پایه آب بوده و به حلال های نفتی نیاز ندارند.
شرکت ترنج یکی از فروشگاه های آنلاین و معتبری است که اقدام به عرضه و فروش این رنگ می نماید. پخش رنگ استخری ضد جلبک در سایت ترنج همراه با مشاوره قبل از فروش انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.